دبحتيني يا جيلاان اعلن استسلامي هههههههه
انا بقى كنت متخيلة روك
راكب حصان وفى ايدة كرباج
لكن بيانو من 9 سنين
وجيتار
:close_tem:close_tem:close_tem
طيب هتخيلة ازاى انا دلوقتى
انا بقى كنت متخيلة روك
راكب حصان وفى ايدة كرباج
لكن بيانو من 9 سنين
وجيتار
:close_tem:close_tem:close_tem
طيب هتخيلة ازاى انا دلوقتى
بالعكس من كل ردودة تحسي رجل يجمع بين الحكمة وخفة الظل
والشدة لضبط الامور والادارة والطيبة والبساطة والاتضاع
بالعكس من كل ردودة تحسي رجل يجمع بين الحكمة وخفة الظل
والشدة لضبط الامور والادارة والطيبة والبساطة والاتضاع
بحسك بتتكلمي عني سبحان الله نفس المواصفات
:94:
هوة باين كدة
لاننا قدرنا نخلية يسيب المشاكل والمصايب والشكاوى
ونمور الحوارات
ويدخل العام
مرة علشان دونا نبيل
ومرة علشان راجعة ليسوع
وممكن
:budo:
طرد بعض الاعضاء الغلباويين المشاغبين
:budo::budo::budo:
لا يا اخت راجعة ليسوع
كلامي كان للمزاح فقط
بعدين من يريد ان يعرف المزيد عني، ما عليه الا ان يسأل
انا اؤمن بالتواصل و قرب العلاقة بين الإدارة و الأعضاءو فهو اساس مهم لنجاح اي خدمة.
لا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية..![]()
احم احم
وهنا بقي يبدأ شغلي
معلش يا زلمة يلا اللي عاوز يشوف صورة روك يرفع ايده وها اديكم رقم حسابي في البنك هههههه
انتا عارف بقي المعيشة صعبة :ura1:
علي فكرة انا برضه بشوف الاخ الحبيب روك في شكل المرنم زياد شحاته جايز لانه فيه شبه منه بالفعل وكمان صوته قوي زيه وكمان بيعزف مع الفارق ان الاخ زياد عود والاخ روك بيعزف جيتار
راجعه ليسوع
و اسميشال
هههههههههههههههههههههه
نفسي اشوفكم موقوفين قريب و علي اساميكم الخط الازرق هههههههههه
بالذات اسميشال
صدقني حتى لو عملتها محدش هيتجرأ و يشتري الصورة منك هههه
انت طالب فى الصوره كام يا مينا ؟؟
بس انا هحولك رصيد على موبيلك مش حساب البنك
ههههههههههههه
بلاش تخوف الاعضاء دي ساعة رزق بقي :nunu0000:
يلا يا شباب روك طيب وبيهزر اللي عايز يشوفها يرفع ايده
والا كدا هتخلوه يتاكد من كلامه اني محدش هيتجرأ ويشتري
روك خليك بعيد وهديلك نسبة 10%:gun:
تمام وادي اول عضو :ura1:
المعلومات سرية يا اخ كيوبيد ولكن التأكيد علي الرغبة في رؤيتها لابد ان يكون علني
باقي التفاصيل لاحقا ولكن لابد من السرية المطلقة لاني احتمال الاخ روك يصفي حسابنا في المنتدي في الاخر :vavaناخد العضوية ام شرطة اياها ههههههههههه )