تمام الشعار ده بتاع السنة اللى فاتت
بس أحنا لسه جايبينه وهنخده فى مؤتمر صيف
انا كنت محتاج حد يحط خلفية تناسب الصور الموجودة
زكمان ينسق الصور بحيث اللى يشوفها يحس انها صورة واحدة مش مركبة
لان الصورة دى بالبوربوينت, فانا محتاج حد يعدلها بالفوتوشوب علشان انا مبعرفش أستخدمه
وميرسى على أهتمامك
ومنتظر الرد
ولو عندك افكار تساعدنى فى المؤتمر ياريت تقوليلى