يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
راجعه ليسوع

و اسميشال

هههههههههههههههههههههه


نفسي اشوفكم موقوفين قريب و علي اساميكم الخط الازرق هههههههههه

بالذات اسميشال

لية بس كدة يا اوختي

انتي بتقولي فيها

الزعيم هيقول اية الموضوع اللي رجعة ليسوع عملتة دة ولمت الناس فية وهيطردني

وهتفرحي فيا

وفي اسميشال


 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
هل للموضوع علاقة
بجمع تبرعات
لهدايا قسم اعياد الميلاد

واضح ان الازمة المالية اثرت على الجميع


وهل
للاستاذة راجعة نسبة
باعتبارها مؤسسة الموضوع
ولا هتطلع بلوشى

احمممممممممممممم
ههههههههههههههه
انت عسولة قوي يا اسميشال

بتدوري انتي علي المفيد ههههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
لية بس كدة يا اوختي​


انتي بتقولي فيها

الزعيم هيقول اية الموضوع اللي رجعة ليسوع عملتة دة ولمت الناس فية وهيطردني

وهتفرحي فيا

وفي اسميشال


download.gif



يا جماعة ما تتعازموش

خلاص خلاص
انا هشيل الليلة
انتى راجعة برضة لسة مصاحبانى من يومين
فداك انا
شايفة التضحية


وبعدين انتى منهم وعليهم ومخضرة زيهم
انما انا المشاغبة الجديدة اللى بالقصة

بس افتكرينى فى ارباح صورة روك البيضاء اللى جطيتيها

اسقيها كل يوم هتطرح الوان

وبعدها هتبقى راجعة لبيتك
وانسى راجعة ليسوع خليها فى سرك

واذكري asmicheal بالخير بقى

سبتكم مبتسمين

هههههههههههههههههههههههههه


كل موضوع وانتى طيبة راجعة

ههههههههههههههههههههههههه
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
اخي روك انت بتلعب جيتار

بصررررررررررررررررررررررررررررره

انا كمان بلعب بقالي سنتين و مستوايا مش بطال و هاخد كورسات تصقله اكتر

نحن في انتظار ترانيم جديده من انتاجك اخي

سلام و نعمه
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
:nunu0000::gun::nunu0000:


هل للموضوع علاقة
بجمع تبرعات
لهدايا قسم اعياد الميلاد

واضح ان الازمة المالية اثرت على الجميع


وهل
للاستاذة راجعة نسبة
باعتبارها مؤسسة الموضوع
ولا هتطلع بلوشى

احمممممممممممممم

asmicheal

كانت الفقيدة عضوة مشاغبة جنب الحيط
الى ان دخلت فى يوم
مالهوش الوان
موضوع اللة يسامحها بقى
راجعة ارباح


:budo::budo::budo:

هههههههههه

لا دي سياسات عاليا لا نستطيع ان نبت بها في الوقت الحالي

وكونك تتدخلين بها يعرض عضويتك للنسف المبكر من المنتدي هههه

والله الموفق ( الله الوطن المنتدي ):vava:

من الاخر الفلوس كلها ليا علشان تريحوا نفسكم واللي هيقرب :gun:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الرغبه موجوده والحمد لله وعلنى قدام الجميع:smile02


لكن الاهم انت طالب كاااام فى الصوره

ومتقلقش محدش هيقول لروك حاجه

لو حد قال لروك حاجه ادينى بس رقم موبيله ونوقفهولو:act31:


هههههههههههههههه

احييك علي شجاعتك والمهم نية الشراء

ومش هنختلف عالسعر بس تبقي حصريا علشان اقدر اشوف اعضاء تانية :nunu0000:
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
هات رقم الحساب يا استاذ مينا و انا جاهز ههههههههههه
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
هههههههههههههههه

احييك علي شجاعتك والمهم نية الشراء

ومش هنختلف عالسعر بس تبقي حصريا علشان اقدر اشوف اعضاء تانية :nunu0000:


