محتاج حد يعدل فى الصورة

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
فادى......أنت فين
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
أنا فى انتظار ردك يا فادى
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
662193355.jpg
 
التعديل الأخير:

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
جميلة الصورة دى
بس وجهة السيد الميح مش باين ليه
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
منتظر شغلك الرائع
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ده أقتراح لعنوان المؤتمر

الوقت : ساعات , دقايق , ثوانى ...... مش هترجع تانى

أيه رأيك فيه
 

Rosetta

Proud Christian
إنضم
17 أبريل 2008
المشاركات
17,192
مستوى التفاعل
1,001
النقاط
0
الإقامة
† Jesus Heart †
فعلا تصميم فراشة و فادي
كتير حلوووووووووووين
الاتنين احلا من بعض..

فنانيييييييين ..​
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
سورى كتيييييييييييييير
بجد انا اسف على التاخير

النت مش شغال عندى
بجد الصورة جميلة جدا جدا جدا
تسلم ايدك
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
هاااااااااااااااى فادى
أتمنى انك تكون بخير
انا فى مشكلة قدامى عايزك تحلهالى
انا كنت عايز أطبع الغلاف بتاع كلام يتعاش على بانر متر * متر
فالراجل طالب منى الصورة برزليوشن 300 (resolution 300 )
هل تقدر تعملهالى
انا فى انتظار ردك
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
مش عارف دلوقتي صعب الفوتو شوب مش متسطب دلوقتي أنت عايزها أمتي
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
أنا عايزها فى أسرع وقت علشان تلحق تتعمل
علشان المؤتمر بعد أسبوع
بجد معلش يا فادى على قد ما تقدر حاول تعملها فى اسرع وقت
بجد سورى سورى
ربنا يعوضك
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مستنى ردك يا فادى
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
بس شكل في مشكلة البي أس دي بتعها أتمسح ومش لاقيه ..وبكدا مش هقدر أعملها
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مينفعش تتعمل من الصورة اللى انت مسيفها عندك
من على الفوتوشوب
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
دي الرسوليوشن 300 بس أنا مش حاسس أن في فرق


289895662.jpg

 
أعلى