عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
1956158345.png


النت بطيء بطة و لما بعمل diagnose بتظهر الرسالة دي ايه المشكلة الله يكرمكم ؟! و حلها ايه ؟!

تم المتابعه ع الخاص

:)
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART


ههههههههه طيب ايه العمل مش فاهم ايه المطلوب ؟!

الرساله وصلتلك دلوقتى
أصله لو احنا هانرد على بعض ف الموضوع
لو حد عنده نفس المشكله هايتوه ف الموضوع

احنا هانقول الحل النهائى ف الآخر تحت المشكلة بإذن ربنــــــا

 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع


افحص جهازك م الفيروسات

بعد كدا نزل اصدار تانى م البرنامج ع الجهاز

:)
بفحصة دايما صدقنى
ونفسى المشكلة
طيب ابعتلك انتا نسخةاحدث
لبرنامج الافيرى اللى فية شمسية لونها احمر
 

!! MR.BeBo !!

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
7 يوليو 2011
المشاركات
3,135
مستوى التفاعل
923
النقاط
113
سلام ونعمه يابوب

متنساش برنامج الفوتو ^__^​
 

philanthropist

أميرة الورد
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2013
المشاركات
1,239
مستوى التفاعل
161
النقاط
0
الإقامة
القصر الملكى السماوى قصر الملك يسوع المسيح
عندى مشكلة فى برنامج الداونلود مانجر انه بينزل كل ما بنغير نسخة الويندوز و بيستمر 30 يوم بس بعدها مش بقدر احمل اى حاجة و فى حاجات كتير عايزة احملها و مش بعرف بسبب المشكلة دى اعمل ايه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
عندى مشكلة فى برنامج الداونلود مانجر انه بينزل كل ما بنغير نسخة الويندوز و بيستمر 30 يوم بس بعدها مش بقدر احمل اى حاجة و فى حاجات كتير عايزة احملها و مش بعرف بسبب المشكلة دى اعمل ايه

تم الرد ع الخــاص

:)
 

philanthropist

أميرة الورد
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2013
المشاركات
1,239
مستوى التفاعل
161
النقاط
0
الإقامة
القصر الملكى السماوى قصر الملك يسوع المسيح
شكرا ليك بس فى مشكلة انت قلت انسخ الكلام اللى فى الملف و الصقه فى etc تمام بس انا عندى اربعة ملفات فى etc و هما hosts و imhostsو protocol and servecies
مع العلم ان الملف هوستس فيه تقريبا نص الكللام اللى فى الملف اللى على الرابط اللى ايديتهولى اعمل ايهاو شكرا
 

philanthropist

أميرة الورد
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2013
المشاركات
1,239
مستوى التفاعل
161
النقاط
0
الإقامة
القصر الملكى السماوى قصر الملك يسوع المسيح
اوكى انا بدلت الملف بس لكن مشكلة السريال نامبر كل ما اكتبه يقولى تم التسجيل برقم متسلسل مزيف جارى الخروج من البرنامج اعمل ايه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
اوكى انا بدلت الملف بس لكن مشكلة السريال نامبر كل ما اكتبه يقولى تم التسجيل برقم متسلسل مزيف جارى الخروج من البرنامج اعمل ايه

المفروض خلاص يتسجل

بس ع العموم انا هابعتلك ملف تانى تبدليه ونشوف

لو مانفعش نشوف حاجه تانيه

 

philanthropist

أميرة الورد
عضو مبارك
إنضم
30 يوليو 2013
المشاركات
1,239
مستوى التفاعل
161
النقاط
0
الإقامة
القصر الملكى السماوى قصر الملك يسوع المسيح
الملف اللى بعته منزلش كل ما ادوس على الرابط يطلعلى المربع بتاع الاسم و الايميل و السريال
و بعدين يعنى افك الضغط من الملف الاساسى للملف بتاع البرنامج معلش اصل فهمى على ادى شوية استحمل غباوتى ارجوك
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
الملف اللى بعته منزلش كل ما ادوس على الرابط يطلعلى المربع بتاع الاسم و الايميل و السريال
و بعدين يعنى افك الضغط من الملف الاساسى للملف بتاع البرنامج معلش اصل فهمى على ادى شوية استحمل غباوتى ارجوك

يا فنـدم ولا يهمك

حضرتك انا بعتلك نسخة م البرنامج متفعله لوحدهـا

كل اللى عليكِ

هاتحذفى النسخة القديمه بتاعت البرنامج من عندك

عن طريق add or remove programme

وهاتشغلى الملفات بالترتيب اللى بعته لحضرتك

:) :)
 
أعلى