نعم نريد زعيمنا روك رئيساً للجمهورية

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART



ما انا عارف ان روك خلاص بقي الزعيم

انا بتكلم بقي عن المساعدين ليه
انا عايز ابقي السواقه وليشي دعوه
بس حد يعلمني السواقه بليز
:smil15:


كمان عايزه حد يعلمك
ههههههه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113



كمان عايزه حد يعلمك
ههههههه


الله يعني ابقي سواقه ازاي
مش لازم اتعلم عشان ابقي جديره بالمسئوليه
هههههههههههههههههههههه
دا الرئيس يا بني مش اي حد يعني


ولو مش عاجبك سواقه
خلاص رشحني وزيره للماليه والنبي ما خلي واحد فقير فيكي يا بلد
وهاوزع الفلوس بالتساوي علي الشعب
وهاصيته اخر صيته
ازاي مش عارف بس هي كدا وخلاص
:t17:
 

dodo jojo

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
12 يونيو 2009
المشاركات
3,764
مستوى التفاعل
148
النقاط
0
الإقامة
with jesus in the sky :D
نعم..برشح روك يكون رئيس لمصر..ودواعى ترشيح الناس لمستر روك اهه











يارب تكون عجبتكوا..لو حد عايز يفطه بنزل بيها مظاهره عنيا ليه..هههههههههههههههه
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
يلاااااااااا معــــــــــــــــاك يا روك
برنامجك فعلا تحفــــــــــــه يااااه لو يتحقق هتلاقينا كده:ura1:
هتبقى احسن رئيس بالعالم يكفى ان الشعب (الاعضاء)
كلها هتبقى عايزاك ومش هترحل ابدا ابدا
وده وعـــــد هههههه

واى عناصر مندسه احنا وراك :nunu0000:

المهم فين باقى البرنامج :smile02
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART

خدنـــــــــــا فاصل ورجعنـــــــــا تاني :)

*** تم تحديث المــــــــوضوع من البداية ***

نبدأ
===== ==== ===== ===== ====== ===== ===== ===

بكل بساطة
يتناول الموضوع ما يدور في البلاد من افكار وانطباعات غير صحيحة
وكيفية اصلاحهــــا وذلك بطريقة جديدة من خلال مرشحنـــــــــا الأول
للرئاسة وبقوة


136587296.jpg



وكــان لعديد من الأعضاء المشاركين بعض المطالب سيتم عرضها
لاحقاً

وسنوافيكم بكل ما يحدث ببث مباشر من قناة الكنيسة العربية


 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
لا مانع من ان نحارب على اكثر من جبهة.. جبهة الترشيحات هنا وجبهة الثورة هناك.. نحن لها بالمرصاد..

سبق وعرضت اول خطوات برنامجي الإنتخابي ولكم المزيد:


  • تحقيق المساواة في مسألة الحصول على مناصب عمل مرموقة في المجتمع بغض النظر عن الخلفية الدينية
  • تحقيق المساواة في مسألة الحصول على مقاعد دراسية بغض النظر عن الخلفية الدينية
  • إستغلال طاقات الشباب العاطل لحدمة البلد وتوفير فرص عمل مستقبلية
  • تخفيض الضرائب وتوفير التسهيلات للشركات الكبيرة لاجل توسيعها وبالتالي توفير فرص عمل إضافية
  • تسهيل عملية إنشاء شركات وأعمال جديدة صغيرة عن طريق تقديم القروض والمساعدة والمشورة والتدريب
  • إستدعاء النوابغ الذين هاجروا للخارج وإعطائهم فرصة للتعبير عن نفسهم ولعمل التغيير الذين يريدون عمله بالتعاول من النوابغ الداخليين.
والبقية قادمة...
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART


طلبات الأعضاء والمشرفين

المشرفة جيلان مشرفة القسم الثقافي
شكلها مش هاتشوفه تاني ههههههههههه


لو عملنى وزير مالية ماشى
===============================
مارين عضوة نشيطة ذيي
في الآخر ها نروح مطرودين من هنــــــــا


