دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة على كل الاعضاء الجدد
ومنورين المنتدى
 

جيمي

New member
إنضم
2 يناير 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مساء الخير بيك أنا جيمي جوزيف من السودان
 

جيمي

New member
إنضم
2 يناير 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ممكن نتعرف أكثر
 

جيمي

New member
إنضم
2 يناير 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أنا طالب جامعي -هندسة تقنية المعلومات الإدارية
 

جيمي

New member
إنضم
2 يناير 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أنا جيمي جوزف من السودان-كنيسة الشهيد العظيم مارجرجس الروماني بكوستي
هندسة تقنية المعلومات الإدارية
 

جيمي

New member
إنضم
2 يناير 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

السلام والنعمة على كل الشعب المسيحي بالعالم
جيمي جوزيف
السودان
كوستي
 
إنضم
30 أكتوبر 2007
المشاركات
11
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ازيكوا انا مبسوطة انى بقيت معاكوا فى المنتدى ونفسى استفيد و اقدر اشارك برأى
 

nagham

New member
إنضم
28 أغسطس 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا نغم واتمني نكون اصحاب ممكن
 

nagham

New member
إنضم
28 أغسطس 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مش لما يبقى فى غرفة شات يبقى فى تعارف ومواضيع عموما انا اسمى دانا من المنصورة ودة ايميلى بس اللى يضيفنى ياريت يقولى انه من هنا علشان اسيفة عندى اوك ودة ايميلى zomazo2000******.com

هاي دانا ممكن نتعرف انا من شمال العراق بمنطقة عنكاوا ايميلي nagham_my_love2007******.com
 

minaelpop

New member
إنضم
30 أكتوبر 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى يا شباب ويشباب ممكن نتعرف
:giveup:
 

minaelpop

New member
إنضم
30 أكتوبر 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

mina_elpop_2007
 

ابراهيم 2010

New member
إنضم
30 أكتوبر 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا ابراهيم انا عايز ة ادخل شات ازاى
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرحبا بالجميع انا عايز اسلم على كل الى دخل ومسلكش عليا حتى ولو عامل اية
نبدأ من الاول ازايك ياعمدة عماد ماهر بجد منور المنتدى وكمان كالا مولع فى المنتدى بنورة لا دى كمان marmar_maro دخلت من غير متصبح ولا تمسى بس باردو اخبارك اية ؟ و نسلم عليهم كلهم شاروة على بعض علشان مساحة الكلام متكبرش ازيكوم يا جيلان و انت يا كوكو مان بكرة تجوز وتقول ياريت افضل متغرب احسن وربنا معاك علشان تعرف انى بدعيلك وانت يا rooooky اخبارك اية وانت يا جون يارب تكون مبسوط معانا والمعلم الكبير اوى المشرف الجميل جدأ استفانوس وانتى يا nagham نغم على وزن نعم منور المنتدى ولو ينفع اضيف ايميلك اكون شاكر علشان تنورى الايميل زاى مأنتى منورة المنتدى وانتى يا كرستيبن البيرت يارب يارب يارب تكونى مبسوطة معانا يارب مكون نسيت حد اة كنت هنسا اجدع واحد فيكو فادى عادل اخبارك اية ويارب تكون بخير ادينى سلمت على الكل نفر نفر يارب حد يعبرنى بحتى شكرأأأ سلام للجميع وربنا يبارككم ..........
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرحبا بالجميع انا عايز اسلم على كل الى دخل ومسلكش عليا حتى ولو عامل اية
نبدأ من الاول ازايك ياعمدة عماد ماهر بجد منور المنتدى وكمان كالا مولع فى المنتدى بنورة لا دى كمان marmar_maro دخلت من غير متصبح ولا تمسى بس باردو اخبارك اية ؟ و نسلم عليهم كلهم شاروة على بعض علشان مساحة الكلام متكبرش ازيكوم يا جيلان و انت يا كوكو مان بكرة تجوز وتقول ياريت افضل متغرب احسن وربنا معاك علشان تعرف انى بدعيلك وانت يا rooooky اخبارك اية وانت يا جون يارب تكون مبسوط معانا والمعلم الكبير اوى المشرف الجميل جدأ استفانوس وانتى يا nagham نغم على وزن نعم منور المنتدى ولو ينفع اضيف ايميلك اكون شاكر علشان تنورى الايميل زاى مأنتى منورة المنتدى وانتى يا كرستيبن البيرت يارب يارب يارب تكونى مبسوطة معانا يارب مكون نسيت حد اة كنت هنسا اجدع واحد فيكو فادى عادل اخبارك اية ويارب تكون بخير ادينى سلمت على الكل نفر نفر يارب حد يعبرنى بحتى شكرأأأ سلام للجميع وربنا يبارككم ..........

ميرسى ياعسل انك مش بتنسى حد وميرسى تانى على سلامك
 

nagham

New member
إنضم
28 أغسطس 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاي ارحب بالجميع انا نغم الرب يباركو
 

naeimkhalil

New member
إنضم
1 نوفمبر 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

صباح الخير انا بشكر الكنيسة والمنتدي علي كل اللي بيقدمة من مواضيع واستفسارات عن كل اللي بيدور في تفكير كل انسان ويارب دايما في التقدم والموضوعات الجملية وانا سعيد باشتركي فيالمنتدي
 

جميل مينا

New member
إنضم
28 فبراير 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة لكم شباب اناجميلمينا 35 سنة القاهرة انا عضو جديد
 

جميل مينا

New member
إنضم
28 فبراير 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاي ارحب بالجميع انا نغم الرب يباركو

رد للاخ بطرس اللى ممكن يكون فى الاخر اسمة اسلام انا مقايضة جدا مقولات فراشة مسيحية انت يا خ مسلم وهيبق عيب اللى بتعملة دة لان احنا محدش بيروح منديات اسلامية ويخرف كدة يا مسيحى ملكش اى علاقة بالمسيحية اعرف نفسك اولا واعترف بينك وبين نفسك بديانتاك وتذكر المقولة دى جيداااااااااااااااا من يينكرنى امام الناس انكرة انا امام ابى السمواى وبراحتك

يا اخت نورا افضل شى هو تجاهل الاشخاص امثال المدعو بطرس والرب يباركك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ربنا معاك يا كاجو
يا رب تنجح اتتح
ماشى ياعم ادينى دعتلك اهه متنساناش بئى وانت جى بحاجة
علله يتمر ههههههههههههههههه

شكرا على الدعوه الجميله
ماتقلقيش هيتمر ههههههههههههههههه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أناااااااااااااااا بدعليلك اهو يا كوكو مان
سامع صوتى ولا
هههههههههههههههه
ربنا معاك بس ابقى افتكرنا

انا بحاول اسمع اهه
ها على صوتك شويه
ههههههههههههه
ومعاكى وانا ماقدرش انسى احلى اصدقاء فى المنتدى الجميل ده​
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى