اولا بجد ربنا يعوضكو على تعب محبتك وربنا يبارك حياتكم
ثانيا انا عندى مشكلتين فى الجهاز ارجو يكون لديكم الحل الاولى عند فتح الكمبيوتر تفتح
صفحه system32
الرسايل بتاعت الياهو مش بتفتح خالص باى طريقه وجربت اسطب ياهو جديد برضوه مش فتحت
ياريت يكون عند حد حل
اسفه على الازعاج وربنا يبارك حايتكو
ثانيا انا عندى مشكلتين فى الجهاز ارجو يكون لديكم الحل الاولى عند فتح الكمبيوتر تفتح
صفحه system32
الرسايل بتاعت الياهو مش بتفتح خالص باى طريقه وجربت اسطب ياهو جديد برضوه مش فتحت
ياريت يكون عند حد حل
اسفه على الازعاج وربنا يبارك حايتكو