انا معااااااااااك يا روك
بس بشرط ابقى وزيره التربيه و التعليم
عشان اجيب امتحاناتى سهله ههههه
================================
سندريلا

عضوة مباركة واخده حقهـــــــــا
وهايكون آخر طلب ليها شكله كده



وانا برشح نفسى لوزارة السياحة
اشمعنا انا بقا خلينا نأكل عيش :smile01
=============================

كوينا
دلوعة من دلوعات المنتدي وبصفتها من حزب الغلاسه فهي

انا عايزة ابقى النائبة بتاعته

ولا اقولكوا عايزة اقف ورا النائب هههههههههه

ودبوقتي عرفت ليه يا جماة النائب اتشال هههههههههههه)
==============================

كوك باشــــــــــا


وانا امسك الملاهى بتاعت المعموره ههههههه
تحيااا ماى روك رائيسااا للجمهورية

بس النشيد اتغير وبقي


الهتاف الرسمي هو:
هشتكنا وبشتكنا يا ريس دانتا رئيس والنعمة كويس
يا مدلعنا يا مشخلعنا قل لعدوك روح اتليس
هشتكنا وبشتكنا يا ريس




=====================
ودي مرمر

لو تمت يارووووووك
متنساش مشرفييييينك بقى :smil16:
وانا هتواضع واخد وزارة التعليم ومحدش يقولى اشمعنا
الاهم تثقووووووا فيا :pleasantr
ههههههه

وطبعاً هو مش هينسي المشرفين الجدد طبعاً لأنه هيغيركم
هههههههههههههههههههه

===================
وطبعاً مشرفنا SALVATION
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة

هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة

اعمل كده وصدقني هتو حشنا كتيررررررررررررررررررررر


=================
بايبل إللي مشرفنـــــــــا

حلوة الفكرة دى

وانا هشترك فى الموضوع هعمل جروب على الفيس بوك هخلع روك من الرئاسة وهضم ناس كثير جدا جدا معاى


ولا يعملى نائب لة ومعملش كدة :a63:

متهيألي كده بدأ يخبط في الحلل

بايبل هاتطير انت هههههههههههههههه

=================
معنا critic

لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى

حدد بأه وهانكلملك قناة الحصيرة تيجي تتفق معاك
اوضة وبس ولا ايه هههههههههههههههههه

==================

نيفو باشا



دا انا كنت اول المرشيحين ليك يا روك
انا عايزه ابقي السواقه الخاصه :smil16:
هههههههههههههههههههه

بس بصراحه
شروط من الاخر
ياريت فعلا دا يحصل في البلد
كانت هاتبقي قشطه قووووووووووووي
موافقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

يا روك يا بلاش واحد غيره مال ينفعناش

هانجيبلك العربية ماتخافيش









ولا انتِ عايزة الجزيرة
ههههههههههههههههههههههههههه


مينا باشا COPTIC MAN


يااااااه يا روك اللي بتقوله ده مش متصورين تحققيه ولو في احلامنا حتي :w00t:

يلا اترشح واحنا معاك ونعملك اجدع برنامج انتخابي:smil7:

وانا مش طماع عاوز امسك الداخلية :99:

فعلاً القناعة كنز لا يفني
ههههههههههههههههههههههه

========================
وترجع جيلان كلاكيت تاني مرة



وانا من موقعى هذا بطالب باستيراد عيال ملونة من برة للترفيه عن الشعب المصرى
وليا عندك طلب
الواد ابن اختى جايب 38 فى المية فى الثناوية العامة عايزيين ندخله كلية الطب عشن هو عايز يطلع ظابط .
.

