عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
لو الساعة بتظبطها وترجع تلخبط
تبديل الباطارية داخل الجهاز
بطارية زي بتوع الساعة انما بحجم اكبر شوية

ولو مش بيعمل ابديت
تفتح الاوتوماتيك
ابديت ممكن يكون مقفل
تمام انا عارف الكلام ده كله
بس هو بيقولي

6107857795.png
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
هنا انت بصدد استرجاع ايميل او باس..
لانك طلبت مساعدة الياهو ..
لكن ممكن تنتظر 24 وتجرب زي ما قولتلك من جوجل
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
قول م الأول تانى يا بوب بالهداوى بقى

انت ايميلك ماله بقى

منورة بنت العدرا
:)

 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
قول م الأول تانى يا بوب بالهداوى بقى

انت ايميلك ماله بقى

منورة بنت العدرا
:)

الاول منورني و بقالك فترة مش موجود لعله خير :)

الايميل الياهو بتاعي مش عايز يفتح
و لما طلبت مساعدة الياهو طلب انه يبعتلي ايميل علي الايميل البديل الهوت ميل بس للاسف الايميل التاني ده متوقف من فترة ايه الحل ؟!
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART

الاول منورني و بقالك فترة مش موجود لعله خير :)

الايميل الياهو بتاعي مش عايز يفتح
و لما طلبت مساعدة الياهو طلب انه يبعتلي ايميل علي الايميل البديل الهوت ميل بس للاسف الايميل التاني ده متوقف من فترة ايه الحل ؟!

دا نورك يابوب

انا تحت النظر ياكبير

السؤال المهم عندى بقى

انت متأكد ان الباسورد سليم
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
علشان أوفر عليك الروحه والجايه ف الموضوع

ونوصل لحل بسرعه أكيد ان شاء الله

برنامج الياهو دا انت فتحت بيه ايملات قبل كدا
ولا من أول مانزلته وانت وهو مابيفتحش معاك
(جايز تكون مشكة بروكسى)
ياريت تصورلى رسالة الخطأ اللى بتجيلك عند فتح الأيميل

انت سرعة النت عندك كام
ويندوز ايه
وأخيراً حل ع الماشى

جرب تفتح ميلك من هنــا
https://login.yahoo.com/

وان شاء الله خير
 
التعديل الأخير:

bob

يجرح و يعصب
إنضم
7 مارس 2007
المشاركات
4,418
مستوى التفاعل
574
النقاط
0
الإقامة
تائها اجتاز في الصحراء
انت متأكد ان الباسورد سليم
اكيد انا شغال بيه من 2007
برنامج الياهو دا انت فتحت بيه ايملات قبل كدا
ولا من أول مانزلته وانت وهو مابيفتحش معاك
(جايز تكون مشكة بروكسى)
مش البرنامج ده حتي من ال site نفسه مش بيفتح
تقريبا بعد ما غيرت الكمبيوتر
انت سرعة النت عندك كام
ويندوز ايه
512
now 7

ياريت تصورلى رسالة الخطأ اللى بتجيلك عند فتح الأيميل
حاليا مش بيرضي يجيب الرسالة لاني طلبت منه المساعدة
بس كان بيقولي الباسورد غلط
او الايميل
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
أدخل على
cntrol panel
منها ل
internet option



او ممكن تدخل على

netwok and internet

حسب طبيعة العرض

وبعدين تدخل على internet option برضوا

هايظهرلك مربع
1464977441.jpg
[/url][/IMG]

هاتختار ذى الصورة برضوا

بعد كدا ها تختار

lan setting


بعد كدا هايظهرلك مربع

2809384940.jpg
[/url][/IMG]

هاترستر الجهاز

وبعد ماترستر

جرب تفتح الميل

أن شاء الله هاتلاقيه فتح

لو مفتحش استنى 24 ساعه جايز الشركه عملتله lock علشان انت جربت تفتح أكتر من مره

وبعد مايفتح تقدر ترجع الأختيارات ذى ما كانت

جرب وانــا متابع معاك

ربنا معاك​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
شكرا ليك يا بوب بس مفيش جديد هستني 24 ساعة و نفس الكلام هيحصل لاني استنيت قبل كده ولا جديد

كدا ممكن يكون الميل بتاعك أتهكر
--
دا اللى ممكن يتعمل لو فعلاً بيانات الدخول ف الميل صــح
بس الميل مش بيفتح

جايز يكون البرنامج بتاعك فيه باتش ولا حاجه
بس انت برضوا بتقول مش راضى يفتح على الصفحة بتاعت الياهو
--

ما جاتلكش رسالة طيب الدور دا

--
كدا مش باقى غير حاجه واحــده دى هاتبقى ع الخاص


 
التعديل الأخير:
إنضم
27 ديسمبر 2011
المشاركات
40
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
لو سمحتوا انا عندى مشكله فى الاب بتاعى اولا بعض العناوين لما بوجه عليها الموس مبيتفعلش ومش بياخد شكل الايد انا مش عارف ده عيب من الموس ولا ايه ولا فى عيب معين فى اللاب انا لسه منزله ويندوز 7
ثانيا الموس اوقات كتييييير بيقف وبضطر اقفل اللاب وافتحه تانى علشان يشتغل
ثالثا فى اعلانات كتييييييييير بتظهر كل شويه من اسفل الشاشه ياترى ليها حل علشان متظهرش
شكرا جدا
 
أعلى