الف سلامة ليك ياأخ كوبتك ربنا يشفيك
وليباركك الرب يسوع
وليباركك الرب يسوع
ثق ان الذى اختار لك اول الطريق لن يتركك فى منتصفه
ربنا يكون معاك
قلوبنا معك .
صلواتنا من أجلك .
منتظرين عودتك .
سلام ونعمة كوبتك مان السيد المسيح قال انا الرب شافيك ثق في وعده وما تهتز ابدا
انا لما عملت العملية في الغربة كنت ارنم ترنيمة بمراحم الرب اغني عن حقه يخبر فمي وما اعرف كيف انتهيت ولا حسيت في اي شيء والف شكر للرب يسوع لان كان حاضر معانا يحضر معاك اخوي والرب يتراءس المكان امين ثق في وعده انا الرب شافيك:Love_Mailbox:
كن مطمئنا جدا جدا ولاتفكر فى الامر كثيرا
بل دع الامر لمن بيده الامر
اله أبائنا ابراهيم واسحق ويعقوب معك
سلام ونعمه لكم انا والد كيرلس سابا عمره سنه ونصف موجود فى احدى مستشفيات فلسطين بيتعالج من مرض لوكيميا الدم ومر بزراعه نخاع وحالته جيده هذا كله بيفضل ربنا يسوع المسيح له المجد والاكرام وشفاعه ام النور وجميع القديسين واخص الذكر البابا كيرلس وابونا عبد المسيح المقارى واطلب من الجميع الصلاه باسم يسوع المسيح لتكن نعمه الرب معكم جميعا
في ظل حمايتك نلتجىء يا مريم
لا تُردي طلبتنا عندما ندعوك
1- يا فخر البرايا يا خيرَ الورى
يا بحر العطايا في الدنيا جرى
2- يا باب السماء يا أُمَ الفدا
يا عينَ الرجاء يا نورَ الهدى
3- ارحمي عبيداً باتوا مخلصين
يبغون المزيدا منكِ كل حين
مينا حبيبى هى دى كلامات الهك القدير الصانع العجائب
لانى انا الرب الهك الممسك بيمينك القائل لك لاتخاف انا اعينك (اشعياء 13:41)
افلا ينصف الله مختاريه الصارخين اليه نهارآ وليلآ وهو متمهل عليهم اقول لكم انهم ينصفهم سريعآ (لوقا 7:8)
وكانت قوة الرب لشفائهم (لوقا 17:5)
الذى بجلدته شفيتم (1بطرس 24:2)
ومهما سالنا ننال منه لاننا نحفظ وصاياه ونعنل الاعمال المرضية امامه (1يوحنا 22:3)
يارب يسوع باشكرك لانك امس واليوم والى الابد باشكرك يارب لانك شفيت ابنك من الفين سنة بجلداتك وعلى عود الصليب باشكرك يابويا السماوى انك عملت العملية (بالايمان)واتمجدت مع ابنك مينا باشكرك لانك انت الرب الشافى يسوع المسيح بشفاعة ابنك حبيبك الذى بذل نفسه من اجل كل العالم
مينا ابقى طماننا على العملية وده ايمانى فى يسوع المسيح انك اتشفيت والعملية نجحت سلام الرب معك ويحفظك كل الايام من الان الى انقضاء الدهر امين
كن مطمئنا جدا جدا ولاتفكر فى الامر كثيرا
بل دع الامر لمن بيده الامر
نعمة المسيح تظللك
+ ملقين كل همكم علية لانه هو يعتنى بكم +
ربنا يشفيك ويحافظ عليك ويقومك بالسلامة
ويديك سلام فى الوقت اللى تكون فية فى غرفة العمليات
وخليك واثق ان ربنا معاك وعمرة ماهيسيبك علشان انت ابنه
بلمسة من أيده اعطى شفاء
ربنا معاك مهما كانت الظروف,انت بس خلى عينك عليه عشان يملاك بسلامه, وانشاء الله تقوم بالسلامة
ربنا معاك يا مينا وترجعلنا بسلامه
" أنا الرب شافيك "
إيه أكتر من كدة ممكن نحتاج له . إلهنا نفسه هو شافينا . شافى نفوسنا وأمراضنا
وأيام الصوم الكبير دلوقت كلها بركة وسلام
ربنا موجود ويكمل شفائنا جميعا من أمراض نفوسنا وأجسادنا .