دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

مورى موسى

New member
إنضم
23 أكتوبر 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى انا مورى
نفسى اتعرف عليكم قوى
 

هيام منير

New member
إنضم
10 أكتوبر 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاىىىىى انا بسلم على كل المتواجدين فى المنتدى ويارب نكون عيلة واحدة ومترابطة ونفيد بعض ونستفيد من خبرات بعض ويا ريت تزكرونى فى صلواتكم:yaka::94::174xe:
 

peko

New member
إنضم
19 أكتوبر 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ممكن اسال كيف نحل مشكلة التعارف الجدى بغرض الزواج ممكن!!!!!!!!!!!!!!!!
 

peko

New member
إنضم
19 أكتوبر 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاىىىىى انا بسلم على كل المتواجدين فى المنتدى ويارب نكون عيلة واحدة ومترابطة ونفيد بعض ونستفيد من خبرات بعض ويا ريت تزكرونى فى صلواتكم:yaka::94::174xe:

:94:
 

peko

New member
إنضم
19 أكتوبر 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرحبا .... منورين الجات

ممكن اسال كيف نحل مشكلة التعارف الجدى بغرض الزواج ممكن!!!!!!!!!!!!!!!!
 

peko

New member
إنضم
19 أكتوبر 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مساء الخير يا جماعة انا لسة مشتركة حالا و مش عارفه اعمل آى حاجة فى آى حته

ممكن اسال كيف نحل مشكلة التعارف الجدى بغرض الزواج ممكن!!!!!!!!!!!!!!!!
 

peko

New member
إنضم
19 أكتوبر 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمه رب المجد مع الجميع
أزيكوا كلكوا عاملين إية
على فكرة أنا لسة جديدة فى المنتدى واحب اتعرف عليكوا كلكوا
أما أنا اسمى مارسيليانا(......) كفاية كدا حد يعرفنى بقة بنفسه

انا اسمى بيتر و ايميلى peter_top_up********.com
 

noraa

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
1,862
مستوى التفاعل
51
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

رد للاخ بطرس اللى ممكن يكون فى الاخر اسمة اسلام انا مقايضة جدا مقولات فراشة مسيحية انت يا خ مسلم وهيبق عيب اللى بتعملة دة لان احنا محدش بيروح منديات اسلامية ويخرف كدة يا مسيحى ملكش اى علاقة بالمسيحية اعرف نفسك اولا واعترف بينك وبين نفسك بديانتاك وتذكر المقولة دى جيداااااااااااااااا من يينكرنى امام الناس انكرة انا امام ابى السمواى وبراحتك
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اموت واعرف مين بطرس دة
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة لكل الى فى المنتدى والى برة المنتدى علشان يغرفوا ان فى بنأدمين بيسؤلوا عليهم وازيك يا noraa و ازيك يا بيتر وانت يامينا ازيك وعلى العموم كل الى اسمة مينا منور
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اقول ايه بس اش عرفني طب وليه يا عم اشطب:yaka:
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ازيكوا ياشباب وشابات منورين
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

يا هلا يا هلا بكل الى داخلين جديد معانا
ونحب نشوف مشاركتكم ومواضيعكم
ده كوكو و نيرو هنا كمان و انا اقول الدردشة منورة ليه

مش منورة اوى يعنو متاخدوش على كدى ههههههههه
 
التعديل الأخير:

ناريمان

مكانك فاضي
عضو مبارك
إنضم
26 أكتوبر 2007
المشاركات
784
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هااااااااااااااااي انا عضوة جديدة محتاجة صلوتكم معايا و اتمني اشارك معاكم بمواضيع و مشاركات
 

noraa

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
1,862
مستوى التفاعل
51
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى مينا مشكزر على سلامك واحب اعرفك ان بطرس دة انسان بيقول انة مسيحى وراى النبى محمد فى احد احلامةوانة هيترك المسيحة والكلام دة هتلاقية على نفس الموضوع الصفحة الاولى
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ازيك يا جيلان وانتى يا ناريمان وانت يا نيرو المنتدى عمال يزيد نور مرة بطرس اسف محمد او احمد او خديجة شكرأ ليكى يا noraa انك عرفتينى باالاخ خديجة سلميلى علية سلام ونعمة للجميع
 

عماد ماهر

New member
إنضم
26 أكتوبر 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا عمدة لسة مشترك حالا ممكن نتعرف بيكم لانى عضو لسة طاظة وربنا يباركلنا فيكم ( والمعطى المسرور يحبة الرب")
 

عماد ماهر

New member
إنضم
26 أكتوبر 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

كنا عاوزين نتكلم عن التوبة الصادقة وكيف ممكن ومنكررش نفس الخطايا:t32:ياريت حد يشاركنى فى هذا الموضوع وشكرا
 

kala

New member
إنضم
7 أكتوبر 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى ياجماعة انا اسمى كالا انا عضوء جديده
واحب انى اتعرف عليكم ويكون عندى اصدقاء
بس انا مش عارفة ادخل على الشات ممكن حدا يساعدنى
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى ياجماعة انا اسمى كالا انا عضوء جديده
واحب انى اتعرف عليكم ويكون عندى اصدقاء
بس انا مش عارفة ادخل على الشات ممكن حدا يساعدنى

هااااااااااااى يا شباب المنتدى كيفكم

اهلا بيكى يا kala نورتى المنتدى
بصى يا كالا الدردشة هنا علشان تدخلى عليها
لازم تكونى عضوة مباركة....
يعنى تتجدعنى كده وتورينا مواضيعك ومشاركاتك معانا
لحد ماتوصلى انشاء الله وتبقى مباركة
يالا بقى شيدى حيلك معانا
ونورتى المنتدى يا جميل
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى