ربنا يقومك بالسلامة وتطمنا اول ما تخرج باذن يسوع
ميرسي يا so2so2
الرب يباركك ويعوضك
الرب يباركك ويعوضك
ربنا يقومك بالسلامة وتطمنا اول ما تخرج باذن يسوع
ان شاء الله بالسلامة ما تخافش العدراء مريم ويسوع حيكونوا معك ...
و لاتنسى المزامير اهم و احد مزمور 23 و المزمور 121 ....
و بتمنى الشفاء العاجل لك ....
الله يشفيه ويقومه بالسلامه ومايشوف شر والله يحميه ويطمنكم عليه
(ماأدري تطفل مني اني ارد على الموضوع بس حسيت اني لازم أرد)
تقوم بالسلامه اخى كوبتك باذن المسيح
ربنا معاك
الحبي كوبتيك مان
تقوم لنا بالف سلامة
رب المجد يسوع معك لا يتركك
يقول المرنم
مالى غيرك احتمى بيه ربى و انا تعبان
موناد 222:yaka:
ربنا معاك يا مينا و العملية تنجح ان شاء الله و ترجعلنا تانى
انا هصليلك وربنا يقمك باسللامة يا صديقى مع تحياتى مستشار الحب
بقلبي التعبان اللي ماليان هموم دة بصليلك يامينا وبقولك انشاء الله هاتتطلع بالسلامة
ويسوع هايبقى جمبك وحاميك
انا من سنتين كنت بعمل عملية كبيرة
وانا بفوق من البنج كنت بنادي يسوع
يسوع معاك انشاء الله ويحميك
الف سلامة عليك مينو
ربنا يكون معاك
كلنا ان شاء اللة هانصليلك علشان احنا كلنا بنحبك
انا الرب شافيك
لا تخف يا حبيبي مينا الرب يقويك ويمد يدة بالشفاء
بصلوات جميع القديسين
واحنا كلنا بنصليلك
تشدد وتشجع بالرب
"لانه هكذا قال الرب.هانذا ادير عليها سلاما كنهر ومجد الامم كسيل جارف فترضعون وعلى الايدي تحملون وعلى الركبتين تدللون ، كانسان تعزيه امه هكذا اعزيكم انا وفي اورشليم تعزون ، فترون وتفرح قلوبكم وتزهو عظامكم كالعشب وتعرف يد الرب عند عبيده " اشعياء 66: 13-14
ارمي كل همك وقلقك عليه فهذا هو طلبه الشخصى الصادق ارتمي في حضنه ، كنت انا في مثال ازمتك من 10 ايام وصليت براحة كاملة ( من الله ) للتسليم الكامل لمشيئته الكاملة و المرضية و ها هانا مازلت موجودا امجد اسمه ، هو ابونا الذي يتالم لآلامنا والذي يشعر بمشاعرنا العميقة ، سلم له في اطمئنان فانت لست بيد انسان بل في يده ، فهو اليد الامينة الحنونة ، انظر فيها وستجد علامات حروح المسامير لتؤكد لك كل هذه المعاني
هاااااااااااااااااااا اتفقنا ؟ حمدالله بسلامتك والرب يريد استخدامك فهل انت موافق؟ وهو أكيد مجهزلك طريق عمل جميييييل !![/size]
بسم الاب والابن والروح القدس
صدقنى معنديش غير كلاام واحد اقدر اقولهولك ويا ريت كل المنتد يقولوله معايه
اسالو تعطو اطلبو تجدو اقرعو يفتح لكم
نحن نصلى ونطلب منه لاانه هو حياتنا وكلنا ةخلاصنا كلنا ورجائنا كلنا وشفاؤنا كلنا
طوباهم المتكلين عليه ز انهم لا يخزوازوما اجمل هزه الكلمات
لانك قلت يا رب ملجاى وجعلت العلى مسكنا لا يلااقيك شر ولا تدنو ضربه من خيمتك لانى اويوصى ملائكتهبك لكى يحفظوك فى كل طريق على الايدى يحلونك لئلاا تصدم بحجر
ارفعه لاانه عرف اسمى
يدعونى فاستجيب له واكون معه فى وقت الضيق انقزه وامجده من طول الايام اشبعه واريه خلاصه
مز 91 :9_16
يكون معاك ما يكون عليك......... اندراوس الصموئيلى
ويخرجك بالسلامة يا .... Coptic Man
السيد المسيح يكون معاك ويشفيك
والف سلامة عليك وربنا يشفيك وتخف بسرعة وترجعلنا بصلاوات العذراء مريم والملاك ميخائيل وجميع القديسين
سلام السيد المسيح معاكم
الرب معه ويقويه
الرب قادر ان يفعل اكثر جدا مما نحسب او نفتكر حسب القوه التى تعمل فينا
الرب يسوع قادر ان يذهب اليه ويشفيه لانه يجول يصنع خيرا
بشفاعه البابا كيرلس ومارى مينا والعدرا مريم