يا تري هو دة( ماي روك) فعلاً

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
دبحتيني يا جيلاان اعلن استسلامي هههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
انا بقى كنت متخيلة روك
راكب حصان وفى ايدة كرباج
لكن بيانو من 9 سنين
وجيتار
:close_tem:close_tem:close_tem
طيب هتخيلة ازاى انا دلوقتى




 

tawfik jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
904
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة
انا بقى كنت متخيلة روك
راكب حصان وفى ايدة كرباج
لكن بيانو من 9 سنين
وجيتار
:close_tem:close_tem:close_tem
طيب هتخيلة ازاى انا دلوقتى

معناه الان هو عازف جيتار شهير !!!!!

يا روك انت معاك شهادات ايه ؟
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
انا بقى كنت متخيلة روك
راكب حصان وفى ايدة كرباج
لكن بيانو من 9 سنين
وجيتار
:close_tem:close_tem:close_tem
طيب هتخيلة ازاى انا دلوقتى





بالعكس من كل ردودة تحسي رجل يجمع بين الحكمة وخفة الظل
والشدة لضبط الامور والادارة والطيبة والبساطة والاتضاع​
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
بالعكس من كل ردودة تحسي رجل يجمع بين الحكمة وخفة الظل​


والشدة لضبط الامور والادارة والطيبة والبساطة والاتضاع


:94:

هوة باين كدة
لاننا قدرنا نخلية يسيب المشاكل والمصايب والشكاوى
ونمور الحوارات
ويدخل العام
مرة علشان دونا نبيل
ومرة علشان راجعة ليسوع

وممكن


:budo:

طرد بعض الاعضاء الغلباويين المشاغبين


:budo::budo::budo:
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
بالعكس من كل ردودة تحسي رجل يجمع بين الحكمة وخفة الظل
والشدة لضبط الامور والادارة والطيبة والبساطة والاتضاع​


بحسك بتتكلمي عني سبحان الله نفس المواصفات


 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
حسدنا روك
فمشى
اوعى تزعل يا روك من ردودى
من فرحتى انك دخلت العام وبترد علينا

اظن
لو تفتكر كنت طلبت منك فى موضوع سابق
تتفاعل مع الاقسام العامة والشباب

فشكرا لحضرتك
جقيقى تشرفت بمعلومات جميلة عنك

وصورة افضل من اللى كانت بذهنى عنك

موضوع جميل راجعة
شكرا ليكى
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
راجعه ليسوع

و اسميشال

هههههههههههههههههههههه


نفسي اشوفكم موقوفين قريب و علي اساميكم الخط الازرق هههههههههه

بالذات اسميشال
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
:94:

هوة باين كدة
لاننا قدرنا نخلية يسيب المشاكل والمصايب والشكاوى
ونمور الحوارات
ويدخل العام
مرة علشان دونا نبيل
ومرة علشان راجعة ليسوع

وممكن


:budo:

طرد بعض الاعضاء الغلباويين المشاغبين


:budo::budo::budo:


صح لدرجه انو انا للاسف للاسف يعني مش ببعت رسائل للاخ الكريم روك او الاخت دونا الا ساعت المشاكل بس ههههههههههههههه ارتبطوا في ذهبي بالمشاكل :vava::nunu0000:
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
لا يا اخت راجعة ليسوع
كلامي كان للمزاح فقط


بعدين من يريد ان يعرف المزيد عني، ما عليه الا ان يسأل
انا اؤمن بالتواصل و قرب العلاقة بين الإدارة و الأعضاءو فهو اساس مهم لنجاح اي خدمة.

