سلام و نعمه اكيد ربنا مش حايسيب ابنو فالوقت ده انا بدعيلك من كل قلبي ربنا يشفيك و يرجعك لينا بالسلامه
ميرسي يا روز وفعلا ربنا مش سابني ابدا
شكرا لصلاتك ودعوتك ليا
الرب يباركك ويعوضك
سلام و نعمه اكيد ربنا مش حايسيب ابنو فالوقت ده انا بدعيلك من كل قلبي ربنا يشفيك و يرجعك لينا بالسلامه
احمد الله اني مسلم يا اخي والله ماينفعك لا مسيح ولا ياسوع ادع ربك بس
لتعرف الاسلام *******
امين الرب يسوع المسيح يلمسة لمسة شفاء ونحن واثقين بالهنا الحي الذي يسمع طلبات اولاده الرب امين وعادل
اريد الصلاة من اجلى ومن الشخص الذى احبه لانه شخص جميل لكن الظروف لن تساعدنا على التجمع مع بعض لكن اريد الصلاة من اجلى وسال كاهن عما ان كنا سوف نكون لبعض اما لا ارجو الصلاة ارجو الصلاة الحارة
لى رجاء فالمسيح يسوع وبشفاعة ام النور وكل القديسين انك تقوم بالسلامة يا coptic man سلام المسيح معاك يا حبيب قلبى اخيك ايهاب عبدالمسيح عسل اتمنى نكون اصدقاء
واتمنى من الكل كمان يصلوا من اجل بنت اختى وللامانة هى مش اختى هى زملتى فى العمل بس اكتر من اختى لان عندها ورم خبيث على الكبد [/:94:
ربنا معاك يا مينا و ترجعلنا بالسلامة
و أوعى تخاف ربنا يسوع المسيح واقف معاك و العذراء مريم و كل القديسين
بأذن يسوع ترجعلنا بخير و بصحة
المسيح مش بيسيب اولادة من كل شر بينجيهم ومن كل شئ بيحميهم وربنا معاك ويقومك بالسلامة واتمنى لك الشفاء العاجل وربنا يطمنا عليك
اكيد ربنا مش هيسيبه يا رب يسوع ظلل على ابن مينا بظل حماك وخدة تحت جناحك يا رب انت قادى تشفيه وترجعه زى ما كان واحسن خليك معاة يا رب وما تسيبهوش .... امين
والمحتاجون الى الشفاء شفاهم
انا واثق ان ربنا هيشفيه علشان صلواتكم العميقه . ربنا يشفيه
ربنا معاك يا كوبتك وتقوم بالسلامه
يا رب باسم المسيح اتمنى الك الشفاء العاجل من اي مرض ربي يحفظك ويرعاك
+الرب هو طبيبنا وربنا يشفية ويقوم بالسلامة وبركة هذا الصوم المقدس تكن معة ومعانا امين+
في يوم ضيقي ادعوك لانك تستجيب لي (مز 86 : 7)
يدعوني فاستجيب له معه انا في الضيق انقذه و امجده (مز 91 : 15)
اعلموا ان الرب يستجيب لصلواتكم ان واظبتم على الصوم و الصلوات امام الرب (يهوديت 4 : 12)
سلامتك ألف سلامة و لاتقلق لانه يقول :
انا الرب شافيك (خر 15 : 26)
الرب يسوع المسيح الهنا قادر ان يحفظ دخولك وخروجك يكون بيمينك كما يقول المزمور يسقط عن يسارك الوف وعن يمينك ربوات اما انت فلا يقترب اليك الشر .. امين
ارفع صوتي وصلاتي الى الرب يسوع ان يشفيك من المرض ويقويك ويرجعك بيتك واهلك واصحابك وأخواتك في المنتدى يارب ,
لا تخف فالرب معنا دائما ولن يهملنا ابدا وخاصة ونحن في وقت الضيق .
لتكن نعمة الرب معك دائما آمين
نرفع صلوتنا ليك ياابو النعم انت قادر على ان تلمس بيدك اخى وانك تدخل معاه فى العمليه وتمد يدك مع الطبيب لانك انت الطبيب وانت الجراح تتدخل ياالهى مع ابنك واعطف علينا بمحبتك ياالهى وبشفاعه القديسه الطهره مريم وبشفاعه القديسين نصلى ونطلب ونترجى ان
تكون مع ابنك يارب اقبل من عبدك المخطى امين
ربنا يكون معك ,يحميك من الاذى
وما اتكالنا الا على الله
قبل ما تفوت العملية صلي بيت من المسبحة وامنا العذراء اكيد حتكون معك وكمان ابنها يسوع
الرب معك --------------بالسلامة