![]()
النت بطيء بطة و لما بعمل diagnose بتظهر الرسالة دي ايه المشكلة الله يكرمكم ؟! و حلها ايه ؟!
تم المتابعه ع الخاص
![]()
النت بطيء بطة و لما بعمل diagnose بتظهر الرسالة دي ايه المشكلة الله يكرمكم ؟! و حلها ايه ؟!
تمام كده
تم المتابعه ع الخاص
![]()
مالقتش اصغر من كدا شويه :t32: :t32: :t32: :t32:
رديت عليك ع الخاص
ههههههههه طيب ايه العمل مش فاهم ايه المطلوب ؟!
دى تلات
مرة اسطب برنامج الفوتوشوب
ويشتغل كويس
وبعدين بفترة تظهرلى الرسالة دى
وميشتغلشى مش عارف لية
وادى صورة من المشكلة
http://www4.0zz0.com/2013/08/30/10/306399206.jpg
![]()
بفحصة دايما صدقنى
افحص جهازك م الفيروسات
بعد كدا نزل اصدار تانى م البرنامج ع الجهاز
![]()
عندى مشكلة فى برنامج الداونلود مانجر انه بينزل كل ما بنغير نسخة الويندوز و بيستمر 30 يوم بس بعدها مش بقدر احمل اى حاجة و فى حاجات كتير عايزة احملها و مش بعرف بسبب المشكلة دى اعمل ايه
اوكى انا بدلت الملف بس لكن مشكلة السريال نامبر كل ما اكتبه يقولى تم التسجيل برقم متسلسل مزيف جارى الخروج من البرنامج اعمل ايه
الملف اللى بعته منزلش كل ما ادوس على الرابط يطلعلى المربع بتاع الاسم و الايميل و السريال
و بعدين يعنى افك الضغط من الملف الاساسى للملف بتاع البرنامج معلش اصل فهمى على ادى شوية استحمل غباوتى ارجوك