صلاة لاجل الحبيب Coptic Man

جوزيف الفى

New member
إنضم
7 نوفمبر 2006
المشاركات
6
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
محتاجين لك كلنا مد ايدك ضمنا انت سامع انت عارف انت كاشف ضعفنا يا يسوع.
انا عايزك انت يا صاحب القوات تشغل يمينك تعمل معجزات .
الرب معك ويشفيك ويشفى كل الناس ويرحمنا نحن الضعفاء على الارض .
اخيك جوزيف.
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
مينا
انا مش عارفة اقول ايه بجد
متاسفة جدا جدا على التاخير ده
بس المهم الف حمد الله علىا السلامة
ونشكر ربنا انك قومت بالسلامة وتمت بنجاح
واسفة على تاخيرى فى الرد
 

asasraah

New member
إنضم
8 فبراير 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ربنا يشفيك يا كوبتيك مان ويقومك بالسلامة ضرورى تطمنا عليك
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
الرب معك يا حبيب الرب كوبتك

ان شاء الله تكون تجربة بسيطة جداجدا تجبرك على التقرب من الرب المشفى للالام اكثر واكثر

وبالشفاء اصرخ لك يارب اشفى ابنك وارعاة ولتك السيدة العذراء مريم معك وقت العملية وهى التى تقوم بها

وياريت حد يطمنا علية

سلام ونعمة
 

ramy saba

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
165
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
[/COLORسلام و نعمه رب المجد مخلصنا و فادينا يسوع المسيح انا محتاجه تصلوا لاجلى عشان بمر بظروف صعبه جدا اثرت على نفسيتي و صحتي و خصوصا اني بعيده عن اهلي


:yaka: بسم الاب الابن والروح القدس اله واحد امين باسم يسوع المسيح نصلى من اجلك ومن اجل كل المسيحيين الموجودون فى كل مكان لسانى ينطق بمجدك وشفتاى تتحركان بتسبيحك وفمى يلهج بمديحك وقلبى يتلو بتعظيمك وذهنى يشخص بعظم قوتك وكلى اكن لك بجملتى
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
فى كل الشدائد التى تقابلك تكون النصره مضمونه بان تكون صامتا ويد الرب تعمل من اجلك لان الرب قريب لمن يدعوه تمنياتى لك بالشفاء يا شعله النشاط بشفاعه القوى الاستجابه البابا كيرلس:new5: العظيم:yaka: :yaka: :yaka:
 

+Dream+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2006
المشاركات
1,193
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
حمدلله على سلامتك يا مينا
و ربنا يمد ايدة و يتمم لك الشفا
و عقبال ما ترجع و تنور المنتدى تانى
 

ramia

New member
عضو
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
يارب تقوم بالسلامة وتكون العملية سهلة.
 

doha2006

New member
إنضم
11 يناير 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
معهلش انا اسف على عدم الرد وعموما ربنا يكون معاك ومتنساش دايما " ان الرب عز لخائفية" فكر فى الالام سيدنا يسوع المسيح وانت تعرف ان الالامنا الارضية ماهى الالا لحظات0000000 ربنا معاك
 

gladuse

New member
إنضم
27 فبراير 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اخي اتمنالك الشفاء
ربنا يسوع و امنا العذراء يمدوا اديهم و يكاملوا شفاءك
تامل مع معجزة شفاء مريض بيت حسدا لما سالوا يسوع اتريد ان تبراء
اطلبه بشدة و هو معك فى كل لحظة عينة لأ تغفل و لأ تنام
و اتكل علية بكل ثقة و لأ تشك للحظة واحدة انة غير قادر على الشفاء
شفاعة العذراء مريم والملأك ميخائيل تكون معك
 

rimon.k

New member
إنضم
30 يناير 2007
المشاركات
20
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
سلام المسيح معكم......+بسم الاب والابن والروح القدس اله واحد امين+اصلي لجميع المرضى والمحتاجين +ييييييييييييييييييييييييييييوع يحمييييييييييييييييييييييييييييييييكم

امييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين:yaka: :Love_Mailbox: :smil12:
 

rimon.k

New member
إنضم
30 يناير 2007
المشاركات
20
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ابانا اللذي في السموات ليتقدس اسمك ليأتي ملكوتك لتكن مشيئتك كما في السماء كذلك على الارض اعطنا خبزنا كفاف يومنا واغفر لنا خطايانا كما نحن نغفر لمن اخطأ الينا ولا تدخلنا في التجارب لكن نجنا من الشرير...أمين

 

ROSA_10

New member
إنضم
27 فبراير 2007
المشاركات
24
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
بسم الاب و الابن و الروح القدس امين نعمه الرب تكون معك:new5: :t14: :new5:
 

ماريان

New member
عضو
إنضم
30 نوفمبر 2005
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ربنا معاك اقولك حاجة واحدة ( بايمان بجد ثق فى اللة انى يشفى ) بايمان اللة يتمجد
هقوللك حاجة انا كان بابا بقالة فى المستشفى8 شهور كان تكسير دمع وغرغرينة فر رجلية بجد بالايمان والصلاة بابا قام وماعمالاناش بتر للرجل كاملة معادا الاصابع بس وبجد دلوقتلى بيمشى فى مشاكل صغيرة لكن الرب يعالجها ( امن فقط ) ربنا معاك
 

ايهاب عسل

New member
عضو
إنضم
27 فبراير 2007
المشاركات
103
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
ثق فى الطبيب الاعظم يسوع وهو يشفى كل امراضك (صلاة من القلب الى الحبيب كوبتك مان بشفاعة ام النور ) الشمعة لسه مولعة علشانك
 

kokofofo

New member
إنضم
19 يناير 2007
المشاركات
11
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الله هو الشافى اجعل قلبك قويا بمحبة المسيح و طمئنا عليك
 

ghost90

New member
عضو
إنضم
1 مارس 2007
المشاركات
84
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
ربنا معاك ياكوببتك ثق فى المسيح وهو قادر يشفيك
 

كارولين

New member
إنضم
24 فبراير 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
:yaka: :dntknw: عايزة حد يبعتلى رسائل حلوة :new2:
 
أعلى