طبعاً دا نابغة مش محتاج كلام هههههههههههه

====================

نيتا

وانا كمان لي طلب
البت المدهوله صحبتي ما بتعرفش تقرأ وتكتب
بس عاوزينك تديها شهادة ماجستير او دكتوراه
عشان تعينها وزيره

وماله يا أختي

=======================

نانو نانسي

طيب وانا مش هتعينى ياروك وزيرة اى حاجة كده ؟
ده انا حتى هنفعك اوى ممكن ابقى المتحدثة الرسمية بتاعتك وابقى اسأل على لسانى عامل ازاى هههههههههههههههه


هانشوف دلوقت هههههههههههههههههههه

=============

BASSEM

يا مدلعنا و منهنينا
يا ريس
طبعا لما هتبقى ريس كل المشرفين هيبقوا وزراء
سيبوا مجلسي الشعب و الشورى لباقي الاعضاء
و نعدكم
بدحض اي مؤامرة ضدكم من اي فئة خارجية كانت ام داخلية و القضاء
على الارهابيين " المعارضين طبعا "
وطبعا
هنرسي قواعد الديموقرطية
وهنسمع رأي كل الناس و اللي مش هيعجبنا هندلعه و نفلسعه
اما عن مباحث امن الدولة مش محتاجينها احنا
في المنتدى عندنا ناس من الجيش
يبقى نطبق احكام عسكرية
و ربنا يوفقك و يكرمنا معال
بس ما تنساش
يا ريس
و الف مبروك مقدما
:yahoo:​

يُنظر في الطلب


======================

سوسو

وانا معاااااااااااااااكم هنا
احنا وراك يا مااااااااااى روك
اترشح انت بس
ولما تفوز متنسناااااااااااااااااش
هههههههههههههههههه
==============

هو دا إللي ينفع معانا مش تقولو وزير ومش عارف ايه
براااااااااااااااااااااااااااااافو

=====================

معانـــــــــا لو lo siento_mucho

بجد يعني انا مبسوطه اوي من الاعضاء
يعني ولا واحد فيهم طمع او قال كلمه غير عن مصلحة البلد:D
يا عيني ع الوفاااء
وانا عايزه ابقى وزيرة الاعلام
لازم الحقيقه تطلع للناس بدل التزييف اللي بنشوفو ده وكلام عيال بيطلعلنا
في تغطية الاحداث

يا عاااااااااااااااااااااااااااااااقلة
شوف التفكير الصح واتعلموا بقي
ههههه

=====================

ترجع نانو تتهف في عقلها

طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا

هاتوحشينا يا بت
بااااااااااااااااااااااااااااااااااي
ههههههههههههه

==================== ======================

والبقية تأتي
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
لا مانع من ان نحارب على اكثر من جبهة.. جبهة الترشيحات هنا وجبهة الثورة هناك.. نحن لها بالمرصاد..

سبق وعرضت اول خطوات برنامجي الإنتخابي ولكم المزيد:


  • تحقيق المساواة في مسألة الحصول على مناصب عمل مرموقة في المجتمع بغض النظر عن الخلفية الدينية
  • تحقيق المساواة في مسألة الحصول على مقاعد دراسية بغض النظر عن الخلفية الدينية
  • إستغلال طاقات الشباب العاطل لحدمة البلد وتوفير فرص عمل مستقبلية
  • تخفيض الضرائب وتوفير التسهيلات للشركات الكبيرة لاجل توسيعها وبالتالي توفير فرص عمل إضافية
  • تسهيل عملية إنشاء شركات وأعمال جديدة صغيرة عن طريق تقديم القروض والمساعدة والمشورة والتدريب
  • إستدعاء النوابغ الذين هاجروا للخارج وإعطائهم فرصة للتعبير عن نفسهم ولعمل التغيير الذين يريدون عمله بالتعاول من النوابغ الداخليين.
والبقية قادمة...

