ما انا عارف ان روك خلاص بقي الزعيم
انا بتكلم بقي عن المساعدين ليه
انا عايز ابقي السواقه وليشي دعوه
بس حد يعلمني السواقه بليز
:smil15:
كمان عايزه حد يعلمك
ههههههه
ما انا عارف ان روك خلاص بقي الزعيم
انا بتكلم بقي عن المساعدين ليه
انا عايز ابقي السواقه وليشي دعوه
بس حد يعلمني السواقه بليز
:smil15:
كمان عايزه حد يعلمك
ههههههه
نكمل؟![]()
نكمل؟![]()
===============================لو عملنى وزير مالية ماشى
================================انا معااااااااااك يا روك
بس بشرط ابقى وزيره التربيه و التعليم
عشان اجيب امتحاناتى سهله ههههه
=============================
وانا برشح نفسى لوزارة السياحة
اشمعنا انا بقا خلينا نأكل عيش :smile01
انا عايزة ابقى النائبة بتاعته
ولا اقولكوا عايزة اقف ورا النائب هههههههههه
وانا امسك الملاهى بتاعت المعموره ههههههه
تحيااا ماى روك رائيسااا للجمهورية
الهتاف الرسمي هو:
هشتكنا وبشتكنا يا ريس دانتا رئيس والنعمة كويس
يا مدلعنا يا مشخلعنا قل لعدوك روح اتليس
هشتكنا وبشتكنا يا ريس
لو تمت يارووووووك
متنساش مشرفييييينك بقى :smil16:
وانا هتواضع واخد وزارة التعليم ومحدش يقولى اشمعنا
الاهم تثقووووووا فياleasantr
ههههههه
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
حلوة الفكرة دى
وانا هشترك فى الموضوع هعمل جروب على الفيس بوك هخلع روك من الرئاسة وهضم ناس كثير جدا جدا معاى
ولا يعملى نائب لة ومعملش كدة :a63:
لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى
دا انا كنت اول المرشيحين ليك يا روك
انا عايزه ابقي السواقه الخاصه :smil16:
هههههههههههههههههههه
بس بصراحه
شروط من الاخر
ياريت فعلا دا يحصل في البلد
كانت هاتبقي قشطه قووووووووووووي
موافقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
يا روك يا بلاش واحد غيره مال ينفعناش
يااااااه يا روك اللي بتقوله ده مش متصورين تحققيه ولو في احلامنا حتي :w00t:
يلا اترشح واحنا معاك ونعملك اجدع برنامج انتخابي:smil7:
وانا مش طماع عاوز امسك الداخلية :99:
وانا من موقعى هذا بطالب باستيراد عيال ملونة من برة للترفيه عن الشعب المصرى
وليا عندك طلب
الواد ابن اختى جايب 38 فى المية فى الثناوية العامة عايزيين ندخله كلية الطب عشن هو عايز يطلع ظابط ..
وانا كمان لي طلب
البت المدهوله صحبتي ما بتعرفش تقرأ وتكتب
بس عاوزينك تديها شهادة ماجستير او دكتوراه
عشان تعينها وزيره
طيب وانا مش هتعينى ياروك وزيرة اى حاجة كده ؟
ده انا حتى هنفعك اوى ممكن ابقى المتحدثة الرسمية بتاعتك وابقى اسأل على لسانى عامل ازاى هههههههههههههههه
يا مدلعنا و منهنينا
يا ريس
طبعا لما هتبقى ريس كل المشرفين هيبقوا وزراء
سيبوا مجلسي الشعب و الشورى لباقي الاعضاء
و نعدكم
بدحض اي مؤامرة ضدكم من اي فئة خارجية كانت ام داخلية و القضاء
على الارهابيين " المعارضين طبعا "
وطبعا
هنرسي قواعد الديموقرطية
وهنسمع رأي كل الناس و اللي مش هيعجبنا هندلعه و نفلسعه
اما عن مباحث امن الدولة مش محتاجينها احنا
في المنتدى عندنا ناس من الجيش
يبقى نطبق احكام عسكرية
و ربنا يوفقك و يكرمنا معال
بس ما تنساش
يا ريس
و الف مبروك مقدما
:yahoo:
وانا معاااااااااااااااكم هنا
احنا وراك يا مااااااااااى روك
اترشح انت بس
ولما تفوز متنسناااااااااااااااااش
هههههههههههههههههه
==============
بجد يعني انا مبسوطه اوي من الاعضاء
يعني ولا واحد فيهم طمع او قال كلمه غير عن مصلحة البلد
يا عيني ع الوفاااء
وانا عايزه ابقى وزيرة الاعلام
لازم الحقيقه تطلع للناس بدل التزييف اللي بنشوفو ده وكلام عيال بيطلعلنا
في تغطية الاحداث
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا
لا مانع من ان نحارب على اكثر من جبهة.. جبهة الترشيحات هنا وجبهة الثورة هناك.. نحن لها بالمرصاد..
سبق وعرضت اول خطوات برنامجي الإنتخابي ولكم المزيد:
والبقية قادمة...
- تحقيق المساواة في مسألة الحصول على مناصب عمل مرموقة في المجتمع بغض النظر عن الخلفية الدينية
- تحقيق المساواة في مسألة الحصول على مقاعد دراسية بغض النظر عن الخلفية الدينية
- إستغلال طاقات الشباب العاطل لحدمة البلد وتوفير فرص عمل مستقبلية
- تخفيض الضرائب وتوفير التسهيلات للشركات الكبيرة لاجل توسيعها وبالتالي توفير فرص عمل إضافية
- تسهيل عملية إنشاء شركات وأعمال جديدة صغيرة عن طريق تقديم القروض والمساعدة والمشورة والتدريب
- إستدعاء النوابغ الذين هاجروا للخارج وإعطائهم فرصة للتعبير عن نفسهم ولعمل التغيير الذين يريدون عمله بالتعاول من النوابغ الداخليين.
