فعلا المشكله كانت فى الاتربه
مرسىىىىىى جدا يا كليم
ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك
انا عاوز اعرف كيف امسح صفحات المخزنة فى جوجل
يارب يعوضك
انا فتحت folder options و لغبطت فيها حاجة بعد كدة بقيت كل ما افتح اى فولدر يفتحه بacd see
او اى برنامج صور اخر لذلك اريد اى اداة تعيد ال folderoptions كما كانت او اى مساعدة اخرى......
و انا عندى windows xp proffessional service pack 2
انا عندي مشكله احيانا بعد فتح الكمبيوتر يفصل وتيجي شاشه زرقاءفيها تقريبا كلام عن ال memory مش فاهمه اعمل ايه
سلام المسيح ليكم..
انا عندي مشكلتين و ياااااااااا ريت حدا يساعدني..
1)جهاز الكمبيوتر عندي بطيء كتير و النت كمان؟؟
2)النت بيضل يفصل عندي و مش عارفة ايه السبب؟ يعني جهاز ال speedtouchاللي بيشغل النت بيضل يطفي و يعطي الضو الاحمر..
يا ريت تساعدوني...
الرب يبارككم[/quote
اول قصة
http://www.arabchurch.com/forums/showthread.php?t=54312
التانية
تأكدي من البرايز
وكل المخارج اذا كانت داخلة كويس
وجربي
اذا لا
اتصلي بشركة ا ل د س ل
سلام المسيح
hedowشكرا ليك الكمبيوتر ممكن يطفي وتيجي الشاشه الزرقاء في اي وقت سواء في البدايه او يعد مايقرا الويندوز والشغل ممكن لساعات
انا عاوز اعرف كيف احذف الصفاحات المخزنة فى جوجل
وانا عندى الانترنت Internet Explorer
وشكراً
سلام المسيح:
عندي مشكلة انه اذا شغلت تلفزيون الجزيرة نت من انترنيت اكسبلور فان الشاشة تظهر بخطوط حمرا غير واضحة لكن الصوت واضح.. ما العمل
انا عندى مشكلة يا مامبو هى انه الصفحة اللى بكتب فيها موجود فيها القوائم وكل حاجة بس للاسف
القوائم مش شغالة عندى خالص لا بقدر اكبر الخط ولا اغير اللون ولا اعمل ادراج صورة ولا اى حاجة القوائم
مش شغالة بالمرة قولى لية؟؟؟
ربنا يباركك
اخي mor antonios
جرب فاير فوكس 3.0.1 ولها ابديت لما تنزلها تسأ لك لو عايز تعمل اب ديت
فاير فوكس اقو ى واسرع
انا حصل معي كده وحليتها بالطريقة دية
الان ركبت كارت تلفزيون بالكومبيوتر
واحضرها على الدش
سلام المسيح
هو بشتغل على الفاير فوكس المشكلة بس بانترنيت اكسلبور