رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف
سلام ونعمة على كل الاعضاء الجدد
ومنورين المنتدى
ومنورين المنتدى
مش لما يبقى فى غرفة شات يبقى فى تعارف ومواضيع عموما انا اسمى دانا من المنصورة ودة ايميلى بس اللى يضيفنى ياريت يقولى انه من هنا علشان اسيفة عندى اوك ودة ايميلى zomazo2000******.com
مرحبا بالجميع انا عايز اسلم على كل الى دخل ومسلكش عليا حتى ولو عامل اية
نبدأ من الاول ازايك ياعمدة عماد ماهر بجد منور المنتدى وكمان كالا مولع فى المنتدى بنورة لا دى كمان marmar_maro دخلت من غير متصبح ولا تمسى بس باردو اخبارك اية ؟ و نسلم عليهم كلهم شاروة على بعض علشان مساحة الكلام متكبرش ازيكوم يا جيلان و انت يا كوكو مان بكرة تجوز وتقول ياريت افضل متغرب احسن وربنا معاك علشان تعرف انى بدعيلك وانت يا rooooky اخبارك اية وانت يا جون يارب تكون مبسوط معانا والمعلم الكبير اوى المشرف الجميل جدأ استفانوس وانتى يا nagham نغم على وزن نعم منور المنتدى ولو ينفع اضيف ايميلك اكون شاكر علشان تنورى الايميل زاى مأنتى منورة المنتدى وانتى يا كرستيبن البيرت يارب يارب يارب تكونى مبسوطة معانا يارب مكون نسيت حد اة كنت هنسا اجدع واحد فيكو فادى عادل اخبارك اية ويارب تكون بخير ادينى سلمت على الكل نفر نفر يارب حد يعبرنى بحتى شكرأأأ سلام للجميع وربنا يبارككم ..........
هاي ارحب بالجميع انا نغم الرب يباركو
رد للاخ بطرس اللى ممكن يكون فى الاخر اسمة اسلام انا مقايضة جدا مقولات فراشة مسيحية انت يا خ مسلم وهيبق عيب اللى بتعملة دة لان احنا محدش بيروح منديات اسلامية ويخرف كدة يا مسيحى ملكش اى علاقة بالمسيحية اعرف نفسك اولا واعترف بينك وبين نفسك بديانتاك وتذكر المقولة دى جيداااااااااااااااا من يينكرنى امام الناس انكرة انا امام ابى السمواى وبراحتك
ربنا معاك يا كاجو
يا رب تنجح اتتح
ماشى ياعم ادينى دعتلك اهه متنساناش بئى وانت جى بحاجة
علله يتمر ههههههههههههههههه
أناااااااااااااااا بدعليلك اهو يا كوكو مان
سامع صوتى ولا
هههههههههههههههه
ربنا معاك بس ابقى افتكرنا