نعم نريد زعيمنا روك رئيساً للجمهورية

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
بسم الآب والأبن والروح القدس إله واحد آمين

قبل كل شئ يجب ان ننحني ونضع القبعة جانباً لهذا المنتدي الذي لطالما انبهرنا به وبأعضاءه الذين هم مثل العضو الواحد متكاتفي الأيدي مترابطون بالرابط الأخوي فيما بينهم
(شكر خاص ل دونا صاحبة الفكرة )


تنطلق حملة منتدي الكنيسة العربية الآن
لإنتخاب زعيم المنتدي روك رئيساً لجمهورية مصر العربية



حيث من حق الجميع التعبير عن رغبته في إختيار رئيساً للبلاد

لذا فإني وبقوة ارشح من كان له الفضل في تجميع ما يقرب من 107 الف عضو تحت لواء واحد تجمع بينهم المودة والمحبة



ويعرض علينا روك شروطة للموافقة بالترشح
 
التعديل الأخير:

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
ويجــــــــــري الآن التجهيز للدعايه والبرنامج الإنتخابي​
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
لو عملنى وزير مالية ماشى
 

Bent Christ

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
7 ديسمبر 2008
المشاركات
1,217
مستوى التفاعل
161
النقاط
0
الإقامة
ويـــــــــــاه
انا معااااااااااك يا روك
بس بشرط ابقى وزيره التربيه و التعليم
عشان اجيب امتحاناتى سهله ههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
انا معااااااااااك يا روك
بس بشرط ابقى وزيره التربيه و التعليم
عشان اجيب امتحاناتى سهله ههههه

يا سااااااااااااااااااااااااااااااااتر
انتوا طلعتوا ماديين قوي
ههههههههههههه​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
يا رووووووك يا بلاش
زعيم غيره مينفعنااااااش
هههههههههه
بدايه موفقه للحمله يا بوووب
عاوزين شغل عالى ومن ناااار
الانتخابات قربت واديكواا شايفيين اوباما بينافسنا بوائل غنيم
مش عاوزين نديله الفرصه ولا هو ولا اى كائن سلفى كان او اخوان
يثبت حتى القوز بالمنصب :)
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
ههههههههههههههههههههههههه
نايس فكرة ونايس مووووووووضوع

وانا برشح نفسى لوزارة السياحة
اشمعنا انا بقا خلينا نأكل عيش :smile01
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
فى انتظار سماع الشروط الثقيله التى اعلن عنها مرشحنا منذ قليل على احدى القنوات الاخباريه :)
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
فكره حلوه يا بوب
وانا امسك الملاهى بتاعت المعموره ههههههه
تحيااا ماى روك رائيسااا للجمهورية
 

tasoni queena

عضوة اخضريكا
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2009
المشاركات
32,906
مستوى التفاعل
790
النقاط
0
الإقامة
أقواله فى فمى وبظل يده سترنى
فكره حلوه يا بوب
وانا امسك الملاهى بتاعت المعموره ههههههه
تحيااا ماى روك رائيسااا للجمهورية

ههههههههه نشنت يللا يا عم مبرووك عليك

بس هنيجى نتمرج ببلاش ههههههههههه
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
ههههههههه نشنت يللا يا عم مبرووك عليك

بس هنيجى نتمرج ببلاش ههههههههههه



انا موافق بس يرضه الاول وانا مش هخليكى تخوشى المعموره تانى
هههههههههههه
:gy0000::gy0000::gy0000:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
لو تمت يارووووووك
متنساش مشرفييييينك بقى :smil16:
وانا هتواضع واخد وزارة التعليم ومحدش يقولى اشمعنا
الاهم تثقووووووا فيا :pleasantr
ههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
فى انتظار سماع الشروط الثقيله التى اعلن عنها مرشحنا منذ قليل على احدى القنوات الاخباريه :)

وهذا نباءً عاجل علي قناة منتدي الكنيسة العربية



وكان لنا الأسبقية في تغطية ردود أفعال الشارع المصري




 
التعديل الأخير:

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

هوووووووو ده الكلام :kap:
موافقووووووون طبعا
بس هد بالنسبة للأزهر بس أمال باقى الجوامع هنعمل فيها ايه :hlp:
وبطااااااااالب كمان اطلاق كلمة ارهابين على كل المسلمين مش السلفيين بس
ولى عودة :smil16:
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد
و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..



انا اوافق

دى هتبقه مصر احسن دوله

:big29:


:sami73:
 

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..
بييييييييييييييييس اوي
حتبقي دولة مصرية بمرجعية روكية ههههههههههههههه
 
أعلى