نعم نريد زعيمنا روك رئيساً للجمهورية

Critic

خًيْمتى ضعيفة !
إنضم
5 سبتمبر 2009
المشاركات
13,974
مستوى التفاعل
1,344
النقاط
0
الإقامة
فى البيداء وحدى
لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

دا انا كنت اول المرشيحين ليك يا روك
انا عايزه ابقي السواقه الخاصه :smil16:
هههههههههههههههههههه

بس بصراحه
شروط من الاخر
ياريت فعلا دا يحصل في البلد
كانت هاتبقي قشطه قووووووووووووي
موافقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

يا روك يا بلاش واحد غيره مال ينفعناش
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة


روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:

وانا موجوده :t31:
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:

وانا موجوده :t31:


وانا كماااااااان :hlp:
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد
و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

يااااااه يا روك اللي بتقوله ده مش متصورين تحققيه ولو في احلامنا حتي :w00t:

يلا اترشح واحنا معاك ونعملك اجدع برنامج انتخابي:smil7:

وانا مش طماع عاوز امسك الداخلية :99:
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
بوصوا بقى علشان نبقى على نور
هتوزعوا لحمة هنيجى ننتخب مش هتوزعوا لحمة يبقى نشوف حد جزار ننتخبة
ثم روك اصلا بقالنا كتييير مش بيدينا مرتبات ونيجى نكلمة يقولك انتوا فداء الاعضاء ازى تخدوا مرتبات والاعضاء تجوع
انا حطيط شروطى
ويكون شعار روك اللى عايز لحمة ينتخبنى فى الزحمة

روك مش بتاع ساندوتشات روك بتاع إنتخابات
هههههههههههه
وخد ياعم علشان ماتزعلش إنت وحبايبك اتباع النظام السابق
ههههههههههههههههه
080712182937uCPC.jpg
 
التعديل الأخير:

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART


يااااااه يا روك اللي بتقوله ده مش متصورين تحققيه ولو في احلامنا حتي :w00t:

يلا اترشح واحنا معاك ونعملك اجدع برنامج انتخابي:smil7:

وانا مش طماع عاوز امسك الداخلية :99:

الداخليه بس يا مينا
شكلك مش طماع خاااااااااااااااالص
ههههههههههههههه

بس لو روك ماعينكش انا اعرف واسطة كبيرة في الداخليه
ليا واحد صاحبي شغال في البوفيه هاكلمهولك
ههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART



روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:

وانا موجوده :t31:


وانا كماااااااان :hlp:



لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى


لقد ظهرت اطماعكم الإستعمارية
وين كنتم

إلي الأمــــــــام *********إلي الأمــــــــام
ثــــــــــــــــورة ********* ثـــــــــــــورة
هههههههههههههههههههههههههههه​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART



روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:

وانا موجوده :t31:


وانا كماااااااان :hlp:



لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى


لقد ظهرت اطماعكم الإستعمارية
وين كنتم

إلي الأمــــــــام *********إلي الأمــــــــام
ثــــــــــــــــورة ********* ثـــــــــــــورة
هههههههههههههههههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART



روك الظاهر ان المشرفين القدماء طماعيين قوي وعايز ياكلوا لحمه
في الايام السوده دي
انا بقول انك تطيرهم احسن وتعين غيرهم بقي :a63:

وانا موجوده :t31:


وانا كماااااااان :hlp:



لما نشوف برنامج الزعيم الاول و نحكم
لو هيجبلنا شقق اوكى


لقد ظهرت اطماعكم الإستعمارية
وين كنتم

إلي الأمــــــــام *********إلي الأمــــــــام
ثــــــــــــــــورة ********* ثـــــــــــــورة
هههههههههههههههههههههههههههه
 
التعديل الأخير:

كاري

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
15 أغسطس 2009
المشاركات
822
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
مصر
لالالالالالالالالالالالا كل الى حكموها يا اشنقوا يا اتقتلوا يا اتنفوا وانا ما ارداش لراك هذا المصير
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
مبدئياً انا موافق و شروطي التالي هي تحصيل حاصل، اي سيتم تطبيقها ان فزت بأصواتكم ام لا:


  1. إلغاء اي مادة من الدستور تشرع الإسلام كدين للدولة
  2. تغيير عنوان السلفين الى إرهابيين و التعاون مع القوى الخارجية للتخلص منهم
  3. تحقيق المساواة العقائدية لكل الأديان
  4. هد الأزهر او توفير نفس كمية تكلفته لباقي الأديان الآخرى
  5. دعوة الإستثمارات الأجنبية
  6. ضمان حق الإشتراك بالمناصب الحكومية للمسيحين بنسبة لا تقل عن ال 30%
  7. إعطاء حق الإدارة الفيدرالية للمحافظات التي فيها كثافة مسيحية
  8. إستلام الدعم المادي من الدول المسيحية الآخرى بصورة خاصة لبناء الكنائس و توفير اهم حقوق ممارسة العبادة للمسيحيين
  9. السماح لي بإدارة الدولة بطريقة ديمقارطية دكتاورية لفترة مُعينة لحين تحظير البلد للفكر الديمقراطي
  10. الدعم بالأصوات و المادة بدون شروط و لا مطالب لحين إستلام الحكم و توطيد الأمن و الأمان و الإقتصاد

و القائمة تطول لكن يهمني ان اسمع صوتكم في أول عشر مطالب..

