عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

marinaatef

New member
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا مارينا بعد ما بدوس scan for hardware changes تظهر رسالة بجانب الساعة تحت عند tool bare بتقول aproplem occured during hardware installition your new hardware may not work proplely
 

mambo

New member
عضو
إنضم
27 أكتوبر 2007
المشاركات
52
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

انا اسف جدا يا مارينا مشفتش مشاركتك قبل كدة على العموم احنا اتاكدنا دلوقتى ان المشكلة سوفتوير مش هاردوير كل اللى عايزو منك دلوقتى انك تقولى لى نوع الmotherboard اللى عندك و موديلها اية​
 

mambo

New member
عضو
إنضم
27 أكتوبر 2007
المشاركات
52
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

انت اساسا المفروض بتنزل الياهوو مسنجر باللغة اللى انت عايزها على العموم ادى لينك للياهو انجليزى

Download
 

marinaatef

New member
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
و لا يهمك مفيش مشكلة انا اسفة تعبة حضرتك معايا عموما نوعال mother board P3 up to 1.2GHz MHz AND CPUP3 933 MHz 256 cahe VGA 32 S 3
 

mambo

New member
عضو
إنضم
27 أكتوبر 2007
المشاركات
52
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

نوع الmotherboad اية يا مارينا انا مش فاهم حاجة من الكلام دة
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
انا مايكل عضو جدبد هنا يا جماعة و دى اول مشاركة ليا انا حبيت اشترك فى المنتدى الجميل دة عشان اقدر افيد الاعضاء باى حاجة و الموضوع دة يا جماعة عشان اى حد عندو مشكلة فى الكمبيوتر ( برامج , صيانة , نتورك ) يقولها لى و انا بقدرة ربنا احلها و الموضوع متجدد و انا هاتبع الموضوع كل يوم و سلامى لكم جميعا​
:Love_Letter_Open:شكرا" للأهتمامك لقد حللت المشكلة ممكن من ال نود 32
مع انني ازلته من الحاسوب ما انحلت المشكلة.
حاولت اعمل سيستم رستور ما سمحلي اعمل الا لما دخلت
safe mode
عملت سيستم رستور ظبط انما ما رجعت كل المعلومات
الا لما عملتله نفس العملية بنفس التاريخ انما بدون سيف مود ظبط مئة
بالمئة شكرا على اهتمامك بالموضوع وسأرسل لك رسالة حتى يكون اميلي معك.:Love_Letter_Open:ربنا يباركك
 

mambo

New member
عضو
إنضم
27 أكتوبر 2007
المشاركات
52
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

ِ

مارينا انا عايز نوع البورد يعنى Gigabyte او MSI كدة يعنى بصى على العلبة و شوفى اسمها اية و حتلاقى النوع رقم قولى لى الرقم دة كام
 

marinaatef

New member
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا مش لاقية اى معلومات على علبة كل اللى اعرفة هو
registration:55274-640-0376075-23314
computer: Intel Pentium III processor
935MHz,256MB OF RAM
هو فى ورقة مع الجهاز فيها:
MOTHER BOARD :p III 933 MHz 256 CAHE
CASE ATX
ITEM NO : 88504H(A) II
هو دة كل اللى اعرفة عن الجهاز
 

mambo

New member
عضو
إنضم
27 أكتوبر 2007
المشاركات
52
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

مارينا بعد اذنك لو ينفع تعملى لى ادد Rambonike على الهوتميل
 

marinaatef

New member
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
هو ينفع تبعا انا فتحة yahoo massenger دلوقتى ممكن تعمل ادد لنفسك ال e mail :marina10atef
 

marinaatef

New member
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
هاى يا mambo انت فين انا ضفيتك على ياهو من زمان وانا دلوقتى على نت وعارفة كمان انك على نت دلوقتى من ياهو اليوم 26\07\2008 الساعة 5:20
 

TITO_BEST

New member
إنضم
27 يونيو 2008
المشاركات
6
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا عندى كارت الشاشة 64 ممكن اى حل يعلية او اى برنامج او اى حاجة ممكن

انا نفسي اصاحب اى حد بنت او ولد مش عارف ازاى من الموقع الجميل دة ممكن ترد عليا بسرعة

بركة الرب معك اخوك سمير 19 سنة محتاج لاصدقاء
 

n_o_n_a

New member
إنضم
4 يونيو 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا جديدة فى الموقع بس عندى مشكله فى الجهاز ان ماى كمبيوتر كل مدوس عليه تظهرلى الشاشة دى وميفتحش the instruction at "0x015fc838"referenced memory at "0x00000001"the memory could not be "written"
click on ok to terminate the program
click on cancel to debug the program
ok cancel
وبتظهرلى سعات وانا فاتحه مواقع نت وادوس عليها تلغيلى صفحات الى انا فتحاها ياريت تؤلى السبب فين
 

n_o_n_a

New member
إنضم
4 يونيو 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا لغيت ملف وعايزه ارجعه ممكن اعرف ارجعه ازاى وكمان لغيته من سلة المهملات ممكن تؤلى ازاى ارجعه
 

n_o_n_a

New member
إنضم
4 يونيو 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
عايزه اسرع الكمبيوتر هوه بطىء جدا ممكن تؤلى ازاى
 

n_o_n_a

New member
إنضم
4 يونيو 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لما بفتح الكمبيوتر مش بيفتح بسرعه ويقعد وقت كبير ممكن تؤلى ازاى اسرعه لما افتحه
 
أعلى