يارب تقوم بالسلامة وتكون العملية سهلة.
اشكرك يا ramia
كانت عملية سهلة نشكر ربنا
يارب تقوم بالسلامة وتكون العملية سهلة.
معهلش انا اسف على عدم الرد وعموما ربنا يكون معاك ومتنساش دايما " ان الرب عز لخائفية" فكر فى الالام سيدنا يسوع المسيح وانت تعرف ان الالامنا الارضية ماهى الالا لحظات0000000 ربنا معاك
اخي اتمنالك الشفاء
ربنا يسوع و امنا العذراء يمدوا اديهم و يكاملوا شفاءك
تامل مع معجزة شفاء مريض بيت حسدا لما سالوا يسوع اتريد ان تبراء
اطلبه بشدة و هو معك فى كل لحظة عينة لأ تغفل و لأ تنام
و اتكل علية بكل ثقة و لأ تشك للحظة واحدة انة غير قادر على الشفاء
شفاعة العذراء مريم والملأك ميخائيل تكون معك
ربنا معاك اقولك حاجة واحدة ( بايمان بجد ثق فى اللة انى يشفى ) بايمان اللة يتمجد
هقوللك حاجة انا كان بابا بقالة فى المستشفى8 شهور كان تكسير دمع وغرغرينة فر رجلية بجد بالايمان والصلاة بابا قام وماعمالاناش بتر للرجل كاملة معادا الاصابع بس وبجد دلوقتلى بيمشى فى مشاكل صغيرة لكن الرب يعالجها ( امن فقط ) ربنا معاك
ثق فى الطبيب الاعظم يسوع وهو يشفى كل امراضك (صلاة من القلب الى الحبيب كوبتك مان بشفاعة ام النور ) الشمعة لسه مولعة علشانك![]()
الله هو الشافى اجعل قلبك قويا بمحبة المسيح و طمئنا عليك
ربنا معاك ياكوببتك ثق فى المسيح وهو قادر يشفيك
صلوات العدرا والقديسين تكون معاه.
وانشاءالله ترجعلنا بالسلامة.
اغيب حبة ارجع الاقيك كدا
عملوا فيك يا يا كوبتك
العدار والبابا كيرلس ( تذكار نياحتة ) يكونوا معاك وترجع تنور
بجد وحشتني كتيرررررررررررررر يا ابو قلب طيب
ومعاك يا باشا[rabna m3ah:ab7:
ان شاء الله تقوم بالسلامة
تعالوا إلى با جميع المتعبين و الثقيلى الاحمال و أنا أريحكم
حمدلله على سلامتك يابرنس ونشكر المسيح انك قومت بالسلامه
اشكرك يا عزيزيواتمنا لك الشفاء العاجل وترجعلنا بموضيعك الشيقة
ربنا معاك يا كوبتيك و كل القديسين حواليك و تتمد ايد ربنا قبل ايد الدكتور و يكون وشنا حلو عليك
حمد الله علي السلامه يا كوبتيك
منوررررررررررررر بجد منوووووورررررررررررر
يا وحاشنااااااااااااااة
المغتربة;232629 قال:خطاك السوء يا أستاذ كوبتك مان
وعوداً حميداً
هداك ربي لمافيه الحق
حمدلله على السلامة يا coptic man والرب يكمل شفاء بالخير
:yaka: beasem fadena easso almassh wa beshafaet ael baba kyrolis aely aedo kan men:yaka: :yaka: :yaka: eomen tekom belsalmah ea coptic
ربنا يكون معاك في عمليتك
و ترجع لينا بالسلامة إنشالله