دي كده هاتبقي م الآخر يا زعيم
نتمني بجد دا يتنفذ قريب

منتظرين البقية

 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113


طلبات الأعضاء والمشرفين

المشرفة جيلان مشرفة القسم الثقافي
شكلها مش هاتشوفه تاني ههههههههههه



===============================
مارين عضوة نشيطة ذيي
في الآخر ها نروح مطرودين من هنــــــــا



================================
سندريلا

عضوة مباركة واخده حقهـــــــــا
وهايكون آخر طلب ليها شكله كده


=============================

كوينا
دلوعة من دلوعات المنتدي وبصفتها من حزب الغلاسه فهي



ودبوقتي عرفت ليه يا جماة النائب اتشال هههههههههههه)
==============================

كوك باشــــــــــا



بس النشيد اتغير وبقي



=====================
ودي مرمر



وطبعاً هو مش هينسي المشرفين الجدد طبعاً لأنه هيغيركم
هههههههههههههههههههه

===================
وطبعاً مشرفنا SALVATION




اعمل كده وصدقني هتو حشنا كتيررررررررررررررررررررر


=================
بايبل إللي مشرفنـــــــــا



متهيألي كده بدأ يخبط في الحلل

بايبل هاتطير انت هههههههههههههههه

=================
معنا critic



حدد بأه وهانكلملك قناة الحصيرة تيجي تتفق معاك
اوضة وبس ولا ايه هههههههههههههههههه

==================

نيفو باشا



هانجيبلك العربية ماتخافيش









ولا انتِ عايزة الجزيرة
ههههههههههههههههههههههههههه


مينا باشا COPTIC MAN


فعلاً القناعة كنز لا يفني
ههههههههههههههههههههههه

========================
وترجع جيلان كلاكيت تاني مرة



طبعاً دا نابغة مش محتاج كلام هههههههههههه

====================

نيتا



وماله يا أختي

=======================

نانو نانسي



هانشوف دلوقت هههههههههههههههههههه

=============

BASSEM



يُنظر في الطلب


======================

سوسو



هو دا إللي ينفع معانا مش تقولو وزير ومش عارف ايه
براااااااااااااااااااااااااااااافو

=====================

معانـــــــــا لو lo siento_mucho



يا عاااااااااااااااااااااااااااااااقلة
شوف التفكير الصح واتعلموا بقي
ههههه

=====================

ترجع نانو تتهف في عقلها



هاتوحشينا يا بت
بااااااااااااااااااااااااااااااااااي
ههههههههههههه

==================== ======================

والبقية تأتي


ايه دا بقي
بوب شكلك بتبيع الاعضاء


وانا كدا هاقومهم عليك ونعمل ثوره ضدك
ههههههههههههههههههه
:boxing::act19::bud::bomb:


الا لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
جبتلي العربيه كدا يبقي براحتك يعني بقي
:new6:
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART



ايه دا بقي
بوب شكلك بتبيع الاعضاء


وانا كدا هاقومهم عليك ونعمل ثوره ضدك
ههههههههههههههههههه
:boxing::act19::bud::bomb:


الا لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
جبتلي العربيه كدا يبقي براحتك يعني بقي
:new6:


يا سلام انتِ تأمري

هوا احنا عندنـــا اغلي منك

حضرتك شاوري وإللي تختاريه هيكون عندك ( الخوف ليه عازه هههههه)

1a.jpg


FJCruiser8816.jpg



26795560001_large.jpg




ولا اقولك ايه رأيك في دي

3yon3-1b1e8b0d42.jpg



ههههههههههه

أوعي يا بت تنسي ان دي عربية الزعيم
ابقي عدي آخد لفه اما يروح مشوار
ههههههههههههه​
 
التعديل الأخير:

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113



26795560001_large.jpg





أوعي يا بت تنسي ان دي عربية الزعيم
ابقي عدي آخد لفه اما يروح مشوار
ههههههههههههه​


انا بحب النوع دا
لا الزعيم يجيب لنفسه بقي واحده
دا الزعيم يعني مش اي حد

دي هاتبقي عربيتي الخاصه اتعلم عليها السواقه
ههههههههههههههههههههههه

وايه الطمع دا بقي
خلي الزعيم يجيبلك واحده
وجهز نفسك للطرد قريبا وعلي يدي
ههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART



انا بحب النوع دا
لا الزعيم يجيب لنفسه بقي واحده
دا الزعيم يعني مش اي حد

دي هاتبقي عربيتي الخاصه اتعلم عليها السواقه
ههههههههههههههههههههههه

وايه الطمع دا بقي
خلي الزعيم يجيبلك واحده
وجهز نفسك للطرد قريبا وعلي يدي
ههههههههههه


