نعم نريد زعيمنا روك رئيساً للجمهورية

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
لقد ظهرت اطماعكم الإستعمارية
وين كنتم

إلي الأمــــــــام *********إلي الأمــــــــام
ثــــــــــــــــورة ********* ثـــــــــــــورة

هههههههههههههههههههههههههههه

يالهوى ايه فضايح دى يا بوب طيب استر عليناا
ههههههههه
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
طيب وانا مش هتعينى ياروك وزيرة اى حاجة كده ؟
ده انا حتى هنفعك اوى ممكن ابقى المتحدثة الرسمية بتاعتك وابقى اسأل على لسانى عامل ازاى هههههههههههههههه


ههههههههههههههههه
اه مش هيلاقي لسان زي لسانك يا نانسي
لسان عسل وبينقط دايما كلام في الجون


 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0
بجد يعني انا مبسوطه اوي من الاعضاء
يعني ولا واحد فيهم طمع او قال كلمه غير عن مصلحة البلد:D
يا عيني ع الوفاااء
وانا عايزه ابقى وزيرة الاعلام
لازم الحقيقه تطلع للناس بدل التزييف اللي بنشوفو ده وكلام عيال بيطلعلنا
في تغطية الاحداث
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
ههههههههههههههههه
اه مش هيلاقي لسان زي لسانك يا نانسي
لسان عسل وبينقط دايما كلام في الجون



ميرسى ياقمر ,انا فى الشدة شديد وفى القوة قوى اوى اوى ههههههههههه
انا هنفعه ده المعارضين والمندسين والقلة القليلة المخربة والايادى والارجل الخارجية والداخلية اللى ممكن تتكلم كلام سلبى ضد فخامة زعيمنا المفدى رئيس الدولة
طويل العمر يطول عمره وينصره على مين يعاديه هاى هيه
هههههههههههههههه
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0


ميرسى ياقمر ,انا فى الشدة شديد وفى القوة قوى اوى اوى ههههههههههه
انا هنفعه ده المعارضين والمندسين والقلة القليلة المخربة والايادى والارجل الخارجية والداخلية اللى ممكن تتكلم كلام سلبى ضد فخامة زعيمنا المفدى رئيس الدولة
طويل العمر يطول عمره وينصره على مين يعاديه هاى هيه
هههههههههههههههه
[/QUOTEi
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
حلوه الدعوه
لا بجد مش هيلاقي زيك

 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113


ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
حلوه الدعوه
لا بجد مش هيلاقي زيك


ما انا عارفه ياعسل بس هو يلحق العرض قبل مايخلص
فى كذا رئيس دولة تانية متكلمين عليا ههههههههههههههههه
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART
بجد يعني انا مبسوطه اوي من الاعضاء
يعني ولا واحد فيهم طمع او قال كلمه غير عن مصلحة البلد:D
يا عيني ع الوفاااء
وانا عايزه ابقى وزيرة الاعلام
لازم الحقيقه تطلع للناس بدل التزييف اللي بنشوفو ده وكلام عيال بيطلعلنا
في تغطية الاحداث


وياتري لو حصلت حاجه في قسم الشكاوي
هاتسلطي الكاميرات قصدي المشاركات علي المنتدي العـــــــام
ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART


ما انا عارفه ياعسل بس هو يلحق العرض قبل مايخلص
فى كذا رئيس دولة تانية متكلمين عليا ههههههههههههههههه


طيب إذا كان كده إحنـــــــــــــا
نسلمك للقذافي واهو تبقي
(في إيد أمـــــينه)​
 

bassem_1280

New member
عضو
إنضم
5 يناير 2011
المشاركات
80
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
Under God's Hands
للمنتدى شعار
" ممنوع الكوسة "
ممكن نطبخ حاجة تاني في الانتخابات الجاية
ههههههههههههه
 

bassem_1280

New member
عضو
إنضم
5 يناير 2011
المشاركات
80
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
Under God's Hands
للمنتدى شعار

" ممنوع الكوسة "
ممكن نطبخ حاجة تاني في الانتخابات الجاية

ههههههههههههه
انا اؤيد ماي روك
و نتمنى حجز مقاعد في الصفوف الامامية
للمشرفين طبعا
و ارجو من الله تبارك اسمه
" الاقي مكان في التعديل الوزاري اللي جاي "
:ab8:​
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART


قذافى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:a82:

وهذا كان نبأ عـــــــاجل تناقلته وكالات الانبـــــــــاء
عما يدور الآن
تنقله بث مباشر قناة منتدي الكنيسة
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113


وهذا كان نبأ عـــــــاجل تناقلته وكالات الانبـــــــــاء
عما يدور الآن
تنقله بث مباشر قناة منتدي الكنيسة

ههههههههههههههههههههههههههههه
انت موتنى من الضحك ده لو ده بجد انا انتحر على طول
ديه تبقى نهايتى انى ابقى المتحدثة الرسمية بتاعت الشخصية السيكوباتية ديه
وبذمتك هبقى المتحدثة عنه هقول ايه ؟غير الكلام الاهبل اللى هو بيقوله
 

lo siento_mucho

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2010
المشاركات
7,602
مستوى التفاعل
876
النقاط
0


ههههههههههههههههههههههههههههه
انت موتنى من الضحك ده لو ده بجد انا انتحر على طول
ديه تبقى نهايتى انى ابقى المتحدثة الرسمية بتاعت الشخصية السيكوباتية ديه
وبذمتك هبقى المتحدثة عنه هقول ايه ؟غير الكلام الاهبل اللى هو بيقوله

ههههههههههههههههههه
اهو يا نانسي تاخدي ثواب في الشعب وترجميلهم الخطابات بتاعتو
عشان هما لغاية دلوقتي مش فاهمين ولا واحد
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
ههههههههههههههههههه
اهو يا نانسي تاخدي ثواب في الشعب وترجميلهم الخطابات بتاعتو
عشان هما لغاية دلوقتي مش فاهمين ولا واحد

هههههههههههههههه وانا مين يفهمنى انا ؟؟؟؟؟؟؟
 

بوب كمبيوتر

†ف ايديك حياتى†
عضو مبارك
إنضم
16 فبراير 2008
المشاركات
2,594
مستوى التفاعل
384
النقاط
0
الإقامة
IN EVERY HEART


ههههههههههههههههههههههههههههه
انت موتنى من الضحك ده لو ده بجد انا انتحر على طول
ديه تبقى نهايتى انى ابقى المتحدثة الرسمية بتاعت الشخصية السيكوباتية ديه
وبذمتك هبقى المتحدثة عنه هقول ايه ؟غير الكلام الاهبل اللى هو بيقوله

ليه كده دا حتي هو بيعزك وفي آخـــــر الحوار قال انه كان هيوديكِ مصراته
ههههههه

 

sparrow

علي صدرك ربي تتكاني
عضو مبارك
إنضم
1 أكتوبر 2006
المشاركات
4,726
مستوى التفاعل
482
النقاط
0
بجد موضوع تحفه ههههههه
والحمله الاعلانيه بتاعتك يا بوب جميله جدااا
متابعه معاكم
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
طيب ما ارشح نفسى انا رئيسة اشمعنا روك يعنى ؟
رشحونى بس وانا هخليكوا تعيشوا فى جنة وابسطكوا
 
أعلى