هاىىىىى انا بسلم على كل المتواجدين فى المنتدى ويارب نكون عيلة واحدة ومترابطة ونفيد بعض ونستفيد من خبرات بعض ويا ريت تزكرونى فى صلواتكم :yaka::94::174xe:
مرحبا .... منورين الجات
مساء الخير يا جماعة انا لسة مشتركة حالا و مش عارفه اعمل آى حاجة فى آى حته
سلام ونعمه رب المجد مع الجميع
أزيكوا كلكوا عاملين إية
على فكرة أنا لسة جديدة فى المنتدى واحب اتعرف عليكوا كلكوا
أما أنا اسمى مارسيليانا(......) كفاية كدا حد يعرفنى بقة بنفسه
هاى ياجماعة انا اسمى كالا انا عضوء جديده
واحب انى اتعرف عليكم ويكون عندى اصدقاء
بس انا مش عارفة ادخل على الشات ممكن حدا يساعدنى