waedqossous
New member
- إنضم
- 17 أكتوبر 2013
- المشاركات
- 16
- مستوى التفاعل
- 11
- النقاط
- 0
عندى مشكلة غريبة ......
كنت بنزل ملف pdf ........ بعدها لاقيت كل الشورت كات بقت على شكل ايقونة pdf ..... ولما اجى افتحها تفتح برنامج الأدوبى وتقولى الملف غير صالح ....
عملت أنستال للبرنامج pdf ...... رجعت ايقونات الشورت كات زى ماكانت واشتغلت
ستطبت البرنامج تانى ..... اتلخبطت الدنيا تانى
اعمل ايه ........؟؟؟؟؟؟؟؟
ماهو الويندوز الي على الجهاز