دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

الف شكر لكل الاخوان اللى قبلونى اخ ليكم والف شكر يا اخت ميرنا لكن يا ترى عرفتى ازاى انى مش مبارك لذلك لا استحق الدخول فى الشات انا مش هازعل منك ومش محتاج منكم اى حاجه غير انكم تصلوا كتيير لحمايتى لانى نفسى اكمل كده للابد وصدقونى مهما يحصل خلاص انا اخترت الخلاص
سلام ونعمة
اخي العزيز
اهلا بك في منتدى الكنيسة
ونرحب بك اخا عزيزا
ان كلمة عضو مبارك
هي خاصية ياخذها المسيحيين بعد مشاركات نشيطة وفاعلة
والاخت ميرنا لم تقص الاهانة ابد
اما من احل دخولك الى الشات
فهو فقط للاعضاء المباركين اي التي تحمل اسماءهم اللون الاخضر ومافوق
ارجو ان تكون وصلت الفكرة لك
والرب يبارك
سلام المسيح
 

lolo_nevo

New member
إنضم
12 أكتوبر 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
jesus heart
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيكم سلام المسيح مع جميعكم
انا عضوة جديدة هنا معاكم
انا بجد مبسوطة جدا جدا من المنتدى و الموضوعات
يارب للامام

ـــــــــــــــــــــــ
صلو من اجلى
 

lolo_nevo

New member
إنضم
12 أكتوبر 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
jesus heart
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيكم سلام المسيح مع جميعكم
انا عضوة جديدة هنا معاكم
انا بجد مبسوطة جدا جدا من المنتدى و الموضوعات
يارب للامام :new5:

ـــــــــــــــــــــــ
صلو من اجلى
 

برناديت

New member
إنضم
16 نوفمبر 2007
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

صباح الخير
ازيكم عاملين ايه ؟
انا سعيدة انى انضميت ليكم ياريت تعبتبرونى اختكم
 
إنضم
11 فبراير 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

يا جماعه ارجوكم من فضلكم عايز اى حد يعرفنى كيف ادخل الشات انا محتاج اتكلم معاكم بجد من فضلكم عرفونى ازاى وصولا كتير من اجل حمايتى
 
إنضم
11 فبراير 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ازيك يا لولو واهلا بيكى عضوه جديده واخت يا ترى موجوده
 
إنضم
11 فبراير 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

يعنى يا جماعه مفيش حد عايز يعرفنى ازاى ادخل الشات ارجوكم بليز يا اخت ميرنا او يا اخ استيفانوس من فضلكم عرفونى ازاى ادخل الشات بليز صلوا كتير من اجلى
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرحبا بكم فى منتدى الاخوة والاحباء فى المسيح سلام للجميع الى بيسأل والى مابيسألش اسمع يا أخ ايليا عضو مبارك المقصود انك بعد عدد من المشاركات هتاخد عبارة عضو مبارك مثل كلمة عضو جديد الى موجودة تحت اسمك على الجنب بس وبعدك ممكن دخش على الشات برحتك جدا وتتعرف على الاعضاء الى حاصلين على هذة العبارة وهذا لكى يدل على عدد المشاركات فقط وليس انك غير مبارك عرفت لية مبتعرفش تدخل الشات
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا زعلان منكوا بقى كده اغيب اسبوعين عنكم وماحدش يسأل ماشى ربنا يسامحكوا
:beee::beee::beee::smil13::smil13::smil13:​
 
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى انا مش عارف ادخل على الدردشة حد يعرفنى اميلى هو #################



يمنع وضع الايميلات

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
استفانوس
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اخي الكريم
هذا المنتدى هو منتدى مسيحي
وهو يفتح لك الباب لكي تتعرف على محبة الله
وليس لكي تتعرف على بنات
فهذا المكان مقدس
ان كنت من الذين يهتمون باابديتهم فاهلا بك
وان كنت غير ذلك
فليس لك معنا نصيب
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
استفانوس
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

الدردشة يا ريمون تقدر تدخل عليها لما تكون عضو مبارك
يعنى اللون الاخضر
وده توصله لما تزيد مشاركاتك معانا
يلا شد حيلك معانا
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيك يا ساحر وبفلسطين كلها
بس ليه يعنى بنت مسيحية ؟
وبعدين احنا هنا كلنا زى عيلة مع بعض
ومفيش كده..
واحنا كلنا هنعرفك مش مشاركاتك معانا
ونورت المنتدى
 
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

شكرا
على الرد اتمنى من لدية ترانبم جديدة يرسالها لية على الامب بتاعى لو سمحتوا ################
الى هو على الياهو

يمنع وضع الايميلات
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
استفانوس
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

طيب وليه يا ريمون
ماتدخل منتدى الترانيم وحمل اللى انت عيزاه
وهتلاقى شرايط جديدة كتير
 
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ممكن حد يسعدنى
معلش هتعبكم معايا
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة
تستطيع الدخول من الخانة الموجودة في اسفل الصفحة
ستظهر لك المنتديات والاقسام
اختر ما يناسبك
واهلا بك مع احترام القوانين
 

برناديت

New member
إنضم
16 نوفمبر 2007
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مواضيع جميلة
بس عندى سؤال ممكن حد يعنى يرد عليا
هو ممكن اكتب موضوع ؟

اختكم فى المسيح برناديت ياريت تصلو من اجل ضعفى
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى