برافو يا فادى
بجد حلو جدا
هتتحسد انت على التصماميم دى
هههههه
والالوان حلوة كمان الله ينور
بجد حلو جدا
هتتحسد انت على التصماميم دى
هههههه
والالوان حلوة كمان الله ينور
بصراحة تصميم فراشة و تصميم فادي الاتنين اجمل من بعض ,,, متهيألي انا مش هقدر اساعدك زيهم ,,, شكراً ,,,