- إنضم
- 8 أكتوبر 2005
- المشاركات
- 10,535
- مستوى التفاعل
- 165
- النقاط
- 0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف
اخي العزيز
اهلا بك في منتدى الكنيسة
ونرحب بك اخا عزيزا
ان كلمة عضو مبارك
هي خاصية ياخذها المسيحيين بعد مشاركات نشيطة وفاعلة
والاخت ميرنا لم تقص الاهانة ابد
اما من احل دخولك الى الشات
فهو فقط للاعضاء المباركين اي التي تحمل اسماءهم اللون الاخضر ومافوق
ارجو ان تكون وصلت الفكرة لك
والرب يبارك
سلام المسيح
سلام ونعمةالف شكر لكل الاخوان اللى قبلونى اخ ليكم والف شكر يا اخت ميرنا لكن يا ترى عرفتى ازاى انى مش مبارك لذلك لا استحق الدخول فى الشات انا مش هازعل منك ومش محتاج منكم اى حاجه غير انكم تصلوا كتيير لحمايتى لانى نفسى اكمل كده للابد وصدقونى مهما يحصل خلاص انا اخترت الخلاص
اخي العزيز
اهلا بك في منتدى الكنيسة
ونرحب بك اخا عزيزا
ان كلمة عضو مبارك
هي خاصية ياخذها المسيحيين بعد مشاركات نشيطة وفاعلة
والاخت ميرنا لم تقص الاهانة ابد
اما من احل دخولك الى الشات
فهو فقط للاعضاء المباركين اي التي تحمل اسماءهم اللون الاخضر ومافوق
ارجو ان تكون وصلت الفكرة لك
والرب يبارك
سلام المسيح