لا كدا مش هياكول منا قولت اشترى منك وبعد كدا ابيع انا وانت مهو انا مينفعش ادفع فلوس فى حاجه مش جاى من وراها ربح :smile02
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
هههههههههه

لا دي سياسات عاليا لا نستطيع ان نبت بها في الوقت الحالي

وكونك تتدخلين بها يعرض عضويتك للنسف المبكر من المنتدي هههه

والله الموفق ( الله الوطن المنتدي ):vava:

من الاخر الفلوس كلها ليا علشان تريحوا نفسكم واللي هيقرب :gun:

download.gif



اطلب حق اللجوء السياسى للموضوع لرعاية روك المباشرة
المشاركة دى ما تتطمنش باين علينا وقعنا فى زعيم .... احممم

ادى اخرة العاب السجون اللى فى المنتدى
طلعت محترفين احمممممممممممممممم


فينك يا روك

بتعزف جيتار
ومش سامعنا


ما فيش حد دخل اليوم مشاركة الا وبشرنى بالطرد :nunu0000:


حاسة انى فى بيت الرعب

بررررررررررررررررررررررررررررررر


مع انى عضوة مشاغبة جنب الحيط
اموت واعرف مين زقنى لدخول الموضوع دة


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
مية مية يا كيوبيد ههههههههههه شوفو العقول التجارية تشتغل ازاي ههههه
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
فينك يا روك

بتعزف جيتار
ومش سامعنا

هههههههههههههههههههههههههههه


جاء من يزاحمك الاختصاص اخي اي عزف الجيتار

شكلنا كدا هنتطرد يا ست اسميشال بالسلامه لا يا اوختشي اطردي لوحدك ههههههههه

انا هخطف راجعه ليسوع و نهرب و نسيبك في وش المدفع

سلام
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
اموت واعرف مين زقنى لدخول الموضوع دة

يا شيخه قال مش عارفه قال:lightbulb:

يا شيخه دا انتي الي عاملاه اصلا اساسا

كل شويه توجعي دماغ روك و دماغنا

اعتقي بقي يا بنتي ربي يهديكي:94:
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
asmichael
هيبقى اسمها
aswhatwasinpast

راجع ليسوع هيبقى اسمها راجعا للبيت

gospeloftruth
يبقى اسمها

going to some where alse 2 find the truth

ههههههههههههههههههههه
طويل بس معبر
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
هههههههههههههههههههههههههههه


جاء من يزاحمك الاختصاص اخي اي عزف الجيتار

شكلنا كدا هنتطرد يا ست اسميشال بالسلامه لا يا اوختشي اطردي لوحدك ههههههههه

انا هخطف راجعه ليسوع و نهرب و نسيبك في وش المدفع

سلام





:66::66::66:

اية الشهامة دى كلها

مش عارفة اودى جمايلكم فيييييييييييييييييييييييييين


يعنى راجعة تنزل موضوع واحنا اللى نشيل توابعة


هههههههههههههههههههههههههههههههه





 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
لو كان في تقييم يا كيوبيد كنت حطتلك اجمد تقييم عشان دماغك الجامد ده ههههههههه
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
gospeloftruth
يبقى اسمها

going to some where alse 2 find the truth

اه هروح منتدي تاني و اطفش و اهج و اسيبكم ههههههههههههه

و اول واحد هسيبه طحبوش طبعا
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
:66::66::66:

اية الشهامة دى كلها

مش عارفة اودى جمايلكم فيييييييييييييييييييييييييين


يعنى راجعة تنزل موضوع واحنا اللى نشيل توابعة


هههههههههههههههههههههههههههههههه








اه الشيل للجدعان :66:
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
الله يخليك طحبوشنا

خلاص هات لنا الاكل علي حسابك بقي و الساقع هههههههههه استغلال رسمي
 
أعلى