bob
يجرح و يعصب
تمام انا عارف الكلام ده كلهلو الساعة بتظبطها وترجع تلخبط
تبديل الباطارية داخل الجهاز
بطارية زي بتوع الساعة انما بحجم اكبر شوية
ولو مش بيعمل ابديت
تفتح الاوتوماتيك
ابديت ممكن يكون مقفل
بس هو بيقولي
تمام انا عارف الكلام ده كلهلو الساعة بتظبطها وترجع تلخبط
تبديل الباطارية داخل الجهاز
بطارية زي بتوع الساعة انما بحجم اكبر شوية
ولو مش بيعمل ابديت
تفتح الاوتوماتيك
ابديت ممكن يكون مقفل
طيب اوك شكرا ليك يا كليموهنا انت بصدد استرجاع ايميل او باس..
لانك طلبت مساعدة الياهو ..
لكن ممكن تنتظر 24 وتجرب زي ما قولتلك من جوجل
طيب يا بوب انت مش فاكر اجابة السؤال ده ؟
تمام انا عارف الكلام ده كله
بس هو بيقولي
![]()
لا مش فاكر ده من 2007 و كنت كاتبها اي حاجه
طيب يا بوب انت مش فاكر اجابة السؤال ده ؟
طيب الايميل البديل او جرب تدخل رقم الموب
لا مش فاكر ده من 2007 و كنت كاتبها اي حاجه
قول م الأول تانى يا بوب بالهداوى بقى
انت ايميلك ماله بقى
منورة بنت العدرا
الايميل البديل واقف برضه
طيب الايميل البديل او جرب تدخل رقم الموب
الاول منورني و بقالك فترة مش موجود لعله خيرقول م الأول تانى يا بوب بالهداوى بقى
انت ايميلك ماله بقى
منورة بنت العدرا
الاول منورني و بقالك فترة مش موجود لعله خير
الايميل الياهو بتاعي مش عايز يفتح
و لما طلبت مساعدة الياهو طلب انه يبعتلي ايميل علي الايميل البديل الهوت ميل بس للاسف الايميل التاني ده متوقف من فترة ايه الحل ؟!
اكيد انا شغال بيه من 2007انت متأكد ان الباسورد سليم
مش البرنامج ده حتي من ال site نفسه مش بيفتحبرنامج الياهو دا انت فتحت بيه ايملات قبل كدا
ولا من أول مانزلته وانت وهو مابيفتحش معاك
(جايز تكون مشكة بروكسى)
512انت سرعة النت عندك كام
ويندوز ايه
حاليا مش بيرضي يجيب الرسالة لاني طلبت منه المساعدةياريت تصورلى رسالة الخطأ اللى بتجيلك عند فتح الأيميل
شكرا ليك يا بوب بس مفيش جديد هستني 24 ساعة و نفس الكلام هيحصل لاني استنيت قبل كده ولا جديد