للاسف يا اخى كليم تقدر تقول القوائم اللى عندى عندها شلل مش بتاخد اى امر دا حتى حرف a لازم تطلع منه ارقام علشان الخط يكبر يعنى وكدا دا فاضى خالص ونفس المشكلة فى الالوان فاضية بردة واختيار شكل الخط وادراج الصورة كلة مش راضى يشتغل ولا يفتح .
شكرا اخى على المساعدة ولو حضرتك لقيت حل تانى ينفع مع جهازى دا يا ريت ربنا يباركك اخى كليم
خاطى ونادم
الشغل على جهاز بوسطة ايه
انرنيت اكسبلور او mozilla firefox
ده مهم انة يتعرف
سلام المسيح
الشغل على جهاز بوسطة ايه
انرنيت اكسبلور او mozilla firefox
ده مهم انة يتعرف
سلام المسيح