نعم نريد زعيمنا روك رئيساً للجمهورية

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا

هى دى بداية تفتيت الاصوات ههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
بجد موضوع تحفه ههههههه
والحمله الاعلانيه بتاعتك يا بوب جميله جدااا
متابعه معاكم

شكـــــــــــراً سبارو
دا شرف لينا
مستنينك في حملة التأييد
روك يا بلاش واحد غيره ما ينفعناش
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا

ايووووووووووووووووووووووووه
اشمعنا البنات مش يترشحوو
احنا معاكي يا نانسي
قصدي انا معاكي
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا

احسنلك اسحبي مشاركتك ديا نانسي بدل ما الزعيم ياخد باله منها
وتبقي



بس هو للأسف اليومين دول عنده ظــــــــــــروف ربنا
يعديهم منها علي خير و يكون معاهم

 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
ايووووووووووووووووووووووووه
اشمعنا البنات مش يترشحوو
احنا معاكي يا نانسي
قصدي انا معاكي

انتِ باين عليكِ عاوزه تحصلي
صاحبتك نانسي علشان تروحوا مع بعض من المنتدي
هاتوحشوووووووووووووووونا
مع السلامة​
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
ايووووووووووووووووووووووووه
اشمعنا البنات مش يترشحوو
احنا معاكي يا نانسي
قصدي انا معاكي

ماشى ياقمر وانا هنزل برنامجى الانتخابى قريب جدا ههههههههههه:mus13:
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0


انتِ باين عليكِ عاوزه تحصلي
صاحبتك نانسي علشان تروحوا مع بعض من المنتدي
هاتوحشوووووووووووووووونا
مع السلامة​

ادي الرجاله والتمييز اللي عندهم
يادوب سمعو بنت هتترشح ركبهم عفريت ههههههههههه
لا احنا منروحش انتو تيجو لغاية عندنا وتطلبو من نانسي تترشح وانتو تدوها اصواتكو

 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113


احسنلك اسحبي مشاركتك ديا نانسي بدل ما الزعيم ياخد باله منها
وتبقي



بس هو للأسف اليومين دول عنده ظــــــــــــروف ربنا
يعديهم منها علي خير و يكون معاهم


هههههههههههههه تصدق اسمى شيك ويجنن وهو واخد الشرطة الpink ديه قمر قمر اجنن حتى وانا مفصولة هههههههههههههههههههههههه

ماهو انا استغليت الفرصة وهو مشغول وقولت اهجم على الحكم
ربنا يعزيه ويعزى كل الاسرة
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0


احسنلك اسحبي مشاركتك ديا نانسي بدل ما الزعيم ياخد باله منها
وتبقي



بس هو للأسف اليومين دول عنده ظــــــــــــروف ربنا
يعديهم منها علي خير و يكون معاهم


انت عمال تعمل دعايه ل نانسي وانت مش عارف
من شويه طلعتها ع قناة الاخبار وان القذافي اختارها
ودلوقتي اهو بتقول هتودعنا
ايوه كده الناس هتتعاطف معاها وتقول البنت دي جريئه ولسانها عسلللللل

بيقول كلام ميه ميه يبقى هي دي اللي تنفع البلد

كلوووووووووو في صاالحنا
ههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
ادي الرجاله والتمييز اللي عندهم
يادوب سمعو بنت هتترشح ركبهم عفريت ههههههههههه
لا احنا منروحش انتو تيجو لغاية عندنا وتطلبو من نانسي تترشح وانتو تدوها اصواتكو


لا معلهش بقي خليهااااااعليكم المرة دي
وبعدين مش لو لحقتوا تقعدوا نبقي نجيلكم اصلاً
ههههههه​
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
ربنا يعزيه ويعزى كل الاسرة
[/COLOR][/B][/SIZE][/FONT][/QUOTE]

امييييييييييييييين
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
انت عمال تعمل دعايه ل نانسي وانت مش عارف
من شويه طلعتها ع قناة الاخبار وان القذافي اختارها
ودلوقتي اهو بتقول هتودعنا
ايوه كده الناس هتتعاطف معاها وتقول البنت دي جريئه ولسانها عسلللللل

بيقول كلام ميه ميه يبقى هي دي اللي تنفع البلد

كلوووووووووو في صاالحنا
ههههههههههههه

تسلميلى ياقمر انتى بقى كده رئيسة الحملة الانتخابية بتاعتى :mus13:
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
انت عمال تعمل دعايه ل نانسي وانت مش عارف
من شويه طلعتها ع قناة الاخبار وان القذافي اختارها
ودلوقتي اهو بتقول هتودعنا
ايوه كده الناس هتتعاطف معاها وتقول البنت دي جريئه ولسانها عسلللللل

بيقول كلام ميه ميه يبقى هي دي اللي تنفع البلد

كلوووووووووو في صاالحنا
ههههههههههههه

يا بنتي دي مجرد انها تطلع مع القذافي دي لوحدها كفيله انها توديها ورا عين الشمس وبتوكتك كمااااااااااااااان

بيقول كلام ميه ميه يبقى هي دي اللي تنفع البلد

هههههههه
ميه ميه بيت بيت حارة حارة زنفة زنقة
اتباع القزافي
إلي الامام إلي الامام
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0


لا معلهش بقي خليهااااااعليكم المرة دي
وبعدين مش لو لحقتوا تقعدوا نبقي نجيلكم اصلاً
ههههههه​

هو احنا اصلا لما تفوز نانسي بالرئاسه هنقعد معااكم
طبعااا لا
المقام هيبقى عالي شويه
ولو جيتو يبقى تاخدو معاد قبليها بسنتين

هههههههههههههه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
هي الانتخابات وصلت لحد فين

انا مش شايف حد رشحني خالص
هههههههههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
هي الانتخابات وصلت لحد فين

انا مش شايف حد رشحني خالص
هههههههههههههههههههه


النتيجة سوف تحسم وبلا منازع لزعيم المنتدي
وقلب المنتدي الحنون
فقط لــــــ


 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113



النتيجة سوف تحسم وبلا منازع لزعيم المنتدي
وقلب المنتدي الحنون
فقط لــــــ




ما انا عارف ان روك خلاص بقي الزعيم

انا بتكلم بقي عن المساعدين ليه
انا عايز ابقي السواقه وليشي دعوه
بس حد يعلمني السواقه بليز
:smil15:
 
أعلى