نعم نريد زعيمنا روك رئيساً للجمهورية

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113


إن بعض الظن اثم
هههههههههههههههههه

ههههههههههه يا راجل انا كنت فاكره انه قبل مش بعد
:new6:

انتِ هاتدفعي حاجة من جيبك
ههههههههههههههه

لالالالالالالا جيبي ايه
البركه في خزينه الدوله



اكل العيش مر يا أختي
ههههههه

طبعا طبعا بس خلاص بقي
مع الروك العيشه هاتبقي فل الفل
ومش هايبقي عيش دا هايبقي فينو وتوست كمان



ناس تخاف ـــــــ
هههههههههههههههههههه

لالالالالالالالالا انا مش بقيت اخاف
انا بخاف اكتر من الاول كمان
علي راي اللي قالها بقي
واللي انا مش اعرفه

:smil15:

هتوحشينا يا بت هابقي اجيبلك عيش وكنتاكي
ههههههههههههه​

ماشي وزود العيش ومش تنسي سلطه الكول سلو والنبي معاها
هههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
لالالالالالالا جيبي ايه
البركه في خزينه الدوله

قصدك المنتدي يا خالتي


طبعا طبعا بس خلاص بقي
مع الروك العيشه هاتبقي فل الفل
ومش هايبقي عيش دا هايبقي فينو وتوست كمان

خدي طيب شوية تقلية
ههههههههههههههههههههههههه

لالالالالالالالالا انا مش بقيت اخاف
انا بخاف اكتر من الاول كمان
علي راي اللي قالها بقي
واللي انا مش اعرفه

محمد هنيدي وفي وش إجرام



مابتشبيهش عليه الوش ده
هههههههههههههه

ماشي وزود العيش ومش تنسي سلطه الكول سلو والنبي معاها

دورتلك علي سلطة كول سلو مالقيتش للأسف




لقيت كول كويك
هههههههههههههههههههه
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
أنا أتمني يبئا رئيس للجمهورية بس يعمل جماعات قتالية مسيحية ..
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
نعم .. نعم .. نعم
واللى هيقول لا
هيروح النااااااااار
ههههههههههه​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
أنا أتمني يبئا رئيس للجمهورية بس يعمل جماعات قتالية مسيحية ..

إلي الجهااااااااااااااااااد

ههههههههههههههههههههههههه


لا يا عم احنا وش كدا برضوا
ههههههههه​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
نعم .. نعم .. نعم
واللى هيقول لا
هيروح النااااااااار
ههههههههههه​


اهو وبراحتكم بقي

دا تحذير اداري

الزعيم مترشح

والنائبة موجودة

واقد اعذر من انذر

ههههههههههههههههههههههه​
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
وانا بطالب بانشاء قانون للمعاكسة شبه بتاع الدفاع عن النفس كدة انه لو ولد عاكس بنت من حقها تقتله عادى خالص من غير ما يتحكم عليها باى حاجة
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
وانا بطالب بانشاء قانون للمعاكسة شبه بتاع الدفاع عن النفس كدة انه لو ولد عاكس بنت من حقها تقتله عادى خالص من غير ما يتحكم عليها باى حاجة

فكرة جميلة وإذا وافق روك علي وضعها ضمن برنامجةالإنتخابي

سيكون شعار الحملة



 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
ههههههههههههههههه روعة بجد يا بوب
تسلم ايدك

ميرسي ليكِ يا ملكة

يلا بقي علشان روك داخل بحملة داعية بعد شوية هاتكسر الدنيا


مع روك بيه كيلو اللحمة هايوصل 10 جنيه


يلا اهتفي وهايديكي تقييم
ههههههههههههههه​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
احنا مش ذي حد ولا حد زيينا

وإللي يعرف يشتغل يطلع شغلنا

دا شعاري انا بقي

ههههههههههههههههههههه


نبدأ الحملة

pctionipjpq_cgp.jpg
[/IMG]


pctionipmir_cgp.jpg




في العين وجوه القلب ياريس


pctionipmlj_cgp.jpg



pctionipmoq_cgp.jpg



pctionipmpm_cgp.jpg




pctionipnip_cgp.jpg



pctionipnkj_cgp.jpg



انتظرونا لإستكمال البرنامج الإنتخابي

624864032.bmp


 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
هههههههههههههههههههههه حاضر يا بوب

مع روك بيه كيلو اللحمة هايوصل 10 جنيه

كدة كويس ؟؟


كده تمااااااااااااااااااااااااام

دعوة لكل المصوتين


يا حلوين يا حلوين استنوا روك وخليكوا جاهزين
 

marcelino

آآآه يـــارب
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
25,204
مستوى التفاعل
1,119
النقاط
0
الإقامة
بعيد
:)

عن نفسى لا اؤيد روك لرئاسه البلاد :)
ولو وصل للحكم هنعمل ثوره لذوذه كده مش هايلحق يطول الكرسى:p30:
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
رد: ‏:)

عن نفسى لا اؤيد روك لرئاسه البلاد :)
ولو وصل للحكم هنعمل ثوره لذوذه كده مش هايلحق يطول الكرسى:p30:

يا بني انت مش معاك عيال تربيها مش خايف عليهم

طيب يا اخي خاف علي نفسك

ولا تلقيك من الفلول اتباع الثورة المضادة

إذن

لا تراجع ولا استسلام

إلي الأمام إلي الأمام ................ ثورة ثورة

ههههههههههه

انا حذرتك بقي

وانت

AS U LIKE يا معلمي


يا مارس

طير انت

هههههههههههههههههههههههههههه​
 

انريكي

ارحمني يارب
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2010
المشاركات
3,591
مستوى التفاعل
150
النقاط
63
الإقامة
IRAQ
رد: ‏:)

عن نفسى لا اؤيد روك لرئاسه البلاد :)
ولو وصل للحكم هنعمل ثوره لذوذه كده مش هايلحق يطول الكرسى:p30:
:pleasantr:pleasantr:pleasantr

:36_11_13::36_11_13::t17:
 
أعلى