يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
انا بقا مش بحس حاجات زي دي ما يخطرش ع بالي افكر ههههههههههه و كوبتك مان الغى الصفقة الي بينتنا عشان صورة ماي روك هههههههه
 

Eva Maria

لك يا رب أرنم
مشرف سابق
إنضم
9 يوليو 2008
المشاركات
3,031
مستوى التفاعل
136
النقاط
0
الإقامة
الجليل
أنا اتخيل الاخ ماي روك شبه كاظم الساهر ( علشان عراقي )

:)

استرها يا رب
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
الناس كلها بتطالب بصورة ماي روك بعد الموضوع
انا خايفة
الزعيم يعاقبني ويقول انتي السبب يا راجعة ليسوع​
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
انا زيك برضو ياراجعه
ساعات كتير بربط ناس من المنتدي بحد اعرفه او كده
معرفش ليه يمكن عشان تشابه في صفة مثلا
او انتي بتحترمي الحد ده فبتشبهيه بحد برضو بتحترميه
بس بجد معرفش احساسك ده من ناحية الزعيم صح ولا
لاني بجد مش بعرفه معرفه قريبه قوي
بس هو شخصيه الكل الحقيقه بيقدرها وبيحترمها


كلامك سليم يا الحمامة المحبة
نورتينا بمشاركتك يا قمر​
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
بامانة انتوا سكر فكرتونى بموضوع اتعمل ووصلت فيه عدد المشاركات للاف والكل كان بيقطع نفسه عليه علشان روك حط عليه هديه الى يوصل لرقم 1000

وفى الاخر واحدة صحبيتنا اخدت الهدية صابونة
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
طب ابعتلنا صورتك في رسالة خاصة على الأقل :)

ما اعتقد هناك حاجة ملحة يعني :)

أنا اتخيل الاخ ماي روك شبه كاظم الساهر ( علشان عراقي )

:)

استرها يا رب

يعني لازم كل العراقيين شبه كاظم الساهر؟
شكل كاظم الساهر غير متلائم مع شخصية حازمة او إدارية..
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
بامانة انتوا سكر فكرتونى بموضوع اتعمل ووصلت فيه عدد المشاركات للاف والكل كان بيقطع نفسه عليه علشان روك حط عليه هديه الى يوصل لرقم 1000



وفى الاخر واحدة صحبيتنا اخدت الهدية صابونة

سنقوم بإعادة مسابقة المليون، التي اصبحت مليونين الآن، عن قريب!
 

Eva Maria

لك يا رب أرنم
مشرف سابق
إنضم
9 يوليو 2008
المشاركات
3,031
مستوى التفاعل
136
النقاط
0
الإقامة
الجليل
يعني لازم كل العراقيين شبه كاظم الساهر؟

هذا مجرد أحساس غير واعي, في العقل الباطن يعني
بدون تحليل ولا موضوعية

شكل كاظم الساهر غير متلائم مع شخصية حازمة او إدارية..
أمال متلائم مع أيه ؟ :)


على كلن حل المشكلة في ايدك يا زعيم
صورة واحدة تغني عن كل التخيلات المغلوطة :99:
 
التعديل الأخير:

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
الفضول قتل القطه ههههههههههههههههههههههههه مثل شهير جدا

curiosity killed the cat
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
هذا مجرد أحساس غير واعي, في العقل الباطن يعني
بدون تحليل ولا موضوعية


أمال متلائم مع أيه ؟ :)


على كلن حل المشكلة في ايدك يا زعيم
صورة واحدة تغني عن كل التخيلات المغلوطة :99:


شكله برأيي عاطفي حنون لا يرفع صوته في اقصى حالات الغضب.
لامانع من تخيلي ككاظم الساهر، ذنبكم على جنبكم :)
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
فعلا انا مش شايف روك زى كاظم خالص

لان روك شخصيه حازمه جدا

وكاظم معروف عنه انو بيحب الستات نوعا ما

فهناك فرق شاسع بين روك وبين كاظم
 

Eva Maria

لك يا رب أرنم
مشرف سابق
إنضم
9 يوليو 2008
المشاركات
3,031
مستوى التفاعل
136
النقاط
0
الإقامة
الجليل
فعلا انا مش شايف روك زى كاظم خالص

لان روك شخصيه حازمه جدا

وكاظم معروف عنه انو بيحب الستات نوعا ما

فهناك فرق شاسع بين روك وبين كاظم


انا اتخيل ماي روك بشكل كاظم فقط, ( كاظم ليه ملامح قاسية نوعا ما خصوصاً الانف والعينين)
لكن من ناحية الشخصية والميول لا شبه بالمره

ربنا يسامحك يا كيوبيد, شطحت كتير :08:

خلاص الصورة تغيرت, ارتاحو بقى




ربنا يعدي الليلة دي على خير يا رب :94:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
روك فيه شبه كبيرر من المرنم زياد شحاته

اي حد يبص علي صورة زياد يقول ده روك بس روك اجمد شوية

من الاخر خافوا علي نفسكم :eek:ld:

الفضول قتل القطه ههههههههههههههههههههههههه مثل شهير جدا

curiosity killed the cat

:new6:
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
انا اعرف روك من خمس سنين عمرى ما فكرت اشوف صورته
بس على كلامه انا اعرف انه طويل وشبه زياد شحاته او وائل كفورى على ارفع من كدة
على ما اعتقد يعنى
بس هو راجل طيب ومفيش داعى للقلق منه
وهو قالكم اللى نفسه يعرف حاجة يسئل
لكن مش لدرجة تشوفوا الصورة يعنى
ههههههههههههه
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
هو انتو مش ملاحظين ان نص المنتدى هنا ؟؟؟ و النص التاني نايمين هههههههه
 
أعلى