محتاج حد يعدل فى الصورة

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
363486977.gif


محتاج حد يعدل الصورة دى بالفوتوشوب
ومستنى أرائكم فى الصورة
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
جمييله الصورة
بس دة شعار المهرجان بتاع السنه اللى فاتت تقريبا

بس مقولتش عاوز اية تعديل فيها؟
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
تمام الشعار ده بتاع السنة اللى فاتت
بس أحنا لسه جايبينه وهنخده فى مؤتمر صيف


انا كنت محتاج حد يحط خلفية تناسب الصور الموجودة
زكمان ينسق الصور بحيث اللى يشوفها يحس انها صورة واحدة مش مركبة
لان الصورة دى بالبوربوينت, فانا محتاج حد يعدلها بالفوتوشوب علشان انا مبعرفش أستخدمه
وميرسى على أهتمامك
ومنتظر الرد
ولو عندك افكار تساعدنى فى المؤتمر ياريت تقوليلى
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
كيمو قولي

المؤتمر السنة دي عن اية ؟

وعنوانة اية ؟

وايتة او شعارة اية ؟

وتاريخ المؤتمر من كام لكام ؟

منتظرة الرد علشان احطهم في الصورة
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ميرسى كتييييييييير لاهتمامك
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كل أسألتك المفروض انها موجودة فى الصورة اللى موجوده فى بداية الموضوع

عنوان الوؤتمر: كلام يتعاش
من 19/7 الى 22/7 براس البر

هى الصورة مش موجوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لالالالا
أصل ده عرض كتاب موجود من السنة اللى فاتت
وأحنا أول مرة هنخده عندنا فى الكنيسة
والصورة دى انا لسه عاملها من كام يوم بالبوربوينت
ومحتاج حد يعدل فيها بالفوتوشوب
بحيث تبقى أجمل
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
والبيانات كلهااللى انت عايزها موجوده على الصورة
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
كلامك صح يا فيتا
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
لا بجد رااااااااااااااااااائعة بس أنتي لحقتيني أنا كنت هعمل تصميم ...بس خلاص ...كده حلو أوي ..أوي
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
بعد أذن فراشة طبعاً ...التصميم بتاعي أنا ..هوا شبابي شوية ولو فيه أي تعديل قول ..ويارب ينال أعجابك
161624925.jpg


 
التعديل الأخير:

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
وده الإنتر كوفر

1095399034.jpg

 
التعديل الأخير:
أعلى