ناشنتي يا فالحة ايدك بقي ع الحساب

وايه الطمع دا بقي

والله واخدة عربية HUMMER تتعلمي عليها السواقة
وكمان بتتكلمي عن الطمع هش يابت من هنا


خلي الزعيم يجيبلك واحده

وماله يجيب واحده ليه وواحدة ليا ونبيع المنتدي ونشوف حاجة تاني علشان نسدد الأقساط
هههههههههههههههههههههه

وجهز نفسك للطرد قريبا وعلي يدي

تصدقي بقالي 4 ايام كل اما اكلم حد هنا يقولي طردك علي ايدي

يا جماعة هو انـــــا هين للدرجة دي


ما تحضرنا بقي ياعم روك وشوف يرضيك الكلام دا ولا لا​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
ههههههههههه موضوع روووووووووعة بجد
بالنسبة لغير المصريين ينفع يرشحوا ولا لالالا ؟؟؟؟

طبعاً ينفع كلنا اخوات يا ملكة ماتقوليش كده

دا انتِ صاحبة بيت قصدي موضوع ما تقوليش كده
هههههههههههه

ميرسي علي ذوقك​
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113



ناشنتي يا فالحة ايدك بقي ع الحساب

الحساب يوم الحساب يا ولدي
هههههههههههههههههه


والله واخدة عربية HUMMER تتعلمي عليها السواقة
وكمان بتتكلمي عن الطمع هش يابت من هنا


فين الطمع دا
دا انا قنوعه خالص اهو
:smil15:

وماله يجيب واحده ليه وواحدة ليا ونبيع المنتدي ونشوف حاجة تاني علشان نسدد الأقساط
هههههههههههههههههههههه

فدانا بقي دا الزعيم يا ولدي مش اي حد


وفي الزمن دا مابقاش فيه حاجه سهله يعني
قطيعه محدش بياكلها بالساهل
ههههههههههه


تصدقي بقالي 4 ايام كل اما اكلم حد هنا يقولي طردك علي ايدي

يا جماعة هو انـــــا هين للدرجة دي

هههههههههههههههههه
انت اداري بقي يا مان


ما تحضرنا بقي ياعم روك وشوف يرضيك الكلام دا ولا لا​


لالالالالالالالالالالالالالا خلي روك في شغله
هو الراجل فاضلنا ولا ايه دلوقت

اروح احضر نفسي انا كمان للطرد
ههههههه
 

الملكة العراقية

†بحبك يا رب†
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2008
المشاركات
4,778
مستوى التفاعل
152
النقاط
63
الإقامة
ღ قـلـب حـبـيـبـي ღ
طبعاً ينفع كلنا اخوات يا ملكة ماتقوليش كده

دا انتِ صاحبة بيت قصدي موضوع ما تقوليش كده
هههههههههههه


ميرسي علي ذوقك
تسلم يا بوب دا من ذوقك
وانا كمان برشح نفسي اووو قصدي برشح الزعيم ههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
فين الطمع دا
دا انا قنوعه خالص اهو

إن بعض الظن اثم
هههههههههههههههههه

فدانا بقي دا الزعيم يا ولدي مش اي حد

انتِ هاتدفعي حاجة من جيبك
ههههههههههههههه


وفي الزمن دا مابقاش فيه حاجه سهله يعني
قطيعه محدش بياكلها بالساهل

اكل العيش مر يا أختي
ههههههه

لالالالالالالالالالالالالالا خلي روك في شغله
هو الراجل فاضلنا ولا ايه دلوقت

اروح احضر نفسي انا كمان للطرد
ههههههه


ناس تخاف ـــــــ
هههههههههههههههههههه

اروح احضر نفسي انا كمان للطرد

هتوحشينا يا بت هابقي اجيبلك عيش وكنتاكي
ههههههههههههه​
 
أعلى