صلاة لاجل الحبيب Coptic Man

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ان شاء الله بالسلامة ما تخافش العدراء مريم ويسوع حيكونوا معك ...
و لاتنسى المزامير اهم و احد مزمور 23 و المزمور 121 ....

و بتمنى الشفاء العاجل لك ....

امين وفعلا كانوا معايا يا ayrin

وربنا يباركك وميرسي خالص علي المزمورين الحلوين

ربنا يعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الله يشفيه ويقومه بالسلامه ومايشوف شر والله يحميه ويطمنكم عليه
(ماأدري تطفل مني اني ارد على الموضوع بس حسيت اني لازم أرد)

ما في تطفل يا اخي الحبيب قلب مفتوح

بالعكس كلامك اثلج صدري

الرب يباركك ويعوض تعب محبتك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
تقوم بالسلامه اخى كوبتك باذن المسيح


ربنا معاك

اشكرك يا اخي الحبيب كيمو

الرب يباركك ويكون معاك
 

ramy saba

New member
عضو
إنضم
17 فبراير 2007
المشاركات
165
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
:yaka: beasem fadena easso almassh wa beshafaet ael baba kyrolis aely aedo kan men:yaka: :yaka: :yaka: eomen tekom belsalmah ea coptic
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الحبي كوبتيك مان
تقوم لنا بالف سلامة
رب المجد يسوع معك لا يتركك
يقول المرنم
مالى غيرك احتمى بيه ربى و انا تعبان
موناد 222:yaka:

الله يسلمك يا اخي الحبيب موناد

وشكرا لصلاتك لاجلي

الرب يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ربنا معاك يا مينا و العملية تنجح ان شاء الله و ترجعلنا تانى

ميرسي يا فادي لاجل صلاتك

الرب يباركك ويعوض تعب محبتك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
بقلبي التعبان اللي ماليان هموم دة بصليلك يامينا وبقولك انشاء الله هاتتطلع بالسلامة
ويسوع هايبقى جمبك وحاميك
انا من سنتين كنت بعمل عملية كبيرة
وانا بفوق من البنج كنت بنادي يسوع
يسوع معاك انشاء الله ويحميك

ربنا ينزع هموم قلبك يا حبيبي ويحط مكانها كل فرح وسلام داخلي عميق

واشكر صلاتك ومحبتك

ربنا يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الف سلامة عليك مينو

ربنا يكون معاك
كلنا ان شاء اللة هانصليلك علشان احنا كلنا بنحبك

الله يسلمك يا بنت الله

وميرسي خالص علي كلامك الجميل

وربنا يعوضك ويباركك ويديم المحبة
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
انا الرب شافيك
لا تخف يا حبيبي مينا الرب يقويك ويمد يدة بالشفاء
بصلوات جميع القديسين

واحنا كلنا بنصليلك
تشدد وتشجع بالرب

اشكرك يا رميوو علي صلاتك الجميلة

الرب يعوضك ويباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
"لانه هكذا قال الرب.هانذا ادير عليها سلاما كنهر ومجد الامم كسيل جارف فترضعون وعلى الايدي تحملون وعلى الركبتين تدللون ، كانسان تعزيه امه هكذا اعزيكم انا وفي اورشليم تعزون ، فترون وتفرح قلوبكم وتزهو عظامكم كالعشب وتعرف يد الرب عند عبيده " اشعياء 66: 13-14
ارمي كل همك وقلقك عليه فهذا هو طلبه الشخصى الصادق ارتمي في حضنه ، كنت انا في مثال ازمتك من 10 ايام وصليت براحة كاملة ( من الله ) للتسليم الكامل لمشيئته الكاملة و المرضية و ها هانا مازلت موجودا امجد اسمه ، هو ابونا الذي يتالم لآلامنا والذي يشعر بمشاعرنا العميقة ، سلم له في اطمئنان فانت لست بيد انسان بل في يده ، فهو اليد الامينة الحنونة ، انظر فيها وستجد علامات حروح المسامير لتؤكد لك كل هذه المعاني
هاااااااااااااااااااا اتفقنا ؟ حمدالله بسلامتك والرب يريد استخدامك فهل انت موافق؟ وهو أكيد مجهزلك طريق عمل جميييييل !![/size]

