Critic
خًيْمتى ضعيفة !
لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى
لو هيجبلنا شقق اوكى
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:
- إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
- تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
- تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
- هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
- دعوة الإستثمارات الأجنبية
- ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
- إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
- إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
- السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
- الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد
و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة
روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:
وانا موجوده :t31:
وانا كماااااااان :hlp:
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:
و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..
- إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
- تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
- تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
- هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
- دعوة الإستثمارات الأجنبية
- ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
- إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
- إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
- السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
- الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة
يااااااه يا روك اللي بتقوله ده مش متصورين تحققيه ولو في احلامنا حتي :w00t:
يلا اترشح واحنا معاك ونعملك اجدع برنامج انتخابي:smil7:
وانا مش طماع عاوز امسك الداخلية :99:
روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:
وانا موجوده :t31:
وانا كماااااااان :hlp:
لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى
روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:
وانا موجوده :t31:
وانا كماااااااان :hlp:
لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى
روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:
وانا موجوده :t31:
وانا كماااااااان :hlp:
لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:
- إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
- تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
- تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
- هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
- دعوة الإستثمارات الأجنبية
- ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
- إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
- إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
- السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
- الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد
و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..
وانا من موقعى هذا بطالب باستيراد عيال ملونة من برة للترفيه عن الشعب المصرى
وليا عندك طلب
الواد ابن اختى جايب 38 فى المية فى الثناوية العامة عايزيين ندخله كلية الطب عشن هو عايز يطلع ظابط ..
بسم الآب والأبن والروح القدس إله واحد آمين
قبل كل شئ يجب ان ننحني ونضع القبعة جانباً لهذا المنتدي الذي لطالما انبهرنا به وبأعضاءه الذين هم مثل العضو الواحد متكاتفي الأيدي مترابطون بالرابط الأخوي فيما بينهم
(شكر خاص ل دونا صاحبة الفكرة )
تنطلق حملة منتدي الكنيسة العربية الآن
لإنتخاب زعيم المنتدي روك رئيساً لجمهورية مصر العربية
![]()
حيث من حق الجميع التعبير عن رغبته في إختيار رئيساً للبلاد
لذا فإني وبقوة ارشح من كان له الفضل في تجميع ما يقرب من 107 الف عضو تحت لواء واحد تجمع بينهم المودة والمحبة
ويعرض علينا روك شروطة للموافقة بالترشح
وانا من موقعى هذا بطالب باستيراد عيال ملونة من برة للترفيه عن الشعب المصرى
وليا عندك طلب
الواد ابن اختى جايب 38 فى المية فى الثناوية العامة عايزيين ندخله كلية الطب عشن هو عايز يطلع ظابط ..
وانا كمان لي طلب
البت المدهوله صحبتي ما بتعرفش تقرأ وتكتب
بس عاوزينك تديها شهادة ماجستير او دكتوراه
عشان تعينها وزيره
والظاهر كمان ان انا وانت يا كوك هانطير قبلهم هههههههههههههه