من عيوني انت تعالي زوري بولندا او اوكرانيا او سوريا و كلو يحضر هههههههههه
احم احم
وهنا بقي يبدأ شغلي
معلش يا زلمة يلا اللي عاوز يشوف صورة روك يرفع ايده وها اديكم رقم حسابي في البنك هههههه
انتا عارف بقي المعيشة صعبة :ura1:
علي فكرة انا برضه بشوف الاخ الحبيب روك في شكل المرنم زياد شحاته جايز لانه فيه شبه منه بالفعل وكمان صوته قوي زيه وكمان بيعزف مع الفارق ان الاخ زياد عود والاخ روك بيعزف جيتار
لا كدا مش هياكول منا قولت اشترى منك وبعد كدا ابيع انا وانت مهو انا مينفعش ادفع فلوس فى حاجه مش جاى من وراها ربح :smile02
عرفت جاسوستك
كدة برضة يا راجعة
وانا اللى هضحى بنفسى فى موضوعك عن روك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اوك يا كلبوظ
اه هروح منتدي تاني و اطفش و اهج و اسيبكم ههههههههههههه
و اول واحد هسيبه طحبوش طبعا
هات رقم الحساب يا استاذ مينا و انا جاهز ههههههههههه
لا كدا مش هياكول منا قولت اشترى منك وبعد كدا ابيع انا وانت مهو انا مينفعش ادفع فلوس فى حاجه مش جاى من وراها ربح :smile02
![]()
اطلب حق اللجوء السياسى للموضوع لرعاية روك المباشرة
المشاركة دى ما تتطمنش باين علينا وقعنا فى زعيم .... احممم
ادى اخرة العاب السجون اللى فى المنتدى
طلعت محترفين احمممممممممممممممم
فينك يا روك
بتعزف جيتار
ومش سامعنا
ما فيش حد دخل اليوم مشاركة الا وبشرنى بالطرد :nunu0000:
حاسة انى فى بيت الرعب
بررررررررررررررررررررررررررررررر
مع انى عضوة مشاغبة جنب الحيط
اموت واعرف مين زقنى لدخول الموضوع دة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يعني تصوري واحساسي صح
انة روك شكل زياد شحاتة وبيعزف بردو الة موسيقية
انا عندي نية الشراء يا مينا وبقول اهو
اوكي حط رقم حسابك في البنك وهتلاقي المطلوب
بس اوعي حد يقول لروك علي العملية دي
نورت بمشاركاتك يا مينا
نسيت اقول
دى خدمة مجانية
ههههههههههههههههههههه
معلش انت ادينا النسخة دي و نحن عندنا مصور شاشة كومبيوتر انشغلو و انشغل الفيديو و هناخدها مافيش مشكلة حضرتك