سؤال غبي..وجواب اغبى منه

نونوس14

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
22 نوفمبر 2009
المشاركات
5,668
مستوى التفاعل
59
النقاط
0
الإقامة
حضن ايديك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

لا ابدا مش هيحصل اكتر من انه هيقع وينزل دم على هدومه
الريس محمد حسنى مبارك بيشتغل ايه بالضبط ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

نونوس14

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
22 نوفمبر 2009
المشاركات
5,668
مستوى التفاعل
59
النقاط
0
الإقامة
حضن ايديك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

اكيد اللى عليها النملة
طيب ليه ينفع ناكل الفراخ ومينفعش ناكل الكتاكيت ؟؟؟؟؟؟؟؟
 

max mike

الباكى بالدموع
عضو مبارك
إنضم
2 يناير 2008
المشاركات
11,164
مستوى التفاعل
546
النقاط
0
الإقامة
+ نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى +
رد: سؤال غبى ورد اغبى

عشان الكتكوت اكبر من الديك الرومى ولو كلنا مش هنقدر نخلصه



ليه فى جسم الانسان كرات دم حمراء وبيضاء ومفيش زرقاء او خضراء​
 

مريم12

JESUS DAUGHTER
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2009
المشاركات
7,985
مستوى التفاعل
117
النقاط
0
الإقامة
فى قلب المسيح
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان لما بيتخطلوا بيتطلعوا لون بيج (اللى هو لون البشرة)
اما الازرق و الاخضر هيبقى لون فذيع كده



عدد الفرسان الثلاثة كام ؟
 

نونوس14

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
22 نوفمبر 2009
المشاركات
5,668
مستوى التفاعل
59
النقاط
0
الإقامة
حضن ايديك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

لا ابدا ولا حاجة اكثر من ان مكان اللسعة يوجعه مش هيحصل يعنى
طيب ياترى الجو دوقتى فى القطب الشمالى والقطب الجنوبى برد ولا حر ؟
 

نونوس14

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
22 نوفمبر 2009
المشاركات
5,668
مستوى التفاعل
59
النقاط
0
الإقامة
حضن ايديك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

لا ابدا مجرد درجة حرارة مرتفعة شويه بس
تفتكروا جارتنا ام تامر تكون مرطبتة ؟؟؟
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

لا طبعا بس ممكن نستشير تامر ابنها هههههههههه
تفتكر ان الواحد لوحده ولا معاه حد
 

نونوس14

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
22 نوفمبر 2009
المشاركات
5,668
مستوى التفاعل
59
النقاط
0
الإقامة
حضن ايديك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

ممكن يكون معاه حدين تلاتة كده
هى النار بتحرق ؟؟؟؟؟؟؟؟
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

لا بتلسع بس

ليه النجوم بتبان بليل بس مش بالنهار
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان ودنه مش فاضية
طب ليه بشيشوف بعنيه
 

kero.jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2010
المشاركات
726
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان عينيه مش فاضيه برضه
ليه الانسان بيمشى
 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان بيجرب الرجل الصناعية
لية كل يوم نصحى من النوم
 

kero.jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2010
المشاركات
726
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان اروح المدرسه.
ليه الانسان بينام؟
 

نونوس14

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
22 نوفمبر 2009
المشاركات
5,668
مستوى التفاعل
59
النقاط
0
الإقامة
حضن ايديك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان مش لاقى حاجة يعملها
طيب ليه بيروح المدرسة ؟؟؟؟؟؟
 

kero.jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2010
المشاركات
726
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

تضيع وقت بقى
ليه العصفورة بتسوسو؟؟؟
 
أعلى