ارد على مين انا بقى؟
اروح مشوار و ارجع الاقى الموضوع 10 صفحات؟
اروح مشوار و ارجع الاقى الموضوع 10 صفحات؟
من الافضل انك تشاغبي فعلا جنب الحيط خصوصا مع العضويات الحمراء في المنتدي فهماني طبعا :t30:
بدال ما نحطك جوه سجن المنتدي لغاية ما تزهقي عرفاه اللي هو وانتي داخلة المنتدي شمال كدا علي ايدك اليمين هتلاقيه في وشك علي طول :smil16:
اسمايشل انتي كدا بتضربي شغلي
من الاخر زي ما بيقول المثل ياواكل قوتي ياناوي علي موتي :11azy:
فخدي لبالك
انا بقيت خايف من كوبتك ماااااااااان ههههههههه
اه صحيح كنت عاوز اضيف حاجة اني بحب كوبتك مان و ماي روك
لانهم دايما بيساعدوني و انشاء الله يجي يوم و ارد جمايلهم و انا بقلهم اني مش ناسي الجمايل دي
:download:
مع كامل احترامى للون الاحمر
احنا ما بنتهددش :t30:
واسال كلبوظ
:download:
السجون اللى على اليمين فى شمال وانت داخل المنتدى
انتجت اهه افخر انواع المحترفين
احممممممممممممممممممممممممممم
كوبتك مان
مرسي خالص انك صلحتلي الفيديو بالصفحة الاولي
ههههههههههههههه
هتفضلي تقولي كدا لغاية لما تلاقي نفسك في السجن الجميل ده يا اما لو تطورت الحالة نديكي شرطة في نص عضويتك :t30:
احم .. اخدت لبالي يا مشرفانا
المصيبة اننا اللي عامل الموضوع شكلي ها اشيله واريحكم من الخبرات الجميلة اللي بتكتسبوها جواه :11azy: