نفس المشكلة مع انى لسة منزل نسخة جديدة للكمبيوتر
http://www4.0zz0.com/2013/08/30/10/306399206.jpg
http://www4.0zz0.com/2013/08/30/10/306399206.jpg
نفس المشكلة مع انى لسة منزل نسخة جديدة للكمبيوتر
http://www4.0zz0.com/2013/08/30/10/306399206.jpg
![]()
مساء الخير .. الرساله دى ظهرتلى انهارده فى متصفح الفاير فوكس .. جبتلى شلل عامله زى عفريت العلبه :ranting:
![]()
عملت سيرش عرفت انها مشكلة جافا وكدة انا محتاجه افعلها زى مافى الصوره دى
![]()
ولكن فوجئت ان الاوبشن اصلا مش عندى .. ودى الصوره من متصفحى .. :love34:
![]()
رحت حملت جافا من موقعها وسطبتها .. ولا زالت المشكله قائمه .. احلها ازاى تيي :2:
حتى لما بدوس على Do Not ask me Again بتظهر تانى بردو ..
إذا تأكدنا من أن السكريبت ضار من الشرح الذي أعطيته لكم مسبقا ...
نقوم بعمل التالي :
نضع علامة أمام Do Not ask me Again
ثم نضغط على Stop S cript
و هكذا سيقوم المتصفح بإيقاف السكريبت الضار بشكل آلي
دون تدخل منا كلما دخلنا إلى الصفحة صاحبة السكريبت
حتى لما بدوس على Do Not ask me Again بتظهر تانى بردو ..
انا عندى سؤال طيب ... ليه معنديش فى الفايرفوكس اوبشن الجافا ؟؟
زى ماوضحت فى مشاركتى السابقه ..
ميرسى ليك :flowers:
الرساله دي كانت بتظهر عندي تقريباا كل ما اقلب صفحه كانت تظهرلي وكانت بتعلق الجهاز مني لمدة خمس ثواني بس دي ظهرت لياا بعد فطره
بس لما غيرت الويندوز كان الامر سهل ولن تظهر الرساله دي تاني
اها هى بتنتهى لما الويندوز يتغير
بس سؤالي هو هل تغيير الويندوز هو الحل الوحيد ؟
سلام ونعمة
عندى مشكلة فى جهازى هو شغال كويس لكن مفيش نت على ايقونت الانتر نت فى كورس
عندى جهاز تانى متوصل بالروتر وفيه نت كويس وشفغال عادى
بصيت على الوصلة والجاكات كله تمام لكن مفيش نت برضو بيكتبلى الجملة دى
err _ inter net _ disconnected
لو حد يقدر يفيدنى اكون شاكرة فضله