دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ربنا معاك يا كوكو تررررررررررررررروح و تيجى بالسلااااااااااااااااامة يا باشا

الله يسلمك
شكرا على مرووووووووك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرحبا بالجميع انا عايز اسلم على كل الى دخل ومسلكش عليا حتى ولو عامل اية
نبدأ من الاول ازايك ياعمدة عماد ماهر بجد منور المنتدى وكمان كالا مولع فى المنتدى بنورة لا دى كمان marmar_maro دخلت من غير متصبح ولا تمسى بس باردو اخبارك اية ؟ و نسلم عليهم كلهم شاروة على بعض علشان مساحة الكلام متكبرش ازيكوم يا جيلان و انت يا كوكو مان بكرة تجوز وتقول ياريت افضل متغرب احسن وربنا معاك علشان تعرف انى بدعيلك وانت يا rooooky اخبارك اية وانت يا جون يارب تكون مبسوط معانا والمعلم الكبير اوى المشرف الجميل جدأ استفانوس وانتى يا nagham نغم على وزن نعم منور المنتدى ولو ينفع اضيف ايميلك اكون شاكر علشان تنورى الايميل زاى مأنتى منورة المنتدى وانتى يا كرستيبن البيرت يارب يارب يارب تكونى مبسوطة معانا يارب مكون نسيت حد اة كنت هنسا اجدع واحد فيكو فادى عادل اخبارك اية ويارب تكون بخير ادينى سلمت على الكل نفر نفر يارب حد يعبرنى بحتى شكرأأأ سلام للجميع وربنا يبارككم ..........

الف شكر ياباشا على الدعوه
افكر فى حكايه الجواز دى
ههههههههههههه
 

hokka_2020

HaPpY EaSteR
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2007
المشاركات
2,358
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اخواتى حبايبى انا عضوة جديدة هنا وبرمى السلام ع اللى موجود واللى مش موجود وابقوا اسألو ومتنفضوش :t32:
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ازيك يا nagham نغم ياندلة يالى مبتسلميش على حد بس يارب تكونى بخير وشكرا ليك يا كوكو مان على ردك ودورلى معاك وانتى ياجيلان يارب تكونى بخير وادعى للباقى انهم يسلموا على بعض مش كل واحد يخش يقول انا عضو او عضوة جديدة حتى ولو كان قديم سلام للجميع وربنا معاكم
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة لكم شباب اناجميلمينا 35 سنة القاهرة انا عضو جديد

ازيك يا جميل مينا على فكرة انا اسمى مينا بس معى الفرق انا اصغر مناك بحجات بسيط يعنى 14 سنة بس انا باردوا من القاهرة يارب تكون مبسوط معانا فى المنتدى وأذكرنا فى صلواتك
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اخواتى حبايبى انا عضوة جديدة هنا وبرمى السلام ع اللى موجود واللى مش موجود وابقوا اسألو ومتنفضوش :t32:

ازيك يا hokka_2020 يارب تكونى مبسوطة من المنتدى وطباعا محدش ينفع يخش المنتدى دة ويشوفوا منور غير لما يدور على النور وانا اول واحد اشوف مين صاحب النور :ura1: أكيد طبعا انتى مش انتى الاقمر بتاع المنتدى اكيد محدش هيقدر ينفض للقمر .
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اخواتى حبايبى انا عضوة جديدة هنا وبرمى السلام ع اللى موجود واللى مش موجود وابقوا اسألو ومتنفضوش :t32:

ازيك يا hokka_2020 يارب تكونى مبسوطة معانا فى المنتدى وكيد طبعا اى واحد هيخوش المنتدى هيدور على النور الى منور فية ويعتبر أنا اول واحد الاقى النور دة بتاع مين
:t9: .....
أكيد من غير تفكير نورك انتى مش انتى الاقمر يعنى اكيد اى حد هيخش على المنتدى لازم هيسلم عليكى ومش هينفضلك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ازيك يا ميناااااااااااااااااا
معلش سامحنى مسلمتش عليك المرة اللى فاتت
بس جيت مخصووووص علشان اسلم عليك يا منون
ومنور المنتدى
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هااااااااااااااااااااااى على كل الموجودين والالى مش موجودين وحشتوووووووووووووووووووووونى اوى
اهلا بالاعضاء الجدد والقداما والمشرفين وكل الناس الحلوه دى يارب تقضوا احلى الاوقات وانتوا معانا على المنتدى
 

loveprince20

New member
إنضم
3 نوفمبر 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاااي
كيفكم
 

ريما النمر

New member
إنضم
6 نوفمبر 2007
المشاركات
19
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هااااااااااي مبسوطه اني معاكم نفسى اتعرف علي حد من بلاد الشام
 
إنضم
12 سبتمبر 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى ومساء الخير انا عضو جديد مسيحى بس عندى كام حاجة عايز اعرف فيها منك
وربنا يعوض تعب المحبة
 
إنضم
12 سبتمبر 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ياريت بس حد يكون بيعرف فى سفر اعمال الرسل
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى ومساء الخير انا عضو جديد مسيحى
سلام ونعمة
اهلا بك اخي الحبيب
في
منتديات الكنيسة العربية
نرحب بك اشد الترحيب
ونتمنى لك تصفح مبارك واقامة دائمة

بس عندى كام حاجة عايز اعرف فيها منك
وربنا يعوض تعب المحبة


اخي الحبيب يوجد لدى المنتدى قسم خاص
الاسئلة والاجوبة
تفضل واطرح ايه سؤال مسيحي ونحن بعون الرب يسوع نجيبك
ومرة اخرى
اهلا بك والرب يبارك حياتك في المحبوب يسوع
 
التعديل الأخير:

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هااااااااااي مبسوطه اني معاكم نفسى اتعرف علي حد من بلاد الشام
سلام ونعمة
اهلا بك اختنا العزيزة
في منتدى الكنيسة
نتمنى لك اوقاتا طيبة معنا
تصفح مبارك
واهلا بك
سلام المسيح
 
إنضم
11 فبراير 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
صباح الخير على كل اخوانى الموجودين وسلام الرب يسوع معكم وعليكم جميعا انا اخوكم مايكل قبلت المسيح فى حياتى من 7 شهور ارجوكم صلوا جميعا من اجلى

يا جماعه من فضلكن انا عايز اعرف ازاى ادخل غرفه الدردشه بليز صلوا كتير من اجلى ومن اجل حمايتى

يا جماعه من فضلكم يا ريت بسرعه حد يعرفنى كيف ادخل غرفه دردشه مسيحيه صلوا كتير علشانى

عايز اعرف ازاى ادخل غرفه دردشه مسيحيه بلييييييييييييييييييييييييز
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
إنضم
11 فبراير 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

الف شكر لكل الاخوان اللى قبلونى اخ ليكم والف شكر يا اخت ميرنا لكن يا ترى عرفتى ازاى انى مش مبارك لذلك لا استحق الدخول فى الشات انا مش هازعل منك ومش محتاج منكم اى حاجه غير انكم تصلوا كتيير لحمايتى لانى نفسى اكمل كده للابد وصدقونى مهما يحصل خلاص انا اخترت الخلاص
 
إنضم
11 فبراير 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

يا ترى ممكن اى حد كم اخزانى يعرفنى طريقه الدخزل للشات
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى