صلاة لاجل الحبيب Coptic Man

ROSA_10

New member
إنضم
27 فبراير 2007
المشاركات
24
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
:new5: :new5: :new5: بشفاعتك يا ام النور و يكون شفاء كل نفس مريضه و حزينه امين :new5: :new5: :new5:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ثق ان الذى اختار لك اول الطريق لن يتركك فى منتصفه
ربنا يكون معاك

امين

وهو فعلا لم يتركني ولا لحظة ولا طرفة عين كوعده

شكرا لك
 

Bero

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 ديسمبر 2006
المشاركات
234
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
الساكن فى ستر العلى
شكرآ يارب يسوع لرجوع ابنك مينا بالسلامة انا باشكرك لانك وقفت معاه وحفظت عليه فى العملية ببارك اسمك الشافى ياشمس لبر والشفاء فى اجنحتك
حمدلله على سلامتك يامينا وربنا يستخدمك لمجد اسمه امين
 

sameh samy hosny

New member
إنضم
21 فبراير 2007
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اخي الحبيب يسوع المسيح يكون معك ويشفيك بشفاعه جميع القديسين الابرار امين هليلويا
 

sameh samy hosny

New member
إنضم
21 فبراير 2007
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
احلي حاجة اننا نعمل بكلام الرب حبو بعضكم بعضا
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
سلام ونعمة كوبتك مان السيد المسيح قال انا الرب شافيك ثق في وعده وما تهتز ابدا
انا لما عملت العملية في الغربة كنت ارنم ترنيمة بمراحم الرب اغني عن حقه يخبر فمي وما اعرف كيف انتهيت ولا حسيت في اي شيء والف شكر للرب يسوع لان كان حاضر معانا يحضر معاك اخوي والرب يتراءس المكان امين ثق في وعده انا الرب شافيك:Love_Mailbox:

فعلا الرب دائما قريب منا

وبنشعر اكثر بالموضوع ده في الضيقات المختلفة والاختبارات

شكرا للرب

وشكرا لك يا اخي الحبيب فكلماتك عزتني بالفعل

الرب يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
كن مطمئنا جدا جدا ولاتفكر فى الامر كثيرا

بل دع الامر لمن بيده الامر

اله أبائنا ابراهيم واسحق ويعقوب معك

اشكر يا اخي الحبيب كيمو علي دعوتك الجميلة

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
سلام ونعمه لكم انا والد كيرلس سابا عمره سنه ونصف موجود فى احدى مستشفيات فلسطين بيتعالج من مرض لوكيميا الدم ومر بزراعه نخاع وحالته جيده هذا كله بيفضل ربنا يسوع المسيح له المجد والاكرام وشفاعه ام النور وجميع القديسين واخص الذكر البابا كيرلس وابونا عبد المسيح المقارى واطلب من الجميع الصلاه باسم يسوع المسيح لتكن نعمه الرب معكم جميعا

صلوات الشهداء والقديسين تكون معاه وتشفيه

انشاء الله يقوم بالسلامة

ومش تنسي تطمنا عليه

ربنا معاك ومعاه
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
في ظل حمايتك نلتجىء يا مريم

لا تُردي طلبتنا عندما ندعوك

1- يا فخر البرايا يا خيرَ الورى

يا بحر العطايا في الدنيا جرى

2- يا باب السماء يا أُمَ الفدا

يا عينَ الرجاء يا نورَ الهدى

3- ارحمي عبيداً باتوا مخلصين

يبغون المزيدا منكِ كل حين

امين

شكرا لك يا اخي الحبيب

كلمات اكثر من رائعة

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
مينا حبيبى هى دى كلامات الهك القدير الصانع العجائب
لانى انا الرب الهك الممسك بيمينك القائل لك لاتخاف انا اعينك (اشعياء 13:41)
افلا ينصف الله مختاريه الصارخين اليه نهارآ وليلآ وهو متمهل عليهم اقول لكم انهم ينصفهم سريعآ (لوقا 7:8)
وكانت قوة الرب لشفائهم (لوقا 17:5)
الذى بجلدته شفيتم (1بطرس 24:2)
ومهما سالنا ننال منه لاننا نحفظ وصاياه ونعنل الاعمال المرضية امامه (1يوحنا 22:3)
يارب يسوع باشكرك لانك امس واليوم والى الابد باشكرك يارب لانك شفيت ابنك من الفين سنة بجلداتك وعلى عود الصليب باشكرك يابويا السماوى انك عملت العملية (بالايمان)واتمجدت مع ابنك مينا باشكرك لانك انت الرب الشافى يسوع المسيح بشفاعة ابنك حبيبك الذى بذل نفسه من اجل كل العالم
مينا ابقى طماننا على العملية وده ايمانى فى يسوع المسيح انك اتشفيت والعملية نجحت سلام الرب معك ويحفظك كل الايام من الان الى انقضاء الدهر امين

اخي الحبيب بيرو

اعجز عن شكرك علي صلاتك الرائعة لاجلي

الرب يباركك ويعوضك

ونشكر ربنا انا دلوقتي بخير
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
كن مطمئنا جدا جدا ولاتفكر فى الامر كثيرا

بل دع الامر لمن بيده الامر

نعمة المسيح تظللك

امين

شكرا لك يا اخي الحبيب ستيفن

ونعمة المسيح تباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
+ ملقين كل همكم علية لانه هو يعتنى بكم +
ربنا يشفيك ويحافظ عليك ويقومك بالسلامة
ويديك سلام فى الوقت اللى تكون فية فى غرفة العمليات
وخليك واثق ان ربنا معاك وعمرة ماهيسيبك علشان انت ابنه

امين

شكرا ليكي يا مني

ربنا يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
بلمسة من أيده اعطى شفاء

ربنا معاك مهما كانت الظروف,انت بس خلى عينك عليه عشان يملاك بسلامه, وانشاء الله تقوم بالسلامة

امين

شكرا لك يا اخي الحبيب

والرب يكون معك ايضا ويباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ربنا معاك يا مينا وترجعلنا بسلامه

ميرسي يا ميرنا

وربنا معاكي ويباركك

وميرسي خالص علي تثبيت الموضوع
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
" أنا الرب شافيك "
إيه أكتر من كدة ممكن نحتاج له . إلهنا نفسه هو شافينا . شافى نفوسنا وأمراضنا
وأيام الصوم الكبير دلوقت كلها بركة وسلام
ربنا موجود ويكمل شفائنا جميعا من أمراض نفوسنا وأجسادنا .

بالفعل لايوجد اعظم من ذلك

ونشكر ربنا علي محبته الفائقة لينا

الرب يباركك يا اخي الحبيب وشكرا علي صلاتك ودعوتك الجميلة

ربنا يعوضك
 
أعلى