محتاج حد يعدل فى الصورة

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
برافو يا فادى
بجد حلو جدا

هتتحسد انت على التصماميم دى
هههههه
والالوان حلوة كمان الله ينور:)
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
وده الاوتر جلو أبيض

95594916.jpg

 
التعديل الأخير:

anosh

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
8 مارس 2008
المشاركات
2,145
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
كريم على ما اعتقد ان تصميم فادى
مناسب جدااااااااااااااااااااااااا
بس هو يصلح راس البر
على راى فراشه
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
هههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا بجد بتأسف كتيييييييييييييير على التاخير فى الرد
بس كانت فى مشكلة عندى فى النت

بجد التصميمين فى منتهى الروعة والجمال
وربنا يعوض تعب محبتكم
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بجد فى منتهى الجمال بجد حلوين قوى
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بجد الكلام مكتوب بطريقة جميله قوى عجبانى جدا
اقتراح:
لو ينفع يا فادى تحط صورة للمسيح والطفل غير الموجوده علشان وجه المسيح مش معروف قوى بالنسبه للأولاد
وكمان لوينفع نحط فى الصورة أولاد بيحبوا بعض
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بس بجد الصورة جميلة جدا جدا جدا
لو مش هينفع مفيش مشكلة الصورة جميله قوى
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
فى حد موافقنى الرأى
ولا رأيكم ايه
انا مستنى رأيكم
 

H O P A

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
18 أغسطس 2008
المشاركات
244
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
ارحمني يا رب في مشواري
بصراحة تصميم فراشة و تصميم فادي الاتنين اجمل من بعض ,,, متهيألي انا مش هقدر اساعدك زيهم ,,, شكراً ,,,
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ميرسى كتير لردك يا هوبا وكفايه مشاركتك الجميله
لوعندك راى فى شى اخر انا هبقى سعيد جدا بيه
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
فادى
بجد بجد انا عارف ان انا بتقل عليك بس معلش ربنا يعوض تعب وخدمتك الجميلة دى
وانت بجد شخص خدوم جدا ربنا يعوضك
وانا فى انتظار ردك
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
أوك كيمو ونا تحت أمرك ...وتحت أمر الخدمة وبجد شغال فيه ولما يخلص هرفعه
 

FADY_TEMON

مستغني عن أرضكم
عضو مبارك
إنضم
30 مارس 2008
المشاركات
2,302
مستوى التفاعل
100
النقاط
63
الإقامة
بلد الكوسة
بصراحة تصميم فراشة و تصميم فادي الاتنين اجمل من بعض ,,, متهيألي انا مش هقدر اساعدك زيهم ,,, شكراً ,,,

مرسي هوبا علي رأيك ..بجد super effect علي التوقيع
 

kimo2009

New member
عضو
إنضم
27 ديسمبر 2007
المشاركات
76
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ربنا معاك يا فادى
وفى انتظار ردك
 
أعلى