طلبات الأعضاء والمشرفين
المشرفة جيلان مشرفة القسم الثقافي
شكلها مش هاتشوفه تاني ههههههههههه
===============================
مارين عضوة نشيطة ذيي
في الآخر ها نروح مطرودين من هنــــــــا
================================
سندريلا
عضوة مباركة واخده حقهـــــــــا
وهايكون آخر طلب ليها شكله كده
=============================
كوينا
دلوعة من دلوعات المنتدي وبصفتها من حزب الغلاسه فهي
ودبوقتي عرفت ليه يا جماة النائب اتشال هههههههههههه)
==============================
كوك باشــــــــــا
بس النشيد اتغير وبقي
=====================
ودي مرمر
وطبعاً هو مش هينسي المشرفين الجدد طبعاً لأنه هيغيركم
هههههههههههههههههههه
===================
وطبعاً مشرفنا SALVATION
اعمل كده وصدقني هتو حشنا كتيررررررررررررررررررررر
=================
بايبل إللي مشرفنـــــــــا
متهيألي كده بدأ يخبط في الحلل
بايبل هاتطير انت هههههههههههههههه
=================
معنا critic
حدد بأه وهانكلملك قناة الحصيرة تيجي تتفق معاك
اوضة وبس ولا ايه هههههههههههههههههه
==================
نيفو باشا
هانجيبلك العربية ماتخافيش
ولا انتِ عايزة الجزيرة
ههههههههههههههههههههههههههه
مينا باشا COPTIC MAN
فعلاً القناعة كنز لا يفني
ههههههههههههههههههههههه
========================
وترجع جيلان كلاكيت تاني مرة
طبعاً دا نابغة مش محتاج كلام هههههههههههه
====================
نيتا
وماله يا أختي
=======================
نانو نانسي
هانشوف دلوقت هههههههههههههههههههه
=============
BASSEM
يُنظر في الطلب
======================
سوسو
هو دا إللي ينفع معانا مش تقولو وزير ومش عارف ايه
براااااااااااااااااااااااااااااافو
=====================
معانـــــــــا لو lo siento_mucho
يا عاااااااااااااااااااااااااااااااقلة
شوف التفكير الصح واتعلموا بقي
ههههه
=====================
ترجع نانو تتهف في عقلها
هاتوحشينا يا بت
بااااااااااااااااااااااااااااااااااي
ههههههههههههه
==================== ======================
والبقية تأتي
ايه دا بقي
بوب شكلك بتبيع الاعضاء
وانا كدا هاقومهم عليك ونعمل ثوره ضدك
ههههههههههههههههههه
:boxing::act19::bud::bomb:
الا لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
جبتلي العربيه كدا يبقي براحتك يعني بقي
:new6:
![]()
أوعي يا بت تنسي ان دي عربية الزعيم
ابقي عدي آخد لفه اما يروح مشوار
ههههههههههههه
انا بحب النوع دا
لا الزعيم يجيب لنفسه بقي واحده
دا الزعيم يعني مش اي حد
دي هاتبقي عربيتي الخاصه اتعلم عليها السواقه
ههههههههههههههههههههههه
وايه الطمع دا بقي
خلي الزعيم يجيبلك واحده
وجهز نفسك للطرد قريبا وعلي يدي
ههههههههههه
وايه الطمع دا بقي
خلي الزعيم يجيبلك واحده
وجهز نفسك للطرد قريبا وعلي يدي
ههههههههههه موضوع روووووووووعة بجد
بالنسبة لغير المصريين ينفع يرشحوا ولا لالالا ؟؟؟؟
ناشنتي يا فالحة ايدك بقي ع الحساب
الحساب يوم الحساب يا ولدي
هههههههههههههههههه
والله واخدة عربية HUMMER تتعلمي عليها السواقة
وكمان بتتكلمي عن الطمع هش يابت من هنا
فين الطمع دا
دا انا قنوعه خالص اهو:smil15:
وماله يجيب واحده ليه وواحدة ليا ونبيع المنتدي ونشوف حاجة تاني علشان نسدد الأقساط
هههههههههههههههههههههه
فدانا بقي دا الزعيم يا ولدي مش اي حد
وفي الزمن دا مابقاش فيه حاجه سهله يعني
قطيعه محدش بياكلها بالساهل
ههههههههههه
تصدقي بقالي 4 ايام كل اما اكلم حد هنا يقولي طردك علي ايدي
يا جماعة هو انـــــا هين للدرجة دي
هههههههههههههههههه
انت اداري بقي يا مان
ما تحضرنا بقي ياعم روك وشوف يرضيك الكلام دا ولا لا
تسلم يا بوب دا من ذوقكطبعاً ينفع كلنا اخوات يا ملكة ماتقوليش كده
دا انتِ صاحبة بيت قصدي موضوع ما تقوليش كده
هههههههههههه
ميرسي علي ذوقك
فين الطمع دا
دا انا قنوعه خالص اهو
فدانا بقي دا الزعيم يا ولدي مش اي حد
وفي الزمن دا مابقاش فيه حاجه سهله يعني
قطيعه محدش بياكلها بالساهل
لالالالالالالالالالالالالالا خلي روك في شغله
هو الراجل فاضلنا ولا ايه دلوقت
اروح احضر نفسي انا كمان للطرد
ههههههه
اروح احضر نفسي انا كمان للطرد