ما اجمل كلمات الكتاب المقدس

اشكرك يا اخي الحبيب دانيال

والله يسلمك يا حبيبي

وميرسي خالص علي المشاركة الرائعة

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
بسم الاب والابن والروح القدس
صدقنى معنديش غير كلاام واحد اقدر اقولهولك ويا ريت كل المنتد يقولوله معايه
اسالو تعطو اطلبو تجدو اقرعو يفتح لكم
نحن نصلى ونطلب منه لاانه هو حياتنا وكلنا ةخلاصنا كلنا ورجائنا كلنا وشفاؤنا كلنا
طوباهم المتكلين عليه ز انهم لا يخزوازوما اجمل هزه الكلمات
لانك قلت يا رب ملجاى وجعلت العلى مسكنا لا يلااقيك شر ولا تدنو ضربه من خيمتك لانى اويوصى ملائكتهبك لكى يحفظوك فى كل طريق على الايدى يحلونك لئلاا تصدم بحجر
ارفعه لاانه عرف اسمى
يدعونى فاستجيب له واكون معه فى وقت الضيق انقزه وامجده من طول الايام اشبعه واريه خلاصه
مز 91 :9_16

مفيش اجمل من كدا كلام

ربنا يباركك يا مانويل

وشكر علي صلاتك الجميلة
 

Dark_Angel2008

عضو أصيل
عضو مبارك
إنضم
9 نوفمبر 2006
المشاركات
1,098
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
live in the dark
ربنا يكون معاك في عمليتك
و ترجع لينا بالسلامة إنشالله
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
يكون معاك ما يكون عليك......... اندراوس الصموئيلى
ويخرجك بالسلامة يا .... Coptic Man

امين

شكرا يا اخي الحبيب
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
السيد المسيح يكون معاك ويشفيك
والف سلامة عليك وربنا يشفيك وتخف بسرعة وترجعلنا بصلاوات العذراء مريم والملاك ميخائيل وجميع القديسين
سلام السيد المسيح معاكم

الله يسلمك

وميرسي لدعوتك الجميلة

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الرب معه ويقويه
الرب قادر ان يفعل اكثر جدا مما نحسب او نفتكر حسب القوه التى تعمل فينا
الرب يسوع قادر ان يذهب اليه ويشفيه لانه يجول يصنع خيرا
بشفاعه البابا كيرلس ومارى مينا والعدرا مريم

ميرسي يا باشا علي صلاتك الجميلة

ربنا يباركك ويعوضك
 

snow_white7

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
2 فبراير 2007
المشاركات
937
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
حمدالله على السلامه يا كوبتك مان
 

gadalla

New member
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
19
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
نداء عاجل الى كل متعب والى كل مريض روحيا وجسديا والى كل حزين والى كل مديون والى كل متالم وجريح والى كل مستعبد تحت نير ابليس .رب المجد ينادي الى كل واحد باسمة ويقول .تعالوا الى ياجميع المتعبين والثقلى الاحمال وانا اريحكم. احملوا نيرى عليكم وتعلموا منى لانى وديع ومتواضع القلب. فتجدوا راجة الى لنفوسكم .لان نيرى هين وحملى خفيف.متى 11 :28-30 . اللة لايستجيب الى صلواتنا الا اذا توبنا توبة حقيقية .تقول كلمة اللة صلاة الاشرار مكرهة للرب. اصلى من كل قلبى ان كان هناك معطلات تعطل الاستجابة الى صلواتنا الرب ينزع كل معطل ويغطى صلواتنا بدمة التى سالت على عود الصليب.وترفع صلواتنا امام الرب بايادى طاهرة لة كل المجد.فالمريض يسمع صوت من رب المجد مغفورة لك خطاباك قم احمل سريرك وامشى. والحزين بجد تعزية من السماء من خلال الروح القدس . والمتعب يجد راحة لنفسة . والمستعبد يجد حرية فى المسيح . والخاطى يجد اسمة مكتوب فى سفر الحياة
 
أعلى