صلاة لاجل الحبيب Coptic Man

ramy saba

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
165
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
:yaka: :_:yaka: :yaka: :عزيزتى كارولين بسم الاب والابن والروح القدس اله واحد امين احلى ما يقال الان فى هذه الايام المباركه وفى مناسبه الصوم الكبير كل عام وانت طيبه ليكى ولكل المسيحيين ولاانسى طبعآ اعضاء منتدى الكنيسه العربيه
 

ROSA_10

New member
إنضم
27 فبراير 2007
المشاركات
24
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
:t14: :t14: *اسالوا تعطوا اطلبوا تجدوا اقرعوا يفتح لكم*
 

rania-grg

New member
عضو
إنضم
12 ديسمبر 2006
المشاركات
238
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
صلوات العدرا والقديسين تكون معاه.
وانشاءالله ترجعلنا بالسلامة.
 

نادورة

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
328
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
في البيداء وحدي
اغيب حبة ارجع الاقيك كدا
عملوا فيك يا يا كوبتك
العدار والبابا كيرلس ( تذكار نياحتة ) يكونوا معاك وترجع تنور
بجد وحشتني كتيرررررررررررررر يا ابو قلب طيب
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
سلام المسيح للجميع

نشكر الرب علي محبته ونعمته الغنية اللي خلاني اعدي التجربة

والعملية بسلام والعملية نجحت وكل شئ بقي علي افضل ما يكون

ببركة صلواتك يا احبة واشكر الاخ الحبيب my rock علي الموضوع والاهتمام

والاخت ميرنا علي تثبيت الموضوع

والاخوة الاعضاء علي شعورهم النبيل وصلاتهم لاجلي

الرب يبارككم بالاسم

وسوف ارد علي كل شخص بالاسم لاحقا في اقرب وقت ممكن

الرب يبارككم ويعوض تعب محبتكم

سلام ونعمة
 

حنان سمير

New member
إنضم
14 فبراير 2007
المشاركات
6
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ان شاء الله تقوم بالسلامة
تعالوا إلى با جميع المتعبين و الثقيلى الاحمال و أنا أريحكم
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
حمدلله على سلامتك يابرنس ونشكر المسيح انك قومت بالسلامه
 

ghost90

New member
عضو
إنضم
1 مارس 2007
المشاركات
84
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
سلام و نعمة رب المجد معكم يا احبة

لنتحد ما بعض رافعين صلاتنا لمن يسمع و يعمل في حياتنا

الاخ الحبيب Coptic Man داخل على عملية يوم السبت

لذلك حابين نكون معه روحيا و ونصلي ان رب الشفاء يكون معه و يحميه من كل شر و شبه شر

حبيبي Coptic Man

أتذكر قبل شهور عندما انا دخلت المستشفى, قلبي كان مملوء ثقة بالمسيح, و انا متأكد ان هذه الثقة ستكون عندك ايضا لان الهنا اله صادق و امين في وعده

أترك الموضوع لتعليقات الاحبة ذاكرا بيت الترنيمة التي كنت ارنم بها في المستشفى

من غيرك ربي يسوع يشفي جروحي يا طبيب

واتمنا لك الشفاء العاجل وترجعلنا بموضيعك الشيقة
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
ربنا معاك يا كوبتيك و كل القديسين حواليك و تتمد ايد ربنا قبل ايد الدكتور و يكون وشنا حلو عليك
 

نادورة

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
17 نوفمبر 2006
المشاركات
328
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
في البيداء وحدي
حمد الله علي السلامه يا كوبتيك
منوررررررررررررر بجد منوووووورررررررررررر
يا وحاشنااااااااااااااة
 

المغتربة

New member
عضو
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
154
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
خطاك السوء يا أستاذ كوبتك مان
وعوداً حميداً

هداك ربي لمافيه الحق
 

fullaty

طالبه معونه
عضو مبارك
إنضم
27 نوفمبر 2006
المشاركات
2,382
مستوى التفاعل
79
النقاط
48
حمدلله على السلامة يا coptic man والرب يكمل شفاء بالخير
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
سلام و نعمة رب المجد معكم يا احبة


لنتحد ما بعض رافعين صلاتنا لمن يسمع و يعمل في حياتنا

الاخ الحبيب Coptic Man داخل على عملية يوم السبت

لذلك حابين نكون معه روحيا و ونصلي ان رب الشفاء يكون معه و يحميه من كل شر و شبه شر

حبيبي Coptic Man

أتذكر قبل شهور عندما انا دخلت المستشفى, قلبي كان مملوء ثقة بالمسيح, و انا متأكد ان هذه الثقة ستكون عندك ايضا لان الهنا اله صادق و امين في وعده

