صلاة لاجل الحبيب Coptic Man

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
سلام و نعمه اكيد ربنا مش حايسيب ابنو فالوقت ده انا بدعيلك من كل قلبي ربنا يشفيك و يرجعك لينا بالسلامه

ميرسي يا روز وفعلا ربنا مش سابني ابدا

شكرا لصلاتك ودعوتك ليا

الرب يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
احمد الله اني مسلم يا اخي والله ماينفعك لا مسيح ولا ياسوع ادع ربك بس

لتعرف الاسلام *******

فا لتحمد الله يا ابو فارس انك مسلم كما تشاء

فلن احاسب بدلا عنك

ولكني لاتقول لاينفعني السيد المسيح ام لاء

فا انت لاتدري شئ عن ذلك

ولولا معونته لما عبرت العملية بسلام

فا انني كنت اشعر به في كل لحظة وبفضله انا هنا

الرب ينير زهنك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
امين الرب يسوع المسيح يلمسة لمسة شفاء ونحن واثقين بالهنا الحي الذي يسمع طلبات اولاده الرب امين وعادل

امين شكرا يا ابن المسيح

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
اريد الصلاة من اجلى ومن الشخص الذى احبه لانه شخص جميل لكن الظروف لن تساعدنا على التجمع مع بعض لكن اريد الصلاة من اجلى وسال كاهن عما ان كنا سوف نكون لبعض اما لا ارجو الصلاة ارجو الصلاة الحارة

ربنا يعملك الخير يا اولفت

ويبارك حياتكم بكل بركة سماوية
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
لى رجاء فالمسيح يسوع وبشفاعة ام النور وكل القديسين انك تقوم بالسلامة يا coptic man سلام المسيح معاك يا حبيب قلبى اخيك ايهاب عبدالمسيح عسل اتمنى نكون اصدقاء

اشكرك يا ايهاب

ونشكر ربنا انا قومت بالسلامة ببركة صلاوتك وصلاوت الاخوة الاحباء

الرب يباركك ويشرفني اني اكون صديقك بالطبع

سلام ونعمة
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
واتمنى من الكل كمان يصلوا من اجل بنت اختى وللامانة هى مش اختى هى زملتى فى العمل بس اكتر من اختى لان عندها ورم خبيث على الكبد [/:94:


الرب قادر انه يشفياه ويكون معاه

كما ساعدني يكون معها ايضا

لاتقلق هي في ايد الرب
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ربنا معاك يا مينا و ترجعلنا بالسلامة


و أوعى تخاف ربنا يسوع المسيح واقف معاك و العذراء مريم و كل القديسين


بأذن يسوع ترجعلنا بخير و بصحة

ميرسي يا مرمر

ونشكر ربنا فعلا كان معايا وكنت مطمئن جدا ومش خايف لانه كان معايا

شكرا لصلاتك

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
المسيح مش بيسيب اولادة من كل شر بينجيهم ومن كل شئ بيحميهم وربنا معاك ويقومك بالسلامة واتمنى لك الشفاء العاجل وربنا يطمنا عليك

شكرا لك يا اخي الحبيب

وربنا يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
اكيد ربنا مش هيسيبه يا رب يسوع ظلل على ابن مينا بظل حماك وخدة تحت جناحك يا رب انت قادى تشفيه وترجعه زى ما كان واحسن خليك معاة يا رب وما تسيبهوش .... امين

اكيد طبعا يا جو يا حبيبي

شكرا لصلاتك ودعوتك الجميلة

الرب يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
والمحتاجون الى الشفاء شفاهم
انا واثق ان ربنا هيشفيه علشان صلواتكم العميقه . ربنا يشفيه

ثقتك في محلها يا عزيزي

الرب يباركك واشكرك لصلاتك الجميلة
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
يا رب باسم المسيح اتمنى الك الشفاء العاجل من اي مرض ربي يحفظك ويرعاك

اشكرك يا هيلينا علي دعوتك الجميلة

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
+الرب هو طبيبنا وربنا يشفية ويقوم بالسلامة وبركة هذا الصوم المقدس تكن معة ومعانا امين+

بالطبع يا فيبي

وميرسي خالص لدعوتك الجميلة

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
في يوم ضيقي ادعوك لانك تستجيب لي (مز 86 : 7)
يدعوني فاستجيب له معه انا في الضيق انقذه و امجده (مز 91 : 15)
اعلموا ان الرب يستجيب لصلواتكم ان واظبتم على الصوم و الصلوات امام الرب (يهوديت 4 : 12)
سلامتك ألف سلامة و لاتقلق لانه يقول :
انا الرب شافيك (خر 15 : 26)

ايات معزية جميلة جداا

شكرا لك يا اخي الحبيب جميل

الرب يعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الرب يسوع المسيح الهنا قادر ان يحفظ دخولك وخروجك يكون بيمينك كما يقول المزمور يسقط عن يسارك الوف وعن يمينك ربوات اما انت فلا يقترب اليك الشر .. امين

امين يا اخي الحبيب استفاروس

الرب يباركك ويحفظك ايضا

وشكرا لصلاتك المباركة
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ارفع صوتي وصلاتي الى الرب يسوع ان يشفيك من المرض ويقويك ويرجعك بيتك واهلك واصحابك وأخواتك في المنتدى يارب ,
لا تخف فالرب معنا دائما ولن يهملنا ابدا وخاصة ونحن في وقت الضيق .
لتكن نعمة الرب معك دائما آمين

اشكرك علي صلاتك الجميلة لاجلي

الرب يعوضك ويباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
نرفع صلوتنا ليك ياابو النعم انت قادر على ان تلمس بيدك اخى وانك تدخل معاه فى العمليه وتمد يدك مع الطبيب لانك انت الطبيب وانت الجراح تتدخل ياالهى مع ابنك واعطف علينا بمحبتك ياالهى وبشفاعه القديسه الطهره مريم وبشفاعه القديسين نصلى ونطلب ونترجى ان
تكون مع ابنك يارب اقبل من عبدك المخطى امين

امين

شكرا لك يا اخي الحبيب نظير

علي صلاتك الجميلة التي اشعر انها خارجة من القلب

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ربنا يكون معك ,يحميك من الاذى
وما اتكالنا الا على الله
قبل ما تفوت العملية صلي بيت من المسبحة وامنا العذراء اكيد حتكون معك وكمان ابنها يسوع
الرب معك --------------بالسلامة

اشكرك يا حنونة علي صلاتك

الرب يباركك ويعوض تعب محبتك
 
أعلى