هو ليه مفيش حد بيرد
انا عايزا حد يرد عليا بسرعة انا محتاجةحاجات من على الكمبيوتر
بجد ميرسى اوى يا كليم على ردك عليا و انا هجرب اللى انت قلتهولى و ربنا يستر
بجد ميرسى اوى اوى اوى و ربنا يعوضك
شكرا علي الموضوع بس انا عندي مشكلة انا الوينز الذي عندي هو {c}بيزدادد كل يوم اكثر من الذي قبلة الي الان لا يوجد مساحة بة ماذا افعل
شكرأ لك ولكن مش فهمنى .. ؟
أنـــا عندى الفتوشوب وفاجاة وانا شغالة علية النور انقطع
وبعد مأ النور جية لاقيت الـــc اتملت
أنتظركــــــــــمــ
يا جماعه انا عندى مشكله
ياريت الالى عنده حل يقولى
الجهاز بتاعى بيفضل فتره شغال ومره واحده بيقف خالص
مش بعرف اعمل فيه اى حاجه
وبرستر الجهاز يرجع يشتغل عادى
وبعد كده بيعلق تانى وبيعمل نفس النظام
ياريت الالى يعرف حل يقولى
وربنا يبارك تعب محبتكم
حبيبي كوكو
ثلاثة اشياء على الاقل تعمل كده
1)التأكد من البرايز يعني مفاتيح الكهرباء داخلة بشكل
جيد. وما فيش فراغ يعني لازم يدخل الفيش بصعوبة شوية.
2)ممكون الوندوز ناقص فايلات.
3)ممكن يكون عنك فايروس بالجهاز هنا الفايروس
اتوجد عشان ينكد عيشتك.
لسا في اشياء كتيرة بش مبدئيا لو الجهاز ما فيهوش
عطل دول اول حاجة.
سلام المسيح
اشكرك كليم على الرد
بالنسبه لمفاتيح الكهرباء فهيا مثبته جيدا
حكايه الويندوز دى ممكن
بس انا لسه منزل ويندوز اول امبارح وكان بيعمل كده كمان قبل ما انزل الويندوز الجديد
وكمان الفيروسات الحمد لله ماعنيش فيرس على الجهاز
لانى منزل برنامج انتى فيرس وعملت scan على الجهاز امبارح
مرسىىىىىى جدا على ردك واهتمامك
بس عندى سؤال
المشكله ممكن تكون فى الهارد ؟؟
ابدا"الهارد لا يعمل كدة ابدااااااااااااااا"
اذا الودوز جديد وانتي فايروس جيد
ممكن اليو بي اس بتقطع وانت لا تنتبه
مككن البلاك بتاع الرامات بداخله لازمه تنظيف
عادة ينزع وينظف بالسبيرتو
او ممكن شيء فيش بداخله نعملها تشك اب ونشدها
لو كنت بجانبي لحللتها لك بسرعة
اذ ان العدة والقطع كلها عندي (مش شغل انما هواية)
ابقي كل شي عندي سبير
سلام المسيح