أترك الموضوع لتعليقات الاحبة ذاكرا بيت الترنيمة التي كنت ارنم بها في المستشفى


من غيرك ربي يسوع يشفي جروحي يا طبيب

اخي الحبيب والقريب لقلبي my rock

لست اجد من الكلمات ما يعبر عما يجيش به مكنون صدري

غير انك بالفعل اخ حقيقي طيب القلب محب للجميع

والسلام والمحبة الذي يملائنا قلبك يغمرنا جميعا

واشكر محبتك وصلاتك لاجلي

الرب يعوضك ويباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
(والمحتاجين الى الشفا شفاهم)
رب المجد يتمجد معاك يامينا ويمد ايدة
وتقوم من العمليه دى بسلام
انا عارفه انك خوااااااف :t33:
بس ارشم الصليب
وانت ادخل غرفه العمليات ومش هتحس بحاجه
ربنا معاك وتقوم بالسلامه يابرنس

امين جميلة اوي الاية دي يا تويتي

ونشكر ربنا انا قومت بالسلامة وكنت حاسس با ايده فعلا تسبق يد الطبيب

وخواف ايه بس ده انا كنت داخل اسد :bud:

وميرسي خالص لصلاتك واهتمامك

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
السلام عليكم
ربنا يشفيه ويقومه بالسلامه
الله معك
ويقومك بالسلامه يارب .. تقبلو مرورى :)
وانا بدعيلك ويارب ربنا يقبل منى ومنكم
وانت تتقبل دعائى ليك
ربنا يشفيك ويقومك بالسلامه
السلام عليكم

ميرسي يا بنت مسلمه

ربنا يعوضك وشكرا لصلاتك لاجلي

وعليكم السلام
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
مفيش غيرك يشفى
يارب يسوع احنا واثقين انك اله حى وبتسمع وبتستجيب
عشان كدة كلنا بنتحد نصلى من اجل كوبتك مان
يارب انت تعمل عظائم وانت تتمجد يايدك الحنونة عشان تشفى كل حد يارب
انت كنت تجول وتصنع خير وحتى الان يا الله انت تتراف بنا
لذلك انا بصلى لاجل كوبتك مان يارب واثق انك هتكون انت اللى بتعمل العملية
وتكون لمجد اسمك ياالله بجد
امين

امين

اشكر محبتك وصلاتك لاجلي انا الخاطئ يا اخي الحبيب لاف

الرب يباركك ويعوض تعب محبتك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
كل اللى اقدر اقوله ان ربنا يشفيه ويقومه بالسلامه ان شاء الله .
والأكيدددددددددد ان ربنا مش هيسيب ابنه فى الوقت اللى هو محتاجله فيه
<كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر>
وان شاء الله انا هولعله شمعه بكره قدام صوره البابا كيرلس والعدراء ام النور.
بركة صلاة العدراء ام النور والقديسين تكون معاه ومعانا .
وياريت تبقى تطمنا عليه .

بالفعل يا كيتي ربنا مش بيسيب اولاده

ورحمته كبيرة ملهاش حدود

وميرسي خالص علي الشمعة

ربنا يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
:yaka: - سيدي يسوع ... الصلاة هي النظر إليك، فهل أستطيع إذا كنت احبك حقا ألا انظر إليك دائما؟ أنت الدائم الحضور، أيستطيع من يحب ألا يعلق النظر بحبيبه إذا كان في حضرته؟
- الصلاة هي رفع العقل والقلب معا إلى الله فتنعكس طبائع الله وجماله و أمجاده على الإنسان، فيصير على مثال الله.
- يا أبتاه.. كل المشاكل، كل التفكير في هموم العالم.. كل ما يسبب لي شرودا في الصلاة، أعطني أن أضعه بين يديك و أقول: لتكن مشيئتك
الرب قريب لمن يدعوة .... الرب معك

ما اجمل كلامك عن الصلاة يا اثناسيوس

الرب قريب لمن يدعوه

شكرا لك علي صلاتك الجميلة

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
يسوع معنا بكل وقت و بكل زمان و مكان ما تخاف لانو يسووع رح يكون معو و يحرسو و يقوم بالسلامة يارب و يحمي و يشفي الكل و يارب يقوم بالسلامة و الله يحمي كل الناس و يبعد عنكم المرض و يحمي احبااابكم و عائلتكم آمين يارب


اخوك فيكتور و يسوع و مريم العذراء معكم اجمعين


مع حبي

اشكرك يا اخي الحبيب فيكتور

والرب يعوض تعب محبتك وصلاتك الجميلة

الرب يباركك
 
أعلى