اكيد يابابا البارتيشن ده في اخطاء
حضرتك اعمل عليه رايت كليك
بعدين
properts
tools
check now
وشوف الاخطاء وهو الويندوز بيصلحها
كده يا ابويا volume label بتاع البارتيشن في مشكله
انقل الداتا اللي عليه في اي برتيشن اخر
او external hard disk
متابع
طيب هو الان مش عليه داتا
ضع اسطوانه الويندوز
ورستر الجهاز
اضغط F2
هاتدخل الي وضع البوت
اختار بوت من السي دي
هايحمل كانه هايسطب نسخه
هايطلب منك اختيار البارتيشن
اختار البارتيشن اللي حضرتك عايزه
ودوس علي ايقونه اوبشنز
هايفتح قائمه منسدله
وفيها خيار فورمات
فرمت واعمل ريستارت
ستجد البارتيشن اتفرمت