عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
اكيد يابابا البارتيشن ده في اخطاء
حضرتك اعمل عليه رايت كليك
بعدين
properts
tools
check now
وشوف الاخطاء وهو الويندوز بيصلحها
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
اكيد يابابا البارتيشن ده في اخطاء
حضرتك اعمل عليه رايت كليك
بعدين
properts
tools
check now
وشوف الاخطاء وهو الويندوز بيصلحها

لما أجى أفرمت البارتشن تظهر اليافطه دى


ولما جيت اعمل اللى انت قلته ظهرت اليافطه دى

 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
كده يا ابويا volume label بتاع البارتيشن في مشكله
انقل الداتا اللي عليه في اي برتيشن اخر
او external hard disk
متابع
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
كده يا ابويا volume label بتاع البارتيشن في مشكله
انقل الداتا اللي عليه في اي برتيشن اخر
او external hard disk
متابع

عملت كده من زماااااااااااااااااااااااااان
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
طيب هو الان مش عليه داتا

ضع اسطوانه الويندوز
ورستر الجهاز
اضغط F2
هاتدخل الي وضع البوت
اختار بوت من السي دي

هايحمل كانه هايسطب نسخه
هايطلب منك اختيار البارتيشن
اختار البارتيشن اللي حضرتك عايزه
ودوس علي ايقونه اوبشنز
هايفتح قائمه منسدله
وفيها خيار فورمات
فرمت واعمل ريستارت
ستجد البارتيشن اتفرمت
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
طيب هو الان مش عليه داتا

ضع اسطوانه الويندوز
ورستر الجهاز
اضغط F2
هاتدخل الي وضع البوت
اختار بوت من السي دي

هايحمل كانه هايسطب نسخه
هايطلب منك اختيار البارتيشن
اختار البارتيشن اللي حضرتك عايزه
ودوس علي ايقونه اوبشنز
هايفتح قائمه منسدله
وفيها خيار فورمات
فرمت واعمل ريستارت
ستجد البارتيشن اتفرمت

يا موسهل .........سأحاول
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
عندى مشكلة ...... كنت بانزل ملف بى دى اف .... ظهرت يافطة تحذرنى من هذا الملف .... لكنى واصلت التحميل لأن الملف لكتاب رائع .....
فوجئت بعد هذا ان كل الـ شور كت ... ظهرت كملف بى دى اف ولا تفتح .... حتى قايمة استارت ... ظهرت هكذا ولا تفتح
لغيت برنامج اودبى ريدر .... عادت الـ شورت كت لطبيعتها
سطبت البرنامج تانى ..... عادت المشكلة مرة تانى
اعمل ايه ...
انا عندى برنامج انتى فايرس بتاع ماكرو سوفت ... وعملت به اسكان ... ولم يجد شيئ ....
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
عاوز برنامج تشغيل الصوت
الصوت عندى مش شغال
لا اغانى شغالةولاحتى ترانيم
مفيش اى صوت خالص
 

بايبل333

حن يارحمــــــن
إنضم
27 سبتمبر 2010
المشاركات
7,650
مستوى التفاعل
582
النقاط
113
الإقامة
+تكفيك نعمتي+
227c15d9cb.png
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
مهو المشكلة كلها في تسطيب برنامج الفلاش هو سبب المشكلة أساساً
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
المهم الول اعمل ريستارت للجهاز وبعدين نزل برنامج الفلاش يا جميل وهو هاينزل على طووول
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
هههههههههههههههههههههههههه ربنا يسهل والمشكولية تتحل يا جميل
ومش تحتاج ميكانيكي ييجي ويصلح الموضوع


8u63.jpg

 

waedqossous

New member
إنضم
17 أكتوبر 2013
المشاركات
16
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
اخي مشكلتك بسيطه عند تسطيب برنامج الفلاش بلاير قم بأغلاق المتصفح لكي يكمل التسطيب
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
اخى بابيل333 عند تسطيب البرنامج
قم بى جميع اغلاق اى شى
فاتحو اى شى
وقم بتسطيب البرنامج
بنسبة للصورة اخيرة
دى اظن الاختيار
الاول تضغط علية
 
أعلى