يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
ارد على مين انا بقى؟
اروح مشوار و ارجع الاقى الموضوع 10 صفحات؟
 

ponponayah

بنبونايةالمنتدى
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2009
المشاركات
7,034
مستوى التفاعل
198
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
هو انا بصراحة بحترم ماى روك اوى
بس انا بخاف منو اوى اوى مش عارفة لية
حتى بخاف ارد او اشارك فى موضوع هو رادد فية
مش كاتبة حتى
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
قد يكون تفسير ذهني باطني لهيك لانة شخص ذو وقار وشياكة
بالمثل المصري راجل مالي هدومة
هيك احساسك بالمرنم ذياد
منشان هيك فسرتي كل هاد لروك
انا اعتقد ان ماي روك شخص مميز هو الاخر
:)
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
ايه جدعان فى ايه كلو خايف من روك ليه


انت دبحتلهم خروف يا روك على باب المنتدى ولا ايييه

هههههههههههههههههههه
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
انا بقيت خايف من كوبتك ماااااااااان ههههههههه
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
اه صحيح كنت عاوز اضيف حاجة اني بحب كوبتك مان و ماي روك

لانهم دايما بيساعدوني و انشاء الله يجي يوم و ارد جمايلهم و انا بقلهم اني مش ناسي الجمايل دي
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
من الافضل انك تشاغبي فعلا جنب الحيط خصوصا مع العضويات الحمراء في المنتدي فهماني طبعا :t30:

بدال ما نحطك جوه سجن المنتدي لغاية ما تزهقي عرفاه اللي هو وانتي داخلة المنتدي شمال كدا علي ايدك اليمين هتلاقيه في وشك علي طول :smil16:

:download:

مع كامل احترامى للون الاحمر
احنا ما بنتهددش :t30:
واسال كلبوظ


 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
اسمايشل انتي كدا بتضربي شغلي

من الاخر زي ما بيقول المثل ياواكل قوتي ياناوي علي موتي :11azy:

فخدي لبالك

:download:

السجون اللى على اليمين فى شمال وانت داخل المنتدى

انتجت اهه افخر انواع المحترفين

احممممممممممممممممممممممممممم
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
انت فييييييييييييييييييييييين يا روك


بتعزف جيتار

وهما هنا عمالين يقسموا التركة

الحقووووووووووووووووووونا
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
انا بقيت خايف من كوبتك ماااااااااان ههههههههه

هههههههههههههههه

هو انا عملت حاجة ولا هو نصب واحتيالي علي شخصي المسكين

عماتا متخافش بدال ما انتا ماشي سليم :t30:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
اه صحيح كنت عاوز اضيف حاجة اني بحب كوبتك مان و ماي روك

لانهم دايما بيساعدوني و انشاء الله يجي يوم و ارد جمايلهم و انا بقلهم اني مش ناسي الجمايل دي

واحنا كمان نحبك .. ربنا يباركك ويدوم تواجدك الجميل المبارك معنا يا اخي الحبيب

ولا يوجد جمايل كما تقول بين الاخوة

الرب معك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
:download:

مع كامل احترامى للون الاحمر
احنا ما بنتهددش :t30:
واسال كلبوظ

ههههههههههههههه

هتفضلي تقولي كدا لغاية لما تلاقي نفسك في السجن الجميل ده يا اما لو تطورت الحالة نديكي شرطة في نص عضويتك :t30:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
:download:

السجون اللى على اليمين فى شمال وانت داخل المنتدى

انتجت اهه افخر انواع المحترفين

احممممممممممممممممممممممممممم

احم .. اخدت لبالي يا مشرفانا

المصيبة اننا اللي عامل الموضوع شكلي ها اشيله واريحكم من الخبرات الجميلة اللي بتكتسبوها جواه :11azy:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
كوبتك مان​

مرسي خالص انك صلحتلي الفيديو بالصفحة الاولي

انا تحت امرك دائما يا اخت راجعا

ربنا يباركك
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
ههههههههههههههه

هتفضلي تقولي كدا لغاية لما تلاقي نفسك في السجن الجميل ده يا اما لو تطورت الحالة نديكي شرطة في نص عضويتك :t30:


:download:

فوق كوبتك مان روك
وفوق روك ربنا الاعلى فوقهم

احممممممممممممممممممممممممممممممم

كمان انا ما بدخلش سجون
الا لقراءة ردود مساجينكم

المحترفين تحت التمرين

بالنسبة للشرطة
لا بنخاف من

شرطة في نص عضويتك

ولا
السوداء على جنب
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
احم .. اخدت لبالي يا مشرفانا

المصيبة اننا اللي عامل الموضوع شكلي ها اشيله واريحكم من الخبرات الجميلة اللي بتكتسبوها جواه :11azy:

:download:

اةةةةةةةةةةةةةة
قووووووووووووووووووول كدة
يعنى حضرتك
الراس الكبيرة للمحترفين :t30:

انت فييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين يا روك

قاعد تعزف جيتار وسايبنا للمحترفين وزعيمهم

اتبهدلنا من يوم ما غادرت الموضوع


الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونا
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
اسميشيل
شوفتي فضلتي تقولي هنطرد هنطرد
اديكي اترقيتي يا جميلة
مبروك​
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
امال انتو شايفين زعيمنا ازاي ؟
طيب اللي متخيل شكل حد من المنتدي يقول ولا انا بس اللي عندي حكاية اني اتصور صورة الشخص اللي بقرأ كلامة​
 

lovely dove

الي متي يارب ؟
عضو مبارك
إنضم
2 سبتمبر 2007
المشاركات
3,256
مستوى التفاعل
65
النقاط
0
الإقامة
♥ في حضن بابا يسوع ♥
انا زيك برضو ياراجعه
ساعات كتير بربط ناس من المنتدي بحد اعرفه او كده
معرفش ليه يمكن عشان تشابه في صفة مثلا
او انتي بتحترمي الحد ده فبتشبهيه بحد برضو بتحترميه
بس بجد معرفش احساسك ده من ناحية الزعيم صح ولا
لاني بجد مش بعرفه معرفه قريبه قوي
بس هو شخصيه الكل الحقيقه بيقدرها وبيحترمها

 
أعلى