- إنضم
- 12 ديسمبر 2007
- المشاركات
- 20,057
- مستوى التفاعل
- 1,908
- النقاط
- 113
إن بعض الظن اثم
هههههههههههههههههه
ههههههههههه يا راجل انا كنت فاكره انه قبل مش بعد
:new6:
انتِ هاتدفعي حاجة من جيبك
ههههههههههههههه
لالالالالالالا جيبي ايه
البركه في خزينه الدوله
اكل العيش مر يا أختي
ههههههه
طبعا طبعا بس خلاص بقي
مع الروك العيشه هاتبقي فل الفل
ومش هايبقي عيش دا هايبقي فينو وتوست كمان
ناس تخاف ـــــــ
هههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالا انا مش بقيت اخاف
انا بخاف اكتر من الاول كمان
علي راي اللي قالها بقي
واللي انا مش اعرفه
:smil15:
هتوحشينا يا بت هابقي اجيبلك عيش وكنتاكي
ههههههههههههه
ماشي وزود العيش ومش تنسي سلطه الكول سلو والنبي معاها
هههههههههههههه