- إنضم
- 19 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 14,421
- مستوى التفاعل
- 445
- النقاط
- 0
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا
هى دى بداية تفتيت الاصوات ههههههههه
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا
بجد موضوع تحفه ههههههه
والحمله الاعلانيه بتاعتك يا بوب جميله جدااا
متابعه معاكم
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا
ايووووووووووووووووووووووووه
اشمعنا البنات مش يترشحوو
احنا معاكي يا نانسي
قصدي انا معاكي
هى دى بداية تفتيت الاصوات ههههههههه
هى دى بداية تفتيت الاصوات ههههههههه
ايووووووووووووووووووووووووه
اشمعنا البنات مش يترشحوو
احنا معاكي يا نانسي
قصدي انا معاكي
انتِ باين عليكِ عاوزه تحصلي
صاحبتك نانسي علشان تروحوا مع بعض من المنتدي
هاتوحشوووووووووووووووونا
مع السلامة
ادي الرجاله والتمييز اللي عندهم
يادوب سمعو بنت هتترشح ركبهم عفريت ههههههههههه
لا احنا منروحش انتو تيجو لغاية عندنا وتطلبو من نانسي تترشح وانتو تدوها اصواتكو
انت عمال تعمل دعايه ل نانسي وانت مش عارف
من شويه طلعتها ع قناة الاخبار وان القذافي اختارها
ودلوقتي اهو بتقول هتودعنا
ايوه كده الناس هتتعاطف معاها وتقول البنت دي جريئه ولسانها عسلللللل
بيقول كلام ميه ميه يبقى هي دي اللي تنفع البلد
كلوووووووووو في صاالحنا
ههههههههههههه
انت عمال تعمل دعايه ل نانسي وانت مش عارف
من شويه طلعتها ع قناة الاخبار وان القذافي اختارها
ودلوقتي اهو بتقول هتودعنا
ايوه كده الناس هتتعاطف معاها وتقول البنت دي جريئه ولسانها عسلللللل
بيقول كلام ميه ميه يبقى هي دي اللي تنفع البلد
كلوووووووووو في صاالحنا
ههههههههههههه
بيقول كلام ميه ميه يبقى هي دي اللي تنفع البلد
لا معلهش بقي خليهااااااعليكم المرة دي
وبعدين مش لو لحقتوا تقعدوا نبقي نجيلكم اصلاً
ههههههه