عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

ابنه الملك

New member
عضو
إنضم
28 أغسطس 2008
المشاركات
190
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
قلب ربى يسوع
اولا بجد ربنا يعوضكو على تعب محبتك وربنا يبارك حياتكم
ثانيا انا عندى مشكلتين فى الجهاز ارجو يكون لديكم الحل الاولى عند فتح الكمبيوتر تفتح
صفحه system32
الرسايل بتاعت الياهو مش بتفتح خالص باى طريقه وجربت اسطب ياهو جديد برضوه مش فتحت
ياريت يكون عند حد حل
اسفه على الازعاج وربنا يبارك حايتكو
 

MYCLE_GIRGS

New member
إنضم
2 ديسمبر 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: رد على: عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

اولا بشكرك جدا على مساعدتك الجميله دى


انا عندى مشكله غريبه فى الجهاز بتاعى


انا ممكن ادخل فى موضوع داخل المنتدى و يكون داخل الموضوع بعض الصور فجأه الاقى صفحه الانترنت اغلقت فجاه و ادتني رساله فيها خطا و تغلق جميع صفحات الانترنت المفتوحه



و كمان انا عايزة احمل و اسيف بعض الترانيم او الاغانى مثلا اجى اسيف الاقى الموقع كله اغلق و الموضوع ده بيحصل مش فى كل المواقع


مش عارفه ده من ايه و انا لسه منزله ويندوز جديد اعمل ايه و الجهاز عندى بيعمل كده ليه ؟



بشكرك جدااااا و اسفه انى هاتعبك معايا



الرب يباركك

سلام====================
بصراحه جروب فعال ومتعاون وربنا يوجه انظاركم لاهدافه المرجوه --مشكلتىفى الكمبيوتر هى

عند عمل ست اب لاى وندز يتم بعدها غلق عند استخدام rum لاى امر فtask manger ويعطى انها مغلقه بمعرفهadminstrator الى جانب لايمكن نهائيا تشغيل وعمل ست اب لاى انتى فيرس ولو تم عمل ست له
يظهر فى add remove لكن لايمكن فتحه او عمل سكان او ابديت وجربت اكتر من وندز واكتر واحدث انتى فيروس ماذا افعل =ربنا يعوض اهتمامكم وتعبكم اخوكم مايكل
========================================سلام
 

مسيحية للأبد

New member
عضو
إنضم
3 يونيو 2008
المشاركات
332
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
لو سمحت عندى مشكله فى المايك
جربته فى جهاز تانى كان شغال
عايزة اعرف هل ممكن تكون المشكلة فالويندوز
و لو كانت احلها ازاى
 

sant

New member
إنضم
14 أبريل 2010
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا عندى مشكلة لااعرف ايجاد الداتا شيت
مع العلم انى اعرف قراتها
ولكن لااعرف البرامج السهلة والسريعة
 

sant

New member
إنضم
14 أبريل 2010
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
:heat::heat::heat:
انا عندى مشكلة لااعرف ايجاد الداتا شيت
مع العلم انى اعرف قراتها
ولكن لااعرف البرامج السهلة والسريعة
 

mounir

New member
عضو
إنضم
28 مارس 2007
المشاركات
124
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا لتعب محبتكم
 

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
يا اهل العلم و الايمان

الايميل الياهو بتاعي مش عايز يفتح
و لما طلبت مساعدة الياهو طلب انه يبعتلي ايميل علي الايميل البديل الهوت ميل بس للاسف الايميل التاني ده متوقف من فترة ايه الحل ؟!
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
غير اميل بيفتح
ولا دة بس
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
يعني لو جربت تفتح اي اميل تاني
بيفتح؟
 

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
علي الهوت ميل اه علي الياهو معرفش
بس الايميل بستخدمة في الفيس عادي جدا و اي application انا عايزه ما عدا الماسنجر طبعا
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
بس عايز اعرف

غير اللي عندك مشكلة فيه
هل جربت تفتح غيره اي اميل ياهو
ده سؤالي
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
عادة لو جربت عدة مرات ياهو
بيوقف الحساب لمدة 24
بيعتبرها عملية سطو
ريح 24
وبعدها جرب افتحه
من صفحة جوجل مش من برنامج ياهو
https://login.yahoo.com/
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
وشيء تاني
بالنسبة للياهو
لو كل ايميلات ياهو مش بتفتح
بيبقى
مشكلتين
او الساعة عندك متلخبطة بتاعة الجهاز
او
الويندوز مش بيعمل ابديت
 

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
وشيء تاني
بالنسبة للياهو
لو كل ايميلات ياهو مش بتفتح
بيبقى
مشكلتين
او الساعة عندك متلخبطة بتاعة الجهاز
او
الويندوز مش بيعمل ابديت
و في الحالة دي اعمل ايه ؟!
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
لو الساعة بتظبطها وترجع تلخبط
تبديل الباطارية داخل الجهاز
بطارية زي بتوع الساعة انما بحجم اكبر شوية

ولو مش بيعمل ابديت
تفتح الاوتوماتيك
ابديت ممكن يكون مقفل
 
أعلى