وانا من موقعى هذا بطالب باستيراد عيال ملونة من برة للترفيه عن الشعب المصرى
وليا عندك طلب
الواد ابن اختى جايب 38 فى المية فى الثناوية العامة عايزيين ندخله كلية الطب عشن هو عايز يطلع ظابط .
.
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART


وانا من موقعى هذا بطالب باستيراد عيال ملونة من برة للترفيه عن الشعب المصرى
وليا عندك طلب
الواد ابن اختى جايب 38 فى المية فى الثناوية العامة عايزيين ندخله كلية الطب عشن هو عايز يطلع ظابط .
.

دا ممتاز دا نابغة القرن الثاني والعشرون
ههههههههههههه

خلاص ياستي وانا بضم صوتي لصوتك إني روك يعينه باشمهندس أد الدنيا
في السفاره
هههههههههههههههههههههه​
 

bassem_1280

New member
عضو
إنضم
5 يناير 2011
المشاركات
80
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
Under God's Hands
بسم الآب والأبن والروح القدس إله واحد آمين

قبل كل شئ يجب ان ننحني ونضع القبعة جانباً لهذا المنتدي الذي لطالما انبهرنا به وبأعضاءه الذين هم مثل العضو الواحد متكاتفي الأيدي مترابطون بالرابط الأخوي فيما بينهم
(شكر خاص ل دونا صاحبة الفكرة )


تنطلق حملة منتدي الكنيسة العربية الآن
لإنتخاب زعيم المنتدي روك رئيساً لجمهورية مصر العربية

150273971.jpg

حيث من حق الجميع التعبير عن رغبته في إختيار رئيساً للبلاد

لذا فإني وبقوة ارشح من كان له الفضل في تجميع ما يقرب من 107 الف عضو تحت لواء واحد تجمع بينهم المودة والمحبة

ويعرض علينا روك شروطة للموافقة بالترشح
لاني مش متسلق
و لو هيرقيني
أنا وراك يا ريس
ههههههههههه
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0


وانا من موقعى هذا بطالب باستيراد عيال ملونة من برة للترفيه عن الشعب المصرى
وليا عندك طلب
الواد ابن اختى جايب 38 فى المية فى الثناوية العامة عايزيين ندخله كلية الطب عشن هو عايز يطلع ظابط .
.



وانا كمان لي طلب
البت المدهوله صحبتي ما بتعرفش تقرأ وتكتب
بس عاوزينك تديها شهادة ماجستير او دكتوراه
عشان تعينها وزيره
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
طيب وانا مش هتعينى ياروك وزيرة اى حاجة كده ؟
ده انا حتى هنفعك اوى ممكن ابقى المتحدثة الرسمية بتاعتك وابقى اسأل على لسانى عامل ازاى هههههههههههههههه

 

bassem_1280

New member
عضو
إنضم
5 يناير 2011
المشاركات
80
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
Under God's Hands
وانا كمان لي طلب
البت المدهوله صحبتي ما بتعرفش تقرأ وتكتب
بس عاوزينك تديها شهادة ماجستير او دكتوراه
عشان تعينها وزيره
يا مدلعنا و منهنينا
يا ريس
طبعا لما هتبقى ريس كل المشرفين هيبقوا وزراء
سيبوا مجلسي الشعب و الشورى لباقي الاعضاء
و نعدكم
بدحض اي مؤامرة ضدكم من اي فئة خارجية كانت ام داخلية و القضاء
على الارهابيين " المعارضين طبعا "
وطبعا
هنرسي قواعد الديموقرطية
وهنسمع رأي كل الناس و اللي مش هيعجبنا هندلعه و نفلسعه
اما عن مباحث امن الدولة مش محتاجينها احنا
في المنتدى عندنا ناس من الجيش
يبقى نطبق احكام عسكرية
و ربنا يوفقك و يكرمنا معال
بس ما تنساش
يا ريس
و الف مبروك مقدما
:yahoo:​
 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
وانا معاااااااااااااااكم هنا
احنا وراك يا مااااااااااى روك
اترشح انت بس
ولما تفوز متنسناااااااااااااااااش
هههههههههههههههههه
==============
 
أعلى