للاسف اخي الكريم انا جيت من منتديات مش ابعت للاداره خالص الا وقت الشكاوي بس ههههههه

عموما الوقت بيعرف الناس ببعض اكتر

ربنا يبارك خدمتك

سلام و نعمه ليك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
لا أعرف لماذا عندي إحساس إن الناس دخلت الموضوع رغبة في فضيحة رؤية صورتي الشخصية الحقيقية.. :)

احم احم

وهنا بقي يبدأ شغلي

معلش يا زلمة يلا اللي عاوز يشوف صورة روك يرفع ايده وها اديكم رقم حسابي في البنك هههههه

انتا عارف بقي المعيشة صعبة :ura1:

علي فكرة انا برضه بشوف الاخ الحبيب روك في شكل المرنم زياد شحاته جايز لانه فيه شبه منه بالفعل وكمان صوته قوي زيه وكمان بيعزف مع الفارق ان الاخ زياد عود والاخ روك بيعزف جيتار

 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
احم احم

وهنا بقي يبدأ شغلي

معلش يا زلمة يلا اللي عاوز يشوف صورة روك يرفع ايده وها اديكم رقم حسابي في البنك هههههه

انتا عارف بقي المعيشة صعبة :ura1:

علي فكرة انا برضه بشوف الاخ الحبيب روك في شكل المرنم زياد شحاته جايز لانه فيه شبه منه بالفعل وكمان صوته قوي زيه وكمان بيعزف مع الفارق ان الاخ زياد عود والاخ روك بيعزف جيتار


صدقني حتى لو عملتها محدش هيتجرأ و يشتري الصورة منك هههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
راجعه ليسوع

و اسميشال

هههههههههههههههههههههه


نفسي اشوفكم موقوفين قريب و علي اساميكم الخط الازرق هههههههههه

بالذات اسميشال


download.gif



حبيبتى
بالذات اسميشال

قربت خالص
من خط الوقف الازرق

وعلى جنب شريط اسود كمان


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
صدقني حتى لو عملتها محدش هيتجرأ و يشتري الصورة منك هههه

ههههههههههههه

بلاش تخوف الاعضاء دي ساعة رزق بقي :nunu0000:

يلا يا شباب روك طيب وبيهزر اللي عايز يشوفها يرفع ايده

والا كدا هتخلوه يتاكد من كلامه اني محدش هيتجرأ ويشتري

روك خليك بعيد وهديلك نسبة 10%:gun:
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
انت طالب فى الصوره كام يا مينا ؟؟

بس انا هحولك رصيد على موبيلك مش حساب البنك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
انت طالب فى الصوره كام يا مينا ؟؟


بس انا هحولك رصيد على موبيلك مش حساب البنك


تمام وادي اول عضو :ura1:

المعلومات سرية يا اخ كيوبيد ولكن التأكيد علي الرغبة في رؤيتها لابد ان يكون علني

باقي التفاصيل لاحقا ولكن لابد من السرية المطلقة لاني احتمال الاخ روك يصفي حسابنا في المنتدي في الاخر :vava:( ناخد العضوية ام شرطة اياها ههههههههههه )
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
ههههههههههههه

بلاش تخوف الاعضاء دي ساعة رزق بقي :nunu0000:

يلا يا شباب روك طيب وبيهزر اللي عايز يشوفها يرفع ايده

والا كدا هتخلوه يتاكد من كلامه اني محدش هيتجرأ ويشتري

روك خليك بعيد وهديلك نسبة 10%:gun:


:nunu0000::gun::nunu0000:


هل للموضوع علاقة
بجمع تبرعات
لهدايا قسم اعياد الميلاد

واضح ان الازمة المالية اثرت على الجميع


وهل
للاستاذة راجعة نسبة
باعتبارها مؤسسة الموضوع
ولا هتطلع بلوشى

احمممممممممممممم

asmicheal

كانت الفقيدة عضوة مشاغبة جنب الحيط
الى ان دخلت فى يوم
مالهوش الوان
موضوع اللة يسامحها بقى
راجعة ارباح


:budo::budo::budo:
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
تمام وادي اول عضو :ura1:

المعلومات سرية يا اخ كيوبيد ولكن التأكيد علي الرغبة في رؤيتها لابد ان يكون علني

باقي التفاصيل لاحقا ولكن لابد من السرية المطلقة لاني احتمال الاخ روك يصفي حسابنا في المنتدي في الاخر :vava:( ناخد العضوية ام شرطة اياها ههههههههههه )


الرغبه موجوده والحمد لله وعلنى قدام الجميع:smile02

لكن الاهم انت طالب كاااام فى الصوره

ومتقلقش محدش هيقول لروك حاجه

لو حد قال لروك حاجه ادينى بس رقم موبيله ونوقفهولو:act31:
 
أعلى