انا بقا مش بحس حاجات زي دي ما يخطرش ع بالي افكر ههههههههههه و كوبتك مان الغى الصفقة الي بينتنا عشان صورة ماي روك هههههههه
طب ابعتلنا صورتك في رسالة خاصة على الأقللا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية..
طب ابعتلنا صورتك في رسالة خاصة على الأقل![]()
انا زيك برضو ياراجعه
ساعات كتير بربط ناس من المنتدي بحد اعرفه او كده
معرفش ليه يمكن عشان تشابه في صفة مثلا
او انتي بتحترمي الحد ده فبتشبهيه بحد برضو بتحترميه
بس بجد معرفش احساسك ده من ناحية الزعيم صح ولا
لاني بجد مش بعرفه معرفه قريبه قوي
بس هو شخصيه الكل الحقيقه بيقدرها وبيحترمها
طب ابعتلنا صورتك في رسالة خاصة على الأقل![]()
أنا اتخيل الاخ ماي روك شبه كاظم الساهر ( علشان عراقي )
استرها يا رب
بامانة انتوا سكر فكرتونى بموضوع اتعمل ووصلت فيه عدد المشاركات للاف والكل كان بيقطع نفسه عليه علشان روك حط عليه هديه الى يوصل لرقم 1000
وفى الاخر واحدة صحبيتنا اخدت الهدية صابونة
يعني لازم كل العراقيين شبه كاظم الساهر؟
أمال متلائم مع أيه ؟شكل كاظم الساهر غير متلائم مع شخصية حازمة او إدارية..
هذا مجرد أحساس غير واعي, في العقل الباطن يعني
بدون تحليل ولا موضوعية
أمال متلائم مع أيه ؟
على كلن حل المشكلة في ايدك يا زعيم
صورة واحدة تغني عن كل التخيلات المغلوطة :99:
الفضول قتل القطه ههههههههههههههههههههههههه مثل شهير جدا
curiosity killed the cat
فعلا انا مش شايف روك زى كاظم خالص
لان روك شخصيه حازمه جدا
وكاظم معروف عنه انو بيحب الستات نوعا ما
فهناك فرق شاسع بين روك وبين كاظم
الفضول قتل القطه ههههههههههههههههههههههههه مثل شهير جدا
curiosity killed the cat
هو انتو مش ملاحظين ان نص المنتدى هنا ؟؟؟ و النص التاني نايمين هههههههه