يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
من عيوني انت تعالي زوري بولندا او اوكرانيا او سوريا و كلو يحضر هههههههههه


 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
عرفت جاسوستك

كدة برضة يا راجعة
وانا اللى هضحى بنفسى فى موضوعك عن روك


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اوك يا كلبوظ
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
احم احم

وهنا بقي يبدأ شغلي

معلش يا زلمة يلا اللي عاوز يشوف صورة روك يرفع ايده وها اديكم رقم حسابي في البنك هههههه

انتا عارف بقي المعيشة صعبة :ura1:

علي فكرة انا برضه بشوف الاخ الحبيب روك في شكل المرنم زياد شحاته جايز لانه فيه شبه منه بالفعل وكمان صوته قوي زيه وكمان بيعزف مع الفارق ان الاخ زياد عود والاخ روك بيعزف جيتار


يعني تصوري واحساسي صح
انة روك شكل زياد شحاتة وبيعزف بردو الة موسيقية
انا عندي نية الشراء يا مينا وبقول اهو
اوكي حط رقم حسابك في البنك وهتلاقي المطلوب
بس اوعي حد يقول لروك علي العملية دي
نورت بمشاركاتك يا مينا
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
فضول البنات يودي في داهيه هههههههههههههههههههههههه
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع

لا كدا مش هياكول منا قولت اشترى منك وبعد كدا ابيع انا وانت مهو انا مينفعش ادفع فلوس فى حاجه مش جاى من وراها ربح :smile02

اية العقلية التجارية الرهيبة دي
دنتا يتخاف منك يا مينا كيوبيد
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
عرفت جاسوستك

كدة برضة يا راجعة
وانا اللى هضحى بنفسى فى موضوعك عن روك


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اوك يا كلبوظ

اية بس انا عملت اية
انا اخر حد ممكن يتقال علية جاسوس
لاني مشغولياتي كتير وعلي ما بخلص وادخل المنتدي بيكون حصلت حجات كتير خالص في المنتدي مبعرفش بيها
ولكن لاني اتعلقت بالمنتدي بخلص اللي ورايا واجي للمنتدي باقصي سرعتي​
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
اه هروح منتدي تاني و اطفش و اهج و اسيبكم ههههههههههههه

و اول واحد هسيبه طحبوش طبعا

لا يا تروث يا جميلة
خليكي هنا
احنا حبيناكي كتير​
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
بقول خلينا فى زياد شحادة
وبلاش طمع وخناقات ا رباح

روك قال انة شبهة

ههههههههههههههههههههههه

:download:


زياد شحادة

ziad.jpg






zeyad.jpg





0.jpg
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
للامانة يعنى
نادرا ما يعجبنى صوت
كمان
اول مرة اسمع زياد

لكن فعلا روعة

وبنزل كل تراتيلة


هضطر اشكرك راجعة لانك عرفتينى صوت واحساس زياد شحادة الرائع

وان شاء اللة
تكونى سبب تخليص المنتدى من مشاغبتى
بعد مشاركاتى فى الموضوع دة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
اسماشيل
مرسي خالص علي الصور
وانا وضعتها في الصفحة الاولي للموضوع طلما مش عارفة احط اليوتيوب للترنيمة
وبعدين لية هضطري تشكريني ؟
انتي منورة الموضوع​
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
هات رقم الحساب يا استاذ مينا و انا جاهز ههههههههههه

رقم الحساب برضه سري

يا جماعة بلاش فضائح علي العلن كدا
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
لا كدا مش هياكول منا قولت اشترى منك وبعد كدا ابيع انا وانت مهو انا مينفعش ادفع فلوس فى حاجه مش جاى من وراها ربح :smile02

ههههههههههه

لا يا كوبيد انا ها اعملها نسخ تتشاف وتتمسح لوحدها

زي الديسك اللي بيولع لوحده في سلسلة افلام مهمة صعبة

احنا ناس خبرة برضه
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
طيب حضرتك ابعتها في رسالة ع الخاص
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
download.gif



اطلب حق اللجوء السياسى للموضوع لرعاية روك المباشرة
المشاركة دى ما تتطمنش باين علينا وقعنا فى زعيم .... احممم

ادى اخرة العاب السجون اللى فى المنتدى
طلعت محترفين احمممممممممممممممم


فينك يا روك

بتعزف جيتار
ومش سامعنا


ما فيش حد دخل اليوم مشاركة الا وبشرنى بالطرد :nunu0000:


حاسة انى فى بيت الرعب

بررررررررررررررررررررررررررررررر


مع انى عضوة مشاغبة جنب الحيط
اموت واعرف مين زقنى لدخول الموضوع دة


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

من الافضل انك تشاغبي فعلا جنب الحيط خصوصا مع العضويات الحمراء في المنتدي فهماني طبعا :t30:

بدال ما نحطك جوه سجن المنتدي لغاية ما تزهقي عرفاه اللي هو وانتي داخلة المنتدي شمال كدا علي ايدك اليمين هتلاقيه في وشك علي طول :smil16:
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
معلش انت ادينا النسخة دي و نحن عندنا مصور شاشة كومبيوتر انشغلو و انشغل الفيديو و هناخدها مافيش مشكلة حضرتك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
يعني تصوري واحساسي صح​

انة روك شكل زياد شحاتة وبيعزف بردو الة موسيقية
انا عندي نية الشراء يا مينا وبقول اهو
اوكي حط رقم حسابك في البنك وهتلاقي المطلوب
بس اوعي حد يقول لروك علي العملية دي
نورت بمشاركاتك يا مينا

أه تخيلي بقي

وخلاص انا كدا عملت زبونين تمام اوووي

سوف تصلكم الاتفاقية قريبا جدااا

وطبعا الموضوع سري مش عاوزين روك يعرف والا كلنا هنبقي بره المنتدي :closedeye
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
نسيت اقول
دى خدمة مجانية
ههههههههههههههههههههه

اسمايشل انتي كدا بتضربي شغلي

من الاخر زي ما بيقول المثل ياواكل قوتي ياناوي علي موتي :11azy:

فخدي لبالك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
معلش انت ادينا النسخة دي و نحن عندنا مصور شاشة كومبيوتر انشغلو و انشغل الفيديو و هناخدها مافيش مشكلة حضرتك

تمام طحبوش خرجت بره الصفقة بدال نايتك بانت :